Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Most jó...

Korbácsok, pálcák, tük, kötelek és bilincsek hevernek mindenhol. Hozzám közelít. Ő az én rabszolgám. Én vagyok az Úrnő. Értem van ő, nem pedig érte én. Azt teszi amit mondok. Ha nem megbünetem. Végre azt tehetem amire vágyom. Fekete csipkézett fűzőt és latex feszülős szoknyát viselek magassarkúval és harisnyával. Kezemben egy hosszú lovaglópálca apró bolyttal a végén.- Te vagy az én szolgán legyél okos fiú gyere azonnal ide!- Négykézlábra ereszkedik előttem, de nem mozdul.Újra rákiáltok.-Azt mondtam, gyere ide !- csattan a pálca mesztelen hátán. A kis fájdalomtól arca összerezzen egy pillanatra.Közelebb jön. Sajnálkozik.- Úrnőm sajnálom!-Nevetek, aztán rákiáltok.-Nem engedtem  meg hogy megszólalj!-kezembe fogom a korbácsot. Hatalmas ütéseket mérek rá ismét. Arca összerándúl. Rálépek kezeire sarkammal. Lehajolok, arcom arcával szemben. Mosolygok és megpofozom. Ütök, én irányítok. Arra utasítom, hogy álljon fel. Szívem hevesen verni kezd szinte nyakamban ézem lüktetését. Arca megenyhült szemében fájdalom csillog. Közelebb lépek. Felbátorodott. Meglök hátra esek az ágyba. Tetszik pillanatnyi magabiztossága. Kapkodva veszem a levegőt, mikor rám ül. Kezeimet először fejem fölé szorítja, aztán egy vékony kötéllel szorosan megkötözi és az ágy támlájához erősíti őket. Lábaimat egy, az ágyhoz erősített bőrszíjjal ki kötözi.  Ez már tetszik. Arca közelít arcomhoz szemei forró lángban égnek a vágytól. Gyomrom kissé kavarog. A fűzőt óvatosan kicsatolja, aztán leveszi rólam és a közelünkben lévő asztalra teszi. Gyertyát gyújt. A gyertya narancs színü fénye fellobban. Arra utasít, hogy emeljem fel a fejem. Egy fekete kendőt vesz elő. Mind két szemem bekötözi. A gyertyát megdöntve fölém emeli a forró viasz apró cseppekben húlik az immár fedetlen felsőtestemre. Élvezem minden pillanatát, ahogy a forró cseppek testemre hullnak. Felnyőgök. Bőröm izzik minden egyes csepp után. Nem fáj, de éget, amitől gyomrom kavarog. Abba hagyja, a mámoros kínzást. Hallom, hogy keres valamit. Az ágy ismét le süllyed, amikor újra felmászik rá. Szívem he esen dobog. Vajon mi lesz a következő lépés? Valamivel simogatni kezd. Érintése puha, de mégis oly ismerős. Ó! Az ostor. Ahogy ez a gondolat eszembe jut az ostor csattan. Éles fájdalom tör fel bennem. Újra simogatni kezd az ostor végével. Nyakamtól lefelé haladva gyengéden köröz az ostorral. Újabb ütést mér rám. Ismét felnyőgök. Mámoros érzés kerít hatalmába. Az ütést több apró gyengéd ütés követi. Aztán újab és újabb nagy csattanás. Utolsó két ütése a legerősebb, melyet csiklómra mér. Felnyőgök, az érzés hatalmába kerít. A levegő kettőnk között szinte izzik. Az ostor halk puffanással éri a földet. Rám veti magát.Keze lassan simogatni kezdi melleim. Elöször lassan körözve. Aztán a meleg kéz eltűnik és lecsap, a mámoros fájdalom átjárja testem. Újabb ütéseket mér melleimre. Alattuk bőröm izzik. Önkéntelenül felnyőgök annyira jó érzés. Szívem lüktet, lélegzetem gyors és szabálytalan. Mellbimbóim megfogja és felfelé húzza. A kötelek megfeszülnek.-El akarsz szállni te ribanc?- kérdezi vadul. - Ó, kérem uram.- tör ki belőlem nyávogva. Abbahagyja. Megllém gurul. Az éjjeli szekrényen matat és máris újra rajtam ül. Kezei melleimen pihennek, simogatják őket. Szívem újra egyre hevesebben ver. Megszorítja őket. A terítőröl fog valamit, és mellbimbómra csipeszeket helyez. Aztán melleimen folytatja tovább. Fáj, ahogy az erős csipesz bőrömbe mar, de élvezem egyre jobban. -Áááá- nyögök fel hangosan. Összeköti őket egy darab vékony kötéllel.- Hajrá te kis kurva- ordítja hangosan. És belém döf. Először lassan. Lassúsága kínoz. Aztán egyre gyorsabban csinálja. Lélegzete felgyorsul, halkan felnyőg. Egyre vadabb és kínzóbb, de mégis gyönyörködtet. Kezeim érinteni akarják tökéletes testét, de nem tehetem. Újra felnyőgök hangosan, szinte sikoltva attól az őrületes tempótól amit felvett. Testem megfeszül. Az orgazmus okozta gyönyör magába szív. Nem hagyja abba. Még mindig abban az őrületes tempóban folytatja. Nyőgök alatta levegőért kapkodva, szívem kalapál. Ereimben a vér lüktetve száguld. Szívem egyre gyorabban lüktet. Elragad a vágy. Az érzés hasam aljában újra gyűlik és gyűlik. Megragadja a nyakam, egyre erőssebben szorítja, érzem, ahogy vér száguld fejembe. Szívem egyre hevesebben ver, ő még mindig nem hagyta abba. Fejem zsibbad, keze még mindig szorítja nyakam, próbálok levegőt venni, de nem megy. Mámoros érzés ez. Amikor az ájuláshoz és vele az orgazmushoz közel kerülök, elengedi nyakam. Ekkor szinte robbanok. Velem együtt ő is élvez.
Hozzászólások
Bánkbán ·
Sok benne a helyesírási hiba, tagolatlan, figyelj jobban!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: