Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Most először... 1.

Nicol csendben lépett be a szobába, kedvese csendben aludt még az ágyban. Leült mellé, és csak nézte… Apró mosoly futott át arcán, amikor Georg haján az apró fények táncát meglátta. Ebben a percben olyan boldognak, nyugodtnak és angyalinak látszott, mint még soha. Óvatosan odabújt a fiúhoz, és lassan ő is elaludt… Délután, a pajkos napsugarak ébresztették fel. Georg pedig az ágy mellett várta, egy finom ebéddel.
- Szervusz kedvesem.
- Szia. Mikor keltél fel?
- Öt perce, anyum szólt, hogy még reggel jöttél… Ne haragudj, csak nagyon fáradt voltam.
- Semmi baj… Mint látod, én is elaludtam.
Az ebéd és a lustálkodás megtette hatását, mert pár perc múlva, már vidáman párnacsatáztak és nevetgéltek.
- Megyek zuhanyzom egyet, ha nem bánod – mondta Nicol, és pajkosan párjára kacsintott.
- Rendben van, de akkor én is jövök ám… - mosolygott Georg, majd átölelte a lányt és hosszú forró csókkal nyomatékosította az iménti kijelentést. Nicol fülig pirult.
- Na jó… Sipirc! – nevetett a fiú.

A lány mosolyogva ment fürdeni, majd 20 perc elteltével drága párja nyitott be hozzá.
- Oh, ne haragudj, azt hittem, már végeztél. – mentegetőzött.
- Semmi gond, gyere nyugodtan, azért még nem futok ki a világból, mert törölközőben látsz…
- Ehhe, szívesebben látnálak nélküle, de szerintem, ezt te is tudod… - nevetett, majd biztosította a lányt, hogy semmit sem fognak elsietni, és csak akkor közeledik komolyan felé, ha megengedi. Nicol felvett egy könnyű nyári szoknyát és egy ujjatlan pólót, majd kiment kedvese után a teraszra.
- Csodálatos idő van, nem? Nincs kedved sétálni egyet?
- Részemről mehetünk, egy pillanat és hozom a kulcsot.

Elindultak sétálni, vagyis, inkább „az orruk után”… mert igazán célja nem volt a sétának, csak viccelődtek és élvezték a nyári napsütést. Estefelé mentek csak vissza haza, megnéztek egy-két aranyos filmet, aztán lefeküdtek aludni… legalábbis, míg a paplan alá nem kerültek, azt hitték, hogy aludni fognak…
A férfi átölelte Nicolt, gyengéden, de úgy, hogy a lány érezze, mennyire felizgatta a jelenléte. Ekkor megfordult, odabújt Georg-hoz és szenvedélyesen megcsókolta. Lassan, elbűvölve vetkőztették egymást… Mikor már semmi sem maradt rajtuk, a puha paplanon kívül, a férfi megkérdezte a lánytól:
- Biztos vagy benne, hogy ezt akarod?
- Igen. Ennél biztosabb nem is lehetnék. – felelte, majd elkezdte harapdálni Georg fülcimpáját.

A férfi ekkor végigcsókolta Nicol nyakát, vállát, majd elidőzött melleinél, amelynek hatására a lány fülig vörösödve kijelentette, hogy sajna messze nem néz ki olyan jól, mint szeretne. Barna bőrén látszott, hogy imádja a napsütést és a bikiniben való napozást… Viszonylag nagy körte alakú mellei, mint két sértődött gyerek, elfordultak egymástól, de a férfit ez egyáltalán nem zavarta, sőt… ő egyenesen gyönyörűnek találta őket. Mellesleg ő maga is szerette volna, ha jobban nézett volna ki, de Nicol nagyon sokszor tréfálkozott, hogy ha ennél is jobban nézne ki, nem tudná levakarni róla a csajokat.

Georg szép lassan visszafektette a lányt és egy gyengéd csókkal jelezte, hogy számára ő így tökéletes. Majd kezével is birtokba véve a lány hasát és fenekét, ajkával elkalandozott a lány combja, majd a meredező csiklója felé. Nicol a hirtelen rátörő gyönyörtől felnyögött, simogatni kezdte kedvese tarkóját, kezét. A férfi óvatosan először csak ez, majd két ujjával kényeztette a lányt, majd pár perc múlva, Nicol lézése hirtelen felgyorsult, teste megfeszült, és a gyönyör csúcsáig repült. Mindketten tudták, hogy ez a gyorsaság részben azért volt, mert Nicol még soha nem volt férfival, részben mindkettejük - érthető – idegessége, nehogy elrontsanak valamit.

Georg átölelte kedvesét, gondolván neki még időre van szüksége ahhoz, hogy megnyugodjon, ám ekkor a lány rámosolygott, hátradöntötte, és érzéki csókkal jelezte: most ő jön. Harapdálni kezdte a szeretett férfi fülcimpáját, nyakát, végigcsókolta a hasát, mellyel szinte őrületesen felizgatta, majd kőkemény férfiasságát kezdte először csak óvatosan csókolgatni, azután a szájába vette és ajkaival, nyelvével, valami isteni játékot játszott rajta. Georg közben a lány tarkóját és hátát simogatta. A férfi fátyolos hangon szólalt meg:
- Kicsim… mindjárt… mindjárt… - majd valami érthetetlen mormogás következett, és a férfi is eljutott a gyönyör legszentebb csúcsára. Nicol becsukta a szemeit, és az utolsó cseppi lenyelte az édes nedűt, majd magában - kissé gyerekesen - meg is állapította, hogy nem olyan szörnyű, mint gondolta.

Fáradtan bújtak egymáshoz, mindössze apró simogatásaik jelezték: ennek még nincs vége…
Lassan mindketten izgalomba jöttek újra, ekkor George biztos ami biztos alapon, elővett egy csomag óvszert, amit az ágy melletti asztalra tett le. A lány egyszer csak felült, kezébe vette a csomagot, érzékien végigsimította a férfi péniszét és kibontotta a csomagot. George gyakorlott mozdulatokkal a helyére illesztette a gumit, s egy forró csók kíséretében visszafektette a lányt, majd lassan, óvatosan belehatolt a lány viszonylag szűk vaginájába. Nicol felszisszent, amely után a férfi picit mozdulatlanul maradt, míg a fájdalom teljesen elmúlt, s ezután először csak finoman, majd egyre szenvedélyesebben mozgott a lányban. Bár nem mindig sikerült egyszerre mozdulniuk, és eleinte teljesen ütemtelenül mozogtak, Nicol hamarosan ráérzett, és megállíthatatlanul közeledett a csúcs felé…
Georg lassított a tempón, nehogy fájdalmat okozzon kedvesének. Majdnem egyszerre repültek, előbb a férfi, utána szinte ez lélegzetvételnyi idő után a lány is.
Fáradtan rogyott le kedvese mellé George, átölelte és csak annyit mondott:
- Szeretlek!
Nicol csillogó szemekkel nézett rá, megcsókolta és fülig pirulva a fülébe súgta:
- Én is szeretlek… Minden porcikádat szeretem!

Összebújtak, s lassacskán el is aludtak, az álmok édes mezején folytatva a szeretkezést. A hold és a csillagok őrködtek fejük felett, míg fel nem váltotta őket a hajnali fény.
Bizony, az ember hajnalban is nagyon sok dologra képes, sőt néha még szenvedélyesebb, mint éjjel. De ez, már egy másik történet…
Hasonló történetek
22523
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
18039
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

vadcsikó05 ·
Egy szeretkezés korekkt leírása!Élethű túlzásoktól mentes!
Tetszik a történet! :smile:

Azt viszont el kell mondnaom, hogy kissé zavaró hogy sokszor hasztnálod a \\\"majd\\\" szócskát!

Összeségébenjó a történeted!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: