Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mocskos tánc

Ősz... Nyírkos, nedves, esős... Édes, forró szeretkezésekkel... Mint ahogy most is.
Kiléptem az előadőterem ajtaján, és álmosan a tegnap esti szeretkezéstől a vad csődörömmel, és az előbbi előadástól az unalmas reinkarnációról elsétáltam a 110-es teremig. Beléptem, és ott várt rám Ő. Levente, a testkontroll vezető.
Az én szexi-tanárbácsim, aki azzal a hatalmas fallosszal jár... A szemem ravaszan csillogva rá nézett. Ő csak kacsintott egyet, és elsétált a padom előtt. Lecsúsztatott oda egy cetlit, melyre ez volt írva:
\"Ma este meglepetéssel készülök neked. Vacsorázni fogunk kettesben a szobádban. Remélem, ízleni fog, főként a desszert.\"

Tehát ma este is eljön... Megnyaltam a szám szélét, és halkan felmordultam, ahogy a tegnapira gondoltam... A barátnőim büszkén néztek rám. Tudták mi történt. Pedig csak a szememmel beszéltem hozzájuk...
Hazamentem, és beültem a fürdősós-forróvizes masszázskádba. Hátrahajtottam a fejem, és relaxáltam, majd egy kis idő múltán feltápászkodtam, és megszárítkoztam. Ma este csak egy halványrózsaszín, inkább lilás selyem babydoll takarta a testem. Semmi más.

Kimentem. Még csak 9 óra volt. Türelmetlenül sétáltam az erkélyre, és a kovácsoltvasnak támszkodtam. Fenekem gömbjei világítottak a holdfényben. A szexi ruhadarab pedig bepillantást engedett a két mellem közötti völgybe, és a hasamra. A selymen keresztül néha a szeméremajkaim is átsejlettek... Hosszú szőke hajam a hátam közepét verdeste... Álmodozóan hunytam le a szemem a hideg levegőn, ami még a nyár utórezgéseit hordozta magával...
Arra eszméltem, hogy valaki besímít a combom közé.

- Itt vagyok, kicsi lány! - suttogta a sötétben.
Én arrébb húzódtam, és hagytam, hogy átugorja a korlátot. Most már mellettem állt. Vagy másfél fejjel magasabb volt nálam, pedig én sem vagyok egy \"kislány\". Finoman a fenekemre csúsztatta a kezét, és egy kicsit megmarkolva gömbjeimet felnyomott magához, és megcsókolt.
- Gyere, menjünk be. - ajánlottam, a mellkasát simogatva. Még a szám is kiszáradt, annyira kívántam őt. Mindketten bementünk, és én becsuktam az erkélyajtót. Levente meggyújtott néhány gyertyát, amik kovácsoltvas gyertyatartókban voltak az ágyam köré téve, és lekapcsolta a villanyt. Ekkor vettem észre a nála lévő sport hátizsákot.
- Mit hoztál? - kérdeztem kíváncsian. Erősen metszett ajkain ördögi mosoly jelent meg.
- Meglepetés. - csak ennyit mondott, és mint egy vad tigris, nekem indult. - Kívánlak! - mondta, közben átölelte a derekam.
- Várj! - mondtam, és a hifihez szaradtam. Betettem egy nagyon jó kellemes, csípő-riszálós számot, és ő megint a hátam mögött állt.

Majdnem teljesen meztelen, csak a feszes boxere állta utunkat. Lehunytam a szemem, és élveztem, ahogy minden porcikája hozzám ér. A zene üteme magával sodort minket... Az arcát a nyakamba temette. És elkezdtünk a zene ütemére együtt mozogni, mint ahogy a tenger áramlik. Fenekemet a falloszához nyomtam, ami majd kiszakadt a hatalmas szerszámtól. És csak mozogtunk. Édesen, kínozva egymást testét, egymás vágyait. Érzékien hátrahajtottam a fejem, és átfontam a karjaimmal a nyakát. Nagyot sóhajtva ringott a csípőm a forró falloszhoz dörgölődve, míg egyszer csak Levente megfogta a csípőmön a babydollt, és felemelte a selymet, így megszabadítva engem a felesleges tehertől... Még egy húzás, és az ő boxere is lekerült a bársonnyal borított acél szerszámról, ami türelmetlenül csapódott a fenekemhez.

Újra a zene ütemére dörgölőztünk, s ő előre csúsztatva a kezét, érzékien masszírozta a melleimet, és lenyúlt a csiklómhoz is. Már az ájulás határán voltam, amikor előredöntött. Ő is velem dőlt, és a nyakamat csókolgatva belémvezette a szerszámát. Kéjesen nyögve fogadtam magamba, majd felemelkedtünk ismét. Újra csak a fenekem mozgott... És megint le... Azt hittem belehalok a gyönyörbe...

Az arcom vörössé vált, és mindketten lihegtünk és izzadtunk... Majd egyre gyorsult a táncunk, általa a gyönyör tüze... Hatalmasat sóhajtottam, ő mégnagyobbat nyögött, amikor mindketten elértük az élvezet csúcsát. Remegtünk mindketten, és éreztem a magamba pulzáló vastag falloszt. A puncikám színte minden egyes rángatózástól, ha lehet, még beljebb húzta... Hírtelen lökött még egyet, és megint elélveztem... Erőtlenül buktam előre, és estem térdre. Ő velem jött, és még mindig belém hatolva újra felvette a zene ritmusát, minden finom csípőmozgással a gyönyörökbe repítve engem... És amikor a kezem is összecsuklott, ő is kicsúszott belőlem. Éreztem, ahogy a forró, hatalmas mennyiségő sperma lefolyik egészen a csiklómig még nagyobb élvezetet okozva ezzel... És most az ajkai csókolták a fenekemet, majd egyre lejjebb kalandozott, és szeméremajkaim kezdte el megtisztitgatni mind az én, mind az ő nedveitől, így újabb gyönyörökbe hajszolva engem. Csak szopta, és nyalta.. Csak amikor kitörtem újra, hagyott fel a kínzással.

Náhány nyugodt pillanat múlva felocsúdtam, és felnéztem. Ő érzéki mosollyal tekintett vissza rám. Ott ült mellettem. feltérdeltem, és megcsókoltam. Száján az én sós nedvemet, és az ő édes dió ízét éreztem.
- Köszönöm. - mondtam, és újabb csók következett.
- Ne köszönj semmit, édes. - nevetett a szeme, ahogy ezt mondta.
- Jöhet a desszert? - kérdeztem, és kacsintottam egyet.
- Desszert? Hisz még el sem kezdtük a vacsorát... És mint tudod, előétellel szokás kezdeni... Most is azzal fogunk...
Hoppá. Mit tartogat még nekem ez az este? - gondoltam. Ezt akkor tudtam meg, amikor kibontotta a sporttáskát...

Folyt. köv...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Camino ·
Nem írsz rosszul, csak én is az átélhetőséget hiányolom. Mutasd be részletesebben a környezetet, a szereplők jellemét, érzéseit. Ez a táncos dolog jó volt, de többet is ki lehetett volna hozni belőle. Nha, majd legközelebb. :))
Különben nekem viszont adtál egy remek ötletet! Jha, majd talán egyszer lesz is időm megírni...

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: