Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mocskos fantázia

...Ott ült bent a teremben a pad mögött… Jó kisfiúsan. Barna göndör haja tökéletesen be volt lőve és barna szemei rám csillogtak, mikor észrevett felállat és kijött.
- Szia! - köszönt a kicsit vékony hangján.
- Sz-szia! - hebegtem zavaromban. -, csak feljöttem köszönni - nyögtem be ismét.
- A többiek tesin vannak, engem 2 hétig felmentettek. Nem jösz be? - mutatott a terem felé.
Megfogta a kezem és berántott a padok közé, lassan becsukta az ajtót és elfordította a zárban a kulcsot. 
- Ketten vagyunk! - mondta sejtelmesen.
Ezt a helyzet már sokszor átillant a fejemen, de nem ilyen formában.
Elindult felém lassú léptekkel. Aranyos gömbölyű arcán ravasz mosoly ült. Leültem a padra és néztem, nem féltem, sőt egyenesen vágytam rá. Ő elmúlt már tizennyolc én még csak tizenöt vagyok, nem is tudom mi járhatott a fejében. Ahogy oda ért hozzám lehajolt és a fülembe suttogta:
- Erre vágytál nem?
Hangja olyan izgató volt. Beleremegtem és éreztem, hogy tényleg vágyom rá. Lassan még közelebb hajolt és megharapta a fülemet, éreztem, ahogy felforrósodik a testem. Nem bírok magammal. Neki estem, vadul smárolni kezdtünk. De aztán egyszer csak leállított.
- Majd én - mondta ismét erotikus hangon, majd óvatosan leemelt a padról és oda vitt a tanári asztalhoz. Ráültetett és lassan levette a blúzomat. Elkezdte csókolgatni a nyakam egyre lejjebb haladt. Közben levette a nadrágomat és a bugyimat. A mellemhez élt megállt és elkezdett nyaldosni hangos nyögésekkel feleltem erre. A testem remegett az izgalomtól. Elindult még lejjebb. Elért ahhoz a bizonyos ponthoz és elkezdett ujjazni... Éreztem, hogy nemsokára elmegyek, ekkor abbahagyta és levette a nadrágját és a boxerét. Lesöpörte az asztalt elfektetett és elkezdtünk szexelni. Ez volt az első alkalmam, de nagyon tetszett. Már háromszor elmentem, mikor megállt és azt kérte, vegyem a számba a farkát. Megtettem, amire kért.
Épp csak pár mozdulatot tettem és bele élvezett a számba. Fojt ki a számból, lecsurgott a mellemen, közel hajolt és lenyalta rólam. A csengő zavart meg minket. Hangosan lihegve a szextől fáradtan felöltöztünk. Búcsúzóul megcsókolt. Ez volt életem legjobb napja!

Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Ne add föl! :-)

emobaby ·
Erőtlen, kevés, gyenge!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: