Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mit gondol a nő?

Jaj, mi a fenének hagytam magam rábeszélni erre a bulira? Nyilvánvaló volt, hogy semmi jó nem sülhet ki belőle. Csupa béna alak! Persze a Csilla rögtön kifogta az egyetlen normális pasit ebben a csehóban, és jól itt hagyott! De hát ő olyan magabiztos, pedig egyáltalán nem jó csaj, nagy a feneke. Ennek ellenére elégedett magával, és ez az arcára van írva! Sugárzik róla az önbizalom. Ezért aztán azt kapja meg, akit éppen kiszúr magának. Én meg? Szerintem nem vagyok csúnya, jó, nem is vagyok bombázó sem, tipikus plázacicának sem mondhatnak. A külsőmön nincs semmi különleges, de szerintem jó fej vagyok. Az a típusú csaj, akivel a srácok haverkodni akarnak, nem lefeküdni… jaj, pedig ha tudnák, milyen régen voltam fiúval utoljára! Na mindegy, kérek még egy sört!

Nicsak, nicsak, ki van itt! Csak nem? Deeee! És rám néz… és mosolyog… és elindult felém! Nyugi, Zora, csak ne vegyen észre semmit rajtad. Huh, sikerült üdvözölni anélkül, hogy ráborítottad volna a sört, nem kancsalítottál, és még pár értelmes mondat is kiszaladt a szádon! Gratulálok! De jó, vele olyan könnyen tudok nevetni és viccelődni, nem érzem, hogy meg kéne játszani magam! Igazából, ha soha nem lesz közöttünk semmi, az sem baj. Jól érzem magam vele! Jéééé, még azt is észrevette, hogy kifogyott a söröm, elindult, hogy hozzon még egyet. Igazából ez már a negyedik, nem kéne ennyit innom… na nem baj, legalább oldottabb lesz a hangulat… Istenem, mint egy isten, olyan a sörökkel a kezében… vagy csak sokat ittam? Tök mindegy, egyszer élünk! Menjünk táncolni? Remek! Spiccesen nagyon jól táncolok! Húúú, majd’ levetkőztet a szemével! Azt hiszem, akar valamit… nem baj, én nem égetem magam azzal, hogy kezdeményezzek, majd ő…

Sohase lesz már egy lassú, összeborulós szám, kérem szépen? Nem mintha nem lennék a parkett ördöge, de szeretném érezni ennek a srácnak a testét itt az én testem mellett, jó szorosan (azon kívül, már igen csak nehezemre esik az összes súlyomat egyedül cipelni, jó lenne, ha valaki segítene)! Légy szíves, kedves DJ, vegyél már észre, vagy neked nem az a dolgod, hogy összehozzál embereket, segíts már egy kicsit nekem! Ajjaj, azt hiszem, rosszul vagyok… levegőt! Huh, még időben kiértem! Utánam rohant! Ez az, szeretném, ha látnád, milyen vagyok, amikor sokat ittam! Gratulálok, ha ezek után van gusztusa hozzád, kisasszony… Elszúrtál egy tökéletesnek induló éjszakát! Nézd csak, aggódás a szemekben! Hazakísérhetsz. Hát persze. Na, már sokkal jobb. Párszor le kellett ülnöm, de így legalább hosszabb volt az út hazáig. Egész normális ez a srác. Támasz a bajban, de mindemellett mókás is. Azt hiszem, nem bánná, ha felhívnám magamhoz. Nem bánja. Mosolyog mindenem az örömtől.

Főzök egy kávét, addig kitalálhatja, mit akar csinálni. Hopp, mögém lépett, átkarolta a derekamat és belecsókolt a nyakamba. Húúú, ez nagyon jó, bizsereg az egész testem és kiráz a hideg! Meg kéne fordulnom, hogy megcsókolhasson… vagy mégsem olyan jó ötlet? Fogmosás, fogmosás…Na, ennél bénább kifogással nehezen menekülhettél volna el fogat mosni, édesem! Még hogy belement valami a szemedbe! Aúúúú, benyitott! Hol a jó modor? Nevet… megcsókol… milyen puhán csókol… Hogy van-e kedvem fürödni? Miért, kéne? Jaaaa, hogy veled! Hát hogyne, kedves, csak forróra azt a vizet, úgy szeretem… Máris vetkőzöl? Ebbe nem gondoltam bele, levetkőzni, ilyen világosban… nem, nem én vetkőzöm, Ő vetkőztet! Mint egy gyereket! Minden testrészemnél kicsit elidőzik, megszemléli jó alaposan, puszilgat! Valahogy el tudta érni, hogy ne érezzem kellemetlenül magam! Hát, amint látom, nem maradt minden nyom nélkül a meztelenségem, mindjárt kiszakad az a farmer. Várj, segítek, hogy ne legyen olyan kényelmetlen… na így már jobb, lekerült a boxer is… hé, hallod, ez nem rossz! Igazi?

Milyen jó forró ez a fürdő! Tényleg jó ötlet volt! És ahogy azzal a szivaccsal lemossa a testemet! Kleopátra is így érezhette magát. Nagyon gyengéd, nem követelődző. De most én jövök, Te még nem vagy tiszta! Pont olyan a teste, amilyenekért oda vagyok! Magas, izmos, de nem macsós, kicsit kreol bőr, férfiasan szőrös! Izmos karok, gyönyörű kezek. Szép fej, enyhén göndör, sötétbarna haj, arisztokratikus orr, de húsos, puha száj. Na és hát a farka… igen, nem elhanyagolható méretű, enyhén ívelt… szeretném megkóstolni, csak most tiszta hab… javaslom is neki, hogy most már elég tiszták vagyunk! Milyen gyengéden törölget, és közben folyamatosan puszilgat! Szeretem, ha kényeztetnek! Hopp, de könnyen felkapott, jó erős… nem, nem arra van a háló! Jaj, vagy tegyél le, vagy legyél már talpraesettebb, és találd meg! Na jó, nem bánom, csinálhatjuk a kanapén is…

Honnan találtad ki, hogy mennyire szeretem, ha a melleimet kényeztetik? Gondolatolvasó vagy? Ez az, markolásszad, gyúrjad, csókolgasd, ettől nagyon beindulok! Remélem nem zavarja, ha ilyen hangosan nyögök, de nem bírom máskép… Héééé, várjunk csak, én most lefekszem valakivel rögtön az első randin… mi lesz, ha kurvának tart majd? Á, egye fene, csak ne hagyd ezt abba! Úgy, úgy, menj lejjebb, csókold végig a csupasz szeméremdombomat (még szerencse, hogy felkészültem minden eshetőségre), aaaaaaaahhhhhhhh, nyalj bele, úgy, húúúú, de nagyon jól csinálod, jaj, de ha nem hagyod abba, akkor menten elélvezek! Imádom nézni, ahogy a nyelved a csiklómon szaladgál. Igen, jó, dugd csak be az ujjad, ne is egyet, mindjárt kettőt, de most már menthetetlen vagyok… huhhhh…igen, érzem már, mintha felfelé mennék a hullámvasúton… ááááá…

Hol is vagyok? Ja, igen, megvan. Épp most élveztem el, és végre nem magamtól! Itt mosolyog, de édes, ez igazán jó volt, köszönöm. Nyugi, nyugi, nem felejtettelek el, csak egy kicsit össze kell szedni magam! Szerintem azt szeretné, ha én is a számmal kényeztetném! Rendben, imádok szopni. Nyalogatom, az a kezdet… várj, várj, most én irányítok! Milyen finom íze van… és de rég éreztem… Imádom, ahogy szétfeszíti a számat, csak vigyázni kell a fogaimmal… bár, finoman haraphatok, attól biztos beindul. Én viszont attól indulok be, ahogy most rám néz, ahogy liheg, ahogy simogatja a hajam! Ha le kéne festenem a vágyat, ilyennek festeném le, mint az ő tekintete most! Szexinek érzem magam, és ez felizgat. Érzem, ahogy nedvesedik a puncim. Azt akarom, hogy megkeféljen, vajon észrevette már? Ha nem, akkor majd a tudtára adom! Most abbahagyom, és elé fekszem széttett lábakkal! Azt hiszem, kapcsolt, mert a farkával ütögeti a csiklómat, és a szeme azt kérdezi tőlem, hogy szabad-e? Hát persze, minek annyit udvariaskodni.

Huuhhhhhhhúúú, de szeretem a szeretkezés első pillanatát, amikor lassan, mélyen eltölti a hüvelyemet egy méretes pénisz! Ilyenkor sikítani volna kedvem, de a szomszédok… Ütemesen mozog bennem a drága, nagyon felizgat az arca… ajjaj, nagyon nyikorog az ágy, biztos hallják a szomszédok… majd holnap, ha találkozunk a lépcsőházban, olyan szemrehányóan fognak bámulni, mintha én lennék a háztömb ribanca! Bár nem tudom, miért erkölcstelenebb kurvának lenni, mint pletykafészeknek! A kurvák legalább nem ártják bele magukat mindenkinek az életébe! A múltkor is a Marika néni elkapott a folyosón, és elmesélte az alattam lakó mit tudom én milyen nevű kislány legújabb pasijának a történetét, és miközben udvariasan hallgattam, végig azon járt az eszem, hogy kit érdekel, hogy a srác ott hagyta egy másikért…

Várjunk csak, kicsit elkalandoztam! Ez a szegény itt ügyködik, hogy nekem jó legyen (na persze, gondolom, meg saját magának is), nekem meg a Marika nénin jár az agyam, aki nem túl izgató jelenség az otthonkájában… Remélem, nem vette észre, hogy abszolút nem itt járok! Na jó, izgasd fel magad Zora gyorsan valamivel! Milyen pornófilmet is láttam utoljára? Ja, igen, azt, amikor a kastélyban gruppent nyomtak… Volt ott egy lány, akit az egyik pasi kefélt alul, a másik a szájába nyomkodta, és közben legalább négyen simogatták! Igen, az nagyon izgató jelenet volt! Csillogott a lány puncija, ahogy ki-be csúszkált benne az a szép darab farok… huhhh, mint most bennem… huhhh, igen, bele tudom magam képzelni a helyzetbe… azt hiszem, a lány közben simogatta magát is, mi lenne, ha én is izgatnám a csiklómat, miközben ő döfköd? Vajon tetszene neki? Szerintem az bejöhet a srácoknak! Kipróbálom…

Húúúú, nem csak hogy ez így nagyon izgató, de látni kell a szemét, ahogy tüzel benne a vágy! Kicsit felemelkedett, hogy jobban magamhoz férjek, azóta csak a kezemet nézi, ahogy tekergetem a pöckömön! Egészen beindult a látványtól. Hangos sóhajokkal jelzem neki, hogy már nagyon közel vagyok, azt hiszem, érzi is, mivel begyorsított! Most mire gondoljak? A pornóra? Á, nem, akkor az semmivel sem jobb, mintha maszturbálnék! Különben is, izgató, ahogy mozog rajtam, megfeszülnek az izmai, kidüllednek az erek a nyakán! Nagyon jó, ahogy a hasa dörzsöli a csiklómat… nem is kell simogatni magam! Érzem megint a hullámvasutat, csak most sokkal hosszabb az emelkedő… kezd bizseregni az agyam… ahahahaaaaaaaaaahhhhhhh… de nagyokat lök bennem, milyen finom meleg a sperma…

Nincs erőm, nem akarok megmozdulni! Lüktet a hüvelyem, ő is lüktet bennem, szétterül a lábam, zsibbad a kisujjam, képtelen vagyok bármire! Nehéz ébren maradni…Aaaaaa, fáj a fejem, kiszáradt a szám… Hééé, ki horkol itt mellettem? Ja, megvan, beugrott! Nem volt rossz a tegnap este… csak istenem, remélem nem csak álmodtam, milyen jó pasi! Jaj, ébredezik! Megfordul… na, most ugrik a majom a vízbe! Huh, nagy kő esett le a szívemről, tényleg helyes! És szerencsére ő sem ijedt meg tőlem! Na, de vajon mi lesz ezután? Csak kaland volt az éjszaka, vagy kezdete egy szép kapcsolatnak? Kicsit bátortalan ő is, csak kerülgetjük egymást, csak a legszükségesebbekről beszélünk. Hát, gyanús ez nekem…

Elment. Csak egy gyors puszi a számra, de nem mondta, hogy találkozzunk, vagy ilyesmi. Fel kell hívnom Csillát, ezt ki kell veséznünk! Várjunk csak, mi ez a papír a telefon mellett? Csak nem? Deeee!!! Éljen!!! A telefonszáma… mellette: „Hívj!” Hú, na most már tényleg fel kell hívnom a Csillát, most mit csináljak… de szép éjszaka volt!
Hasonló történetek
29874
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
24235
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Csillagszemű ·
Nemtuom miazaz Off, itten!

De galaktikus bocsi, megjelent a NŐm, és olyan szépen hivogat, mennem kell, majd megnézem a topicomat!

Tényleg, mi az az off.?

tanárúr ·
Hol tart az ügy fiatalok? Édes joy, nagyon érdekes vagy, így ping-pongban is...

tanárúr ·
Úgy általában is, de mint mint joy, szószerint...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: