Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

MInt az álmokban...

… A lány elfordítja fejét, hogy a nyaka szabadon maradhasson és átadja magát az érzésnek. A fiú megsimogatja fülét, állcsontját. Finom simogatást forró lehelet váltja fel. Az egész teste beleremeg. A lány ajkát megnyitva beledugja ujját, hogy megnedvesítse, és azzal érintse újra. Lassan, nagyon lassan körbe az ajkait, a szemhéját, a szemöldökét szempilláját, orrát. Játszadozva vele, mintha csak egy tárgy lenne. Finoman megcsókolja, bekapja alsóajkát, kicsit megharapja, de a lány viszont csókját elutasítja és helyette apró harapásokkal célozza nyakát. Selyemblúza olyan érzést kelt a fiúban, mintha kedvese gyönyörű bőrét simogatná. Csak egy ujjal áthalad mellén, érezvén ágaskodó, duzzadó mellbimbóját, hatalmas kerek mellének koronáját.

Időt húzván simogatja derekét, a nadrág derekánál. Áthalad a medencecsontján, le a combja felé, szinte csak ujjhegyével érve a hosszú, feszes, formás combjához. A lány szétnyitja lábait, ezzel jelezve az útirányt barátjának, aki mit sem törődik ezzel. Tudta, minél tovább tart az előjáték, annál katartikusabb élmény lesz az orgazmus. Térdtől felfelé halad belsőcombján, kezét szájával váltja fel. A kéj barlangjához közeledve arcán érzi a lány testéből áradó forróságot. Felnéz, mélyen a szemébe. A szája kicsit megnyitva, amit halk sóhajok hagynak el. Felemeli a derekát, kigombolja a nadrágját és lehúzza. Megragadja csípőjét, megfordítja és összezárva lábait. Kezével átsiklik a fenekén, majd megérinti bugyin keresztül punciját. A lány felnyög. Bizsergés önti el. Hosszú percekig, lassan körkörös mozgással, két ujjával simogatja hüvelyének bejáratát. Forró nedvességben tocsogó bugyiját behúzza szeméremajkai közé.

Egyre erősödő és kéjesebb hangok kíséretében a lány elveszíti önkontrollját, csak az élvezetnek él. Emelgeti csípőjét, nyitogatja lábait. A fiú leveszi nadrágját, kiveszi belőle az övét, megfordítja kedvesét, akinek kezeit először egymáshoz, majd az ágyhoz köti. Letolja boxerét , ami már feszült hatalmas , kemény férfiasságán. Megsimogatja vele a lány ágyékát, majd leveszi bugyiját. Szeméremdombjára teszi a kezét úgy, hogy középső ujja kerüljön a vágásba. Jobbra-balra mozgatja ujját, aminek hegye a hüvely bejáratát, tenyere pedig a csiklót izgatja. Szinte gyúrja.
- Kérlek! Nem bírom tovább!

S a fiú csak mosolyog. Belekortyol egy pohár hideg italba, majd odahajol barátnője duzzadó, nedves puncijához. Szétnyitja és végigfújja, föntről lefelé és lentről fölfelé. A lány bőre borsózik a gyönyörtől. Lehelete szinte fagyos. Lehűlt nyelve hegyével megnyalja csiklóját. Folyamatos zihálást kéjes sikoly töri meg.
- ÁÁÁÁh! Még! Kérlek! Csináld!

Szájába kapja csiklóját, szívja, szopogatja, közben két ujját a hüvelyébe helyezi, kinyitja és 180 fokot fordít rajtuk. Összecsukja és megismétli. Hirtelen megemeli a lány csípőjét, alátámasztja egy párnával, és végre behatol, amilyen mélyre csak tud. Hangos kiáltás kíséri. Figyeli kedvesét, aki az intenzív aktus hatására próbál kiszabadulni az öv szorításából, hogy magához húzza barátját, harapni, karmolni, izmos fenekét szorítani akarja, diktálni az ütemet, de nem lehet. Ettől csak még jobban megőrül, teljesen elveszíti a fejét. A fiú fölé hajol, megharapja nyakát, és a legvadabb tempót diktálja! Érzi, mindkettejük orgazmusa már az ajtón kopogtat. Hangos kiabálások, nyögések közepette egyszerre élik meg a legtökéletesebb gyönyört! Mint az álmokban…
Hozzászólások
További hozzászólások »
cszsofa ·
Engem nem győzött meg.

Whym ·
Néhol olyan érzésem volt, mintha egy receptet olvasnék. "a fiú így csinál, a lány erre így és végül ez történik.." Talán a leíró rész hiányzik belőle leginkább.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: