Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mindent a maga idejében

Pókerparti. Nem áll túl jól a szénám, bár a lányok közül már egyedül csak én tartom magam.
Dáma pár kézbe. Ígéretesnek tűnik. Felejthető lapok jönnek. Emelek. Ketten kiszállnak, persze fő ellenfelem nem, helyette furcsán méreget a lapjai fölött.
Kijön az utolsó lap, egy király. Elvigyorodom. Nagyon úgy fest, hogy nyertem.
Reménykedve mutatom meg a lapjaimat. Sajnálkozó arc az asztal túlfeléről. Nyertem!
Felfordítja a lapjait. Király pár kézben. A diadalmas mosolyom lefagy az arcomról.
- Ezt a fejet le kellet volna fényképezni - közli röhögve, miközben besepri az asztalról a zsetonjaim.
- Megmondtam előre. A nők nem tudnak pókerezni.

A fejem majdnem a kétszeresére nő. Inkább mondaná azt, hogy béna vagyok, mintsem, hogy az egész női társadalmat ledegradálja a hímsoviniszta dumájával.
- Mi van emancipunci? Ne kímélj, látom, hogy el akarsz küldeni a francba.
- Igen, tudod roppant nagy a kísértés, de leszokóban vagyok az ész nélküli üvöltözésről.
Épp valami frappáns válaszon töri a fejét, amikor megjelenik a barátnője, kezében a telefonommal.
- Gábor az.
- Ó, a csodapasi! - mondja gúnyosan az az aljas, hímsoviniszta görény.
Megköszönöm a nem éppen kedvelt nőnek a gesztust, beintek a barátjának, majd felveszem a telefont.
- Szia!
- Szia! Mi a helyzet? Bulifélét hallok a háttérből.
- Átjöttünk Leventéékhez pókerezni. Épp nagyon csúnyán vesztésre állok.
- Hiányzol.

Jaj ne, utálom ezt. Társaságban nem rebegünk a telefonba füzetes Romana regény stílusban, amiben
ilyesféle mondatok szerepelnek, hogy "szeretném egyszer a párnádon szétterülve látni a gyönyörű arany
hajzuhatagod."
No nem mintha amúgy igen.
- Öhm... te is nekem.
- Istenem, milyen kis édik! - közli fennhangon az asztalnál ülő úriember, megragadja legjobb barátja vállát, és sírást imitál. - Van egy zsepid?
- Ha nem hagyod abba tényleg szükséged lesz rá! - sziszegem dühösen. - Feltörölni a vért.
Harsány röhögés.
- Csak nem Dani fáraszt már megint?
- Bingó. Sportot űz abból, hogy engem idegesítsen. A kis mókamester.
- Már nem kell sokáig elviselned. Fél óra múlva ott tudok lenni érted, ha szeretnéd.
- Ennél a baromnál bármi jobb. Várlak.
- Rendben van. Szeretlek.
Jaj édes istenem, szokj már le erről!
- Ööö.. én is téged. - Oldalpillantás Danira. Éppen nyekereg és egy képzeletbeli hegedűn játszik, roppant nagy átéléssel.

Kinyomom a telefont, felkapok egy párnát a kanapéról, dühösen masírozom hozzá.
- Na most kapsz a pofádra. - közli Levente röhögve és elhúz a tűzvonalból.
- Anyukád... nem... tanított... meg... arra... hogy... nem... basztatunk... telefonáló... embereket?- kérdezem mérgesen, minden egyes szavam után csépelve a párnával.
Feláll, egy fejjel magasabb nálam. Nem éppen az a fiú, akitől anyád nem kap szívrohamot, ha hazaviszed.
Széles vállak, izmos karok, csuklóig betetoválva. Barna haja kócos a párnás incidenstől, szürkés szemei huncutul csillognak, ahogy megindul felém.
Hátrálni kezdek, de esélyem sincs, jóval erősebb nálam: egy pillanat alatt a vállára kap és már cipel is a kanapéhoz.
- Tegyél le!
- Kérésed parancs - ledob az ülőalkalmatosságra, fölém mászik. Jobb keze gyakorlott mozdulattal csúszik a nadrágom derekába és kihúzza azt a két ászt, amit még a kezdetekkor eldugtam végszükség esetére.

Elvigyorodik.
- Na és a te anyukád nem tanított meg arra, hogy csalni csúnya dolog?
- Nem is csaltam!
- De akartál.
- A szándék és a tett nem ugyanaz. - csúnyán nézek rá, ő pedig továbbra is rajtam fekszik, mosolyog.
Olyan önelégült fejet vág, hogy legszívesebben behúznék neki egyet. Azt hiszi, hogy ennyiben hagyom?
Annyira lefoglalja a vigyorgás, hogy kikapom a kezéből a két lapot, a melltartómba dugom és előveszem a dacos amazon pillantásom, mire kirobban belőle a röhögés.
- Nem ijedtem meg a cicijeidtől.
- Tőlük lehet, hogy nem, de Zsófitól... - nem hagyja, hogy végigmondjam, hosszú ujjak siklanak a dekoltázsomba a hőn áhított ászok után. Ekkor érkezik Zsófi, üres tekintettel bámul ránk. Jelenettől nem tartok, egy porcelánbabába is több szenvedély szorult, mint ebbe a nőbe. Dani sem szívbajos: még egy utolsó elégedett pillantást vet rám, meglengeti a lapokat és visszaül játszani, egy pillantást sem vetve Zsófira.


Mikor egy héttel később az ajtómban áll kissé meglepődöm.
- Ne vágj ilyen buta arcot, inkább engedj be.
- Egyszál bugyiban vagyok és nincs rajtam melltartó.
- Ne aggódj, láttam már ilyet - mielőtt válaszolhatnék neki valami igazán velőset, már be is engedi magát, lerúgja a cipőjét és a konyhába veszi az irányt. Becsukom az ajtót és utána megyek.
- Na és minek köszönhetem látogatásod? Nem vagy nálam túl gyakori vendég.
- Gondoltam hátha van a hűtődben a kedvenc sörömből.
Gyilkos pillantást vetek rá, felemeli a két kezét.
- Jó, belátom nem voltam vicces.
- Ezt is megértem végre.
- Igazából azért jöttem, mert hallottam, hogy szakítottatok.
Gyorsabban kezd verni a szívem.
- Igen. De ha azért vagy itt, hogy az orrom alá dörgöld, hogy szerinted látens leszbikus vagyok, akkor légy szíves menj haza. Most valahogy nem vagyok vevő a poénjaidra.
Elvigyorodik.
- Esetleg - folytatom - ha azt kezdenéd ecsetelni, hogy mekkora szerencsétlen vagyok, akinek mellesleg az ízlése is borzalmas... Na arra végképp nem vagyok kíváncsi. Elég volt Nándinál meghallgatni a szakértő véleményed.
- Én csak az igazat mondtam! Kezdettől fogva egyértelmű volt, hogy van valami defektje és igazam lett! Aki hét évig ennyire csüng a nőjén, azzal valami nincs rendben.
- Ugye nem gondolod, hogy beveszem azt, hogy te már a kezdetektől fogva tudtad, hogy egy nap majd visszatér Olgához, feleségül veszi és rövd úton teherbe is ejti?!
- De. - mondja vérlázítóan tudálékos arccal. Elönt a pulykaméreg.
- Mert a te ízlésed annyira tökéletes, mi?! Már öt éve együtt vagy egy olyan nővel, aki úgy néz ki, mint egy orosz favágófeleség!
Elkerekedik a szeme. Hopp, ezt talán nem kellett volna.
- Nem értem mi bajod van Zsófival.
- Szőke. Jelentéktelen. Unalmas. Fogrohasztóan édes.
És a barátnőd, te idióta!
Elgondolkodva néz rám, nem szól egy szót sem.
- Nem tűnsz túl letörtnek. - vált hirtelen témát.
- Őszintén szólva megkönnyebbültem. De nem hiszem, hogy ez érdekel téged, ezt megkérdezhetted volna telefonon is. Azt meg szintén nem gondolnám, hogy fel akartad ajánlani tetovált karjaidat arra, hogy kibőghessem magam.
- Igazából azért jöttem, mert mi is szakítottunk Zsófival - komoly az arca, nekem összerándul a gyomrom.

A pulzusom 120 és a csicseri bariton hangomon alig tudok uralkodni, de azért visszakérdezek:
- Aha. És mit szeretnél? Hogy alapítsunk egy Sebzett Szívek nevű egyletet? Vagy öntsünk cukrot volt kedveseink benzintankjába?
Eddig a pultnál támaszkodott, de most hozzám lép.
- Az enyém egyáltalán nem sebzett. Ahogy látom, a tiéd sem túlságosan. Nem gondolod, hogy ez jelent valamit?
- Most akarod bevallani, hogy meleg vagy és végig Gáborra hajtottál? Ez megmagyarázná azt, hogy miért szívod a vérem, amióta csak ismerjük egymást. Ne aggódj, többé nem jelentek konkurenciát. Nem akarom, hogy kikapard a szemem, Cicafiú.
Teátrálisan az égre emeli a tekintetét. - Tudom, hogy nehezedre esik, de nem tennéd meg, hogy befogod öt percre? Éppen valami fontosat szeretnék mondani.
A karjait a derekam köré fonja, most először néz igazán komolyan a szemembe.

- Nem hiszem el, hogy nem vetted észre.
- Mit kellett volna észrevennem?
- Hogy miért csináltam, amit csináltam.
- Ó! Csak nem arra gondolsz, hogy az állandó szemétkedéseid mögött valójában tetszettem neked mindvégig? A 14 éves unokaöcsém udvarol így a lányoknak.
- Nem vagyok az a hősszerelmes típus - vállat von, kisfiúsan elvigyorodik.
- Inkább mondjuk úgy, hogy a "humorod" némiképp infantilis. Csodálom, hogy a hajamat nem húzgáltad.
Nevet.
- Tudtommal nem szereted a harisnyában szavaló Rómeókat rózsával a jobb fülükben. Bár, mikor összejöttél ezzel a nyálgép Gáborral, kezdtek kétségeim támadni.
- Nekem az épelméjűséged felől voltak kétségeim, de így sok dolog a helyére került.
Futólag elmosolyodik, a hajamba túr, megcsókol. Minden idegszálamon végigfut a boldogság, a vágytól
melegem lesz. Elszakad a számtól, az arcomat puszilgatja.
- Hmm, azt hiszem nemsokára bebizonyítom, hogy csak lelkileg vagyok gyerek. - kezei a bugyimban kalandoznak, billegve araszolunk a hálószoba ajtaja felé. - Ó, amúgy Levente üzent neked valamit.
- Micsodát? - lihegem türelmetlenül, remegő kézzel csatolom az övét, húzom be a szobába.
Lábbal csukja be az ajtót, türelmetlenül dobálja magáról a ruhákat.
- Azt, hogy éppen ideje volt.
Hasonló történetek
4464
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
3638
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
No0oB ·
A középszerűen megfestett kirakat-hímsoviniszta karakter egy játékban van a verbálisan megmócsingozott Nővel. Ahogy a tét emelkedik, a Nő egyre inkább magabiztossá válik, minden Névtelen Mellékszereplő kiesik, csak ketten maradnak, szemtől szembe, férfi a Nővel. Bár nem is ez számít, mert egy másik férfival melengeti az ágyát a Nő. Szemtől szembe: Hímsoviniszta a Nővel. Végül kiderül, hogy a hímsoviniszta jobb a játékban, a szakmában, mindenben - és viszi a kasszát.

A felek teátrálisan levonulnak, majd - minő váratlan fordulat! - szakítanak addigi életformájukkal.
És szerelmesek lesznek, mert valójában érzelmes szívük van. (Két jelenettel előbb pont ezért dobták a kedvesüket, de ki emlékszik már arra? Hisz ő a hejjespasi!) Aztán mennek dugni: a Nő nyert.

Áthallások?

Ugly Truth, Barney Stinson, seggem lyuka...


Ilyen röviden még sohasem intézték el, de azért stilisztikailag nagyjából rendben van. Nagyjából.
VerenaArneval ·
A "hímsoviniszta" nem hímsoviniszta. Ő a Férfi, a Nő a nő. A Férfi jobb a játékban, de nem jobb alapjából véve másban - nem attól jobb mert férfi és nem hímsoviniszta, csak a feminista Nőt bosszantja.

Nem szakítanak az addigi életformájukkal, ugyanis nincs mivel, szerelmesek pedig nem attól lesznek, hogy szakítottak, hanem már előtte is azok voltak, nem egy hét alatt találják ki. A viselkedésüktől függetlenül lehetnek érzelmekre képes emberek - minden cinizmusuk, iróniájuk és hibájuk ellenére azok is.

A végén nem a Nő nyer, hanem mindketten. A Férfi a Nőt akarta, a Nő a Férfit. Nem látok benne egyoldalúságot.

Barney Stinson? Nem. Bőven nem. A segged lyukáról sajnos nem tudok nyilatkozni. :)

Köszönöm a véleményt. Érdekes meglátások.
No0oB ·
Ő a Férfi? -> Ez most komédia ezek szerint?
Ő a Nő? -> Vagy tragédia?
Jesszusom. És még azt hittem, a műben vannak a hibák.

Nincsen életformájuk?
A Férfi engedelmeskedik a Zsófi barátnőjének a szerelme ellenében? Nyilván ettől lesz Férfi számodra, de ha ez életforma, talán mégis szakít vele a nagy egymásra-találásban, nem?

Nem egyoldalúságot kell benne látnod, hanem szarkazmust.

Nézd: egy közepesen megírt közhelyparádé ez a mű, sokat kellene csiszolni rajta. (Ha már nem is annyira jó a stílusa, legalább) a végén mit tudtunk meg? Nőkkel érdemes pókerezni?

Szívesen. Látod, segítek.

Dionsyia ·
Nekem anno az volt a kedvencem, női fejre, hogy: olyan a feje, mint a védekező mongúzé... :smile: :smile: :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: