Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mindennapi pornográfia

Fogyasztottnak lenni, avagy a mindennapi pornográfia

„Egyetlen jó tesztje van a pornográfiának. Végy tizenkét átlagos férfit, olvastasd el vele a könyvet, aztán kérdezd meg tőlük: „Volt közben erekciód?” Ha a tizenkettő többségének a válasza „Igen”, akkor a könyv pornográf.”

Mondjuk azt, hogy a pornó, egy szexuális különbözőségek tárházát bemutató, minden erkölcsi gátlást nélkülöző mese. Egy felnőtteknek szóló mese. A pornó egy olyan ideológiára épül, ami a tiltott, az erkölcstelen és a felszabadító között mozog. Kinek a felszabadítása? Kutatások próbálják bebizonyítani, hogy a nők legalább ugyanannyira beindulnak a pornó nézése közben, mint a férfiak. Bár arról is beszámol a kutatás, hogy a teszten résztvevő nők, utólagos értékelése nem azt erősíti meg, hogy szeretnek pornót nézni, hanem hogy a jelenetek többsége nem tetszik nekik. Kipróbálni sem akarják, sőt, nem tartják mindenképpen követendő példának ezt a fajta szexuális „viselkedést”.

A kutatásból az is kiderül hogy nem a szexuális ábrázolásmód az, amit nem tartanak kívánatosnak, hanem a körítés. Ha jól értem, akkor azzal nincs semmi gond, hogy a nőt, mint szexuális tárgyat használják a férfiak a pornófilmben. De vajon mi lehet a probléma a körítéssel? A gyártók éppen arra törekednek, hogy minél szebb környezetben állíthassák fel a kamerájukat. Gyönyörű homokos tengerpart, izgalmas ligetecskék, extrém gyártelepek, luxusvillák, mind azt a látszatot keltik, hogy a szexnek ezen művelése igenis tökéletes, eredeti és a nők igényeit szolgálják. Hiszen minek is erőlködnek a férfiak, ha nem azért, hogy a gyönyörű, természetes szépségeket a mennyekbe röpítsék. A pornó, tehát mindent megmutat, nincs az a képtelenség, amit ne láthatnák a szexshopok polcain. Mind arra ösztönzik a férfiakat, hogy a nők élvezete érdekében akár kövessenek el erőszakot, verjék meg őket, dugják be mindenhova örömöt, okozó testrészüket, hogy a nő élvezzen. Nem riadnak vissza semmitől.

A pornográfia azt mutatja, hogy a nő élvezi azt, amit tesznek vele, sőt, voltaképpen ő akarja. Feltehetőleg vannak azért olyan nők is, akik megalázónak, brutálisnak tartják a pornó elemeit, de nyilvánvalóan, ez csak azért lehet, mert nem tudják, mi a jó nekik. A fenti idézet kapcsán, pornográfnak tekinthető a reklámokban megjelenő lecsupaszított női test, a magazinok címlapján domborító aktuális szexszimbólum. A divatképek, a címlapfotók olyan nőket ábrázolnak a képeken, ahol a nő, mintegy természetes állapotában van jelen, pedig a valóságban órákat dolgoznak rajtuk a sminkesek, a profi dizájnerek. A címlapon, a kifutószalag vörös bársonyán tetszelgő nők, minden esetben egy álomgyár lényei, akik a férfiak álmát testesítik meg elsősorban. A párhuzam a szépségkultusz és a pornográfia között az, hogy mindkettő a férfiak vágyait, álmait, testesíti meg.

A nők számára a pornográfia valójában erőszakot, a férfiaknak erotikát jelent. 1972 átírta valamelyest a szex szabályait, mindezzel kiszélesítve a férfi élvezet repertoárját. A Deep Throat tudatosította a férfiakban azt, hogy igenis jár nekik az orális szex, méghozzá tövig, a nőket meg arra, hogy ki kell akasztaniuk a torkukat, ha jól akarják csinálni. Persze lehet ennek egy olyan olvasata is, miszerint, a kielégülés megtalálása a cél, hiszen a film arra épít, hogy Linda eddig nem élhette át a szexuális kielégülés csúcsát. Ebben segítségére siet a kompetens férfi, egy pszichológus, aki rájön, hogy Linda torka mélyén van a gyönyörhöz vezető út, tehát tövig le kell nyelnie férfiasságát. Mindent megtesz, hogy Linda elérje a kívánt hatást. Linda is megtesz mindent, elnyomja a reflexeit, ellazítja a torkát, megpróbál az orrán venni levegőt, esetleg érzéstelenítőt használ, avagy jégkockát szopogat, hogy lehűtse torkában az idegvégződéseket. A cél, hogy elérje a gyönyört mindenáron, amit egy férfi okoz neki, vagy több férfi. Olvasható különböző fórumokon, hogyan lehet megtanulni ezt a „mélytorok” technikát. Kellő türelem, kitartás, tudatos felkészülés eredménye ez a tudás. Akár több hónapig is eltarthat, mígnem fájdalom és öklendezés nélkül arathatjuk le a siker ragacsos gyümölcsét. Ez csak egy technika a sok közül, amivel a nőknek meg kell birkózni, ha fel akarják venni a versenyt a pornócsillagokkal. A rendezők, a pornógyártók képesek akár évenként kidobni valami újat, hogy a férfi közönség érzékeit felkorbácsolják. Majdnem mindegy mit találnak ki, mert a pornó divatba hozza.

A szex normája nem a női nézőpont szerint van meghatározva. Mondom ezt azért, mert a pornóban a nőknek látszólag semmi nem fáj, mindent meg lehet velük csinálni. De a nők, mintha valami érzelmesebbre vágynának. Hiába... nagyon nagy keletje van még ma is a Júlia vagy ehhez hasonló puha fedelű, metrón, távolsági buszon olvasható érzelmes, szerelmes, erotikus füzetecskéknek. Az ott megjelenő testi szerelem „körete” megfelelőnek bizonyul a nők számára. Talán ez az, amit egy pornó nézése közben hiányolnak. A lágyság, az elegancia, a meseszerű romantikus történetek, amik gyönyörű férfiak és nők között történik meg.

Valószínűleg nincs garancia arra, hogy a nők többsége ne akarjon megfelelni a pornó diktálta elvárásoknak, lett légyen az bármelyik formája a szexualitás kifejezésnek. Nem riadnak vissza a fájdalomtól, a napokig, akár hetekig tartó gyakorlástól, avagy a kényelmetlen, megalázónak is mondható helyzetektől. A szex, az örömforrás illúziója ott lebeg arcuk előtt egy kissé agyonhasznált pornócsillag lihegő arcát felidézve. A pornó fenntartani látszik azt az illúziót, hogy a nők kielégülését szolgálja. A feministák erősen támadott álláspontja ennek gyökeresen ellentmondani látszik. A feminista nézőpont szerint a nők alacsonyabb rendűségét hirdeti a pornográfia.
efemme
Hasonló történetek
5354
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4208
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
szepy ·
1 oldalú...
efemme ·
ebben ez a lényeg :)

Dionsyia ·
Igen, egy nvesen szexológus is írt már erről cikket, hogy egyre nagyob az igény a női pornófilmekre, ahol ugye megva a körítés és nem csak azt látod, hogy meglátja, megfgoja és már dugja is... a nőknél nemcsak a végcél, sokkal inkább az odavezető út izgalmas :blush:

Nem hiszem, hogy bármelyik nő is meg akarna felelni a filmekben látott pornószínésznők tudásszintjének. Azok ebből élnek, nem valószínű, hogy élvezik amit ott csinálnak, sőt valószínűleg nem (lásd Havas H. Pornó c. interjúkönyve) én pedig ált. az élvezetért szeretkezem.
Ja, és én sem várom el a partnertől, hogy órákig és az összes akrobatikus pózban csinálja... úgyhogy és a kölcsönösségben hiszek...

És aki durván letorkolja az asszonyt, mert nem nyeli be neki teljesen, holott a színésznő megteszi, annak mondanám, hogy: majd ha a tied is akkora lesz, majd ha te is addig bírod, majd ha te is adsz magadra annyira, mint az ott lévő kockáshasú, akkor beszélhetünk :innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: