Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
terelek: Seggből szájba egyből?? Ilyen...
2024-04-15 08:26
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Milyen érzés is az?

Amikor egyszerre szeretnéd a pokolba lökni, és a mennyekbe emelni. Nem akarod eltiltani a világtól, de a féltékenység őrült forgataga fog el, ha egy lány ránéz. Szíved szárnyal egy pillantásától, de ha másra néz, szárnyalása szabadesésbe vált.
Fázol. De ha egyetlen pillanatra akár hozzád ér Ő, már olyan érzésed van, mintha a nyári nap melege sütne le rád.
Félsz. Ideges vagy. De Ő az, aki egy apró mozdulattal elűzi az aggodalmakat.
Amikor az egész világ feketébe öltözik, és semmi szépet nem tudsz felfedezni, Ő akkor is képes 4 betűvel felvidítani: S Z I A !
Ha csak hozzád ér a bőröd bizsereg, és az agyad összes sejtje arra áll rá, hogy emlékeidben megőrizze azt az érzést.
Egyet mosolyog, és szíved kihagy egy dobbanást. Ha máson is, akár megérzed az Ő illatát, bizseregni kezd az egész tested.
Legszívesebben kikaparnád a szemét, és fojtogatni kezdenéd azt, aki rápillant.
Hogyha máshoz és, a szemed felszikrázik, és őrült gyilkolási módszereket eszelsz ki.
Folyton a kezét fognád, ölelgetnéd és élveznéd, ahogy hozzád simul, és mégse mész oda hozzá, mert akkor rájönne.
Két órája váltatok el, mégis muszáj felhívni, mert ha nem hallod a hangját és nevetését, akkor a világ már nem teljes.
Akár arra is kapható lennél, hogy órákon keresztül messziről csodáld, és elég, hogy nézhesd, beszívhasd magadba azt, hogy él, a világon van, és tudsz róla.
Ha csak a lélegzetvételét hallod a telefonban, más az is a Boldogság Szent szigetére röpít.
Titkos álmaidban a tökéletes reggel vele kezdődik, végigsimítod az arcát, és megcsókolod a nyakát. Majd végignézed, ahogy finom rezdülésekkel a világ tudtára adja, hogy az álom épp kiszáll a szeméből.
Elég egyetlen mosoly, illatfelhő, szófoszlány vagy pillantás ahhoz, hogy a szíved kihagyjon egy dobbanást.
Hasonló történetek
3904
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
4450
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Bajusz ·
Én csak azt tudom mondani h ez rendkívül kétélű érzés, de ha bele tudsz kóstolni akkor a penge másik oldalát is kevésbé keserű végignyalni...

Mz. ·
Én hiszek a szerelmbe, hisz már annyiszor rúgott belém.:)
A fájdalom egy jellemformáló dolog.
Még ha beteljüseletlen is a szerelem, némileg értelmet ad az életnek.
Na jó most keletem fel és beszélek össze vissza:)
>>--:no_mouth:-->

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: