Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Miért?

Azon az estén, tényleg úgy éreztem, hogy meg tudnék halni. Akkor éreztem először azt a mindent elsöprő reménytelenséget, amit azóta folyamatosan. Őrülten szerettelek! Körülbelül egy héttel ezelőttig, azt hittem, hogy ez már múlt időben van, de rájöttem, hogy még mindig SZERETLEK, és hogy soha senkit nem fogok már tudni szeretni, csak téged! Nem tudom hogy miért! Már milliószor feltettem az életnek ezt a kérdést, de mindig ugyanazt a választ kaptam! Téged kell szeretnem. Örökké. Nem lehetek sohasem boldog, csak veled.... Szombaton éreztem, hogy engem nézel, de nem mertem rád nézni, mert félek... Tőled, hogy megint az lesz ami régen...
Rengeteg kérdés maradt bennem, megválaszolatlanul. Ezekre a kérdésekre csak te tudnál válaszolni. Például arra, hogy szerettél e engem valaha is? Szeretted-e azt a kislányt, aki egy évvel ezelőtt voltam? Azért írom ezeket le, hogyha valami történne velem, akkor tudják, hogy miért!
Hasonló történetek
3872
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
4163
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
Dejooooo ·
Húúúúúúúúúú, de régen írtam már ezt:D
Piros Pille ·
Nocsak:))))???
és a sonkáid hová lettek???:)))

Olyna sok az új nick az oldal feltámadása óta, hogy gyanítom, sokan váltottak/tunk.:) nevet.
angyallány ·
Szia Dejooooo! :frowning:

Elég rémísztő volt... amit ekkor írtál... :o((
Remélem már teljesen a múltté ez az érzés..:o((
Mi történt azóta Veletek??? Ha nem bántó.. és nem rossz érzéseket előhozó a kérdésem.. Tényleg kíváncsi vok... :wink:
Vigyázz ám Magadra!!! Senki sem ér annyit a Földön... hogy az Életedet áldozd Érte!! Mégha ezt így is érezzük néha... :o(( De éppen ezért!! Miatta születnek ilyen gondolataink...:o( talán megérdemelne Ő egy ilyen "áldozatot"..?! Háááát persze hogy NEM!!!
Fel a fejjel..az idő sok mindent.. sok sebet.. csalódást.. begyógyít!! :frowning:

A.

Dejooooo ·
Már nagyon régen ez a nevem, h dejooooo. A versekből, és a "történeteimből" mindent meg lehet tudni:)de azért elmondom.
Nah, szóval: Végy egy 14 éves kislányt, meg egy akkor 16 éves fiút...egy nyáron összejönnek, de két hónap múlva szakítanak. Köv. nyár, megint összejönnek, de megint szakítanak. Nah, ekkor a lány szívében már ottmarad valami, sajnos. Egy sóvárgással teli év következik. A lány szerelmes titok, még magának sem vallja be, hogy igem, még mindig szeretem!
Aztán 2004. május. 05. ödike..talán élete egyik legszebb napja...egy év(majdnem) következik, talán élete legszebb egy éve. Aztán 2005.március. 09.edikén vége! Nah, ekkor (visszaváltok E/1-re) végleg meghalt bennem valami, amit azóta talán már nem is bánok. Azalatt az egy év alatt, és az utána lévő 2 hónap alatt, nagyons ok mindent megtanultam! De ezek mind, mind benne vannak a "Tűnődés"-ben, az"ÚJRA" ban és a többi történetecskében. Akit érdekel olvassa el:) A Tűnődést még úgysem olvastátok!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: