Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Miénk a délután

Egyszer, még 10. - es koromban volt egy osztálytársam, akivel már nagyon régóta ismertük egymást, de egyikünk sem mert barátságnál tovább közeledni egymáshoz.

A nő magas 175 cm volt, nem volt gizda, de nem is volt dagadt. Ideális és arányos testalkata volt. Lapockákig érő hosszú egyenesre fésült, szőke haja volt, nagy kerek feszes mellei voltak. Mindenki azt kérdezte tőle, mennyiért csinálták meg. Persze nem hitték el, hogy igazi. Kivéve engem, mert én ismertem a legrégebbről.
Nekem nagyon tetszett a lány, de nem mondtam el neki, mert féltem, hogy ezzel vége lehet a barátságunknak.
Egy keddi napon észrevettem, hogy feltűnően beszélget a barátnőjével, felém néznek, és amikor odanézek mosolyognak.
Ez nagyon megbántott, mert azt hittem, hogy kigúnyolnak. Aznap nem volt jó kedvem.

Odajött hozzám, megfogta a kezemet, és annyit mondott, hogy:
- Olyan aranyos, és egyben izgató vagy, amikor nincs jó kedved.
Hirtelen éreztem, hogy valami melegség tölt el. Nem lehet. gondoltam magamban. A fülem káprázik. Nem hiszem, hogy ezt mondta.
- Megismételnéd? Azt hiszem rosszul hallottam.
- Nagyon is jól hallottad. Már mióta ismerlek tetszel nekem.
Na mondom. Ha én ezt tudom...
- Próbáltam a tudtodra adni, de azt hittem, nem tetszenék neked, vagy hogy te ezt a kapcsolatot inkább testvérinek tartanád.
- Én pedig nem is próbáltam közeledni, mert ha nemet mondasz, akkor az egész barátságunknak is vége lehet.
- De miért nem vetted a jeleket?
- Lehet, hogy kicsit nem figyeltem, de milyen jeleket?
- Hagyjuk...
- Na, de mégis?
Ő erre nem válaszolt, hanem hozzászorított a garázsfalhoz - Mert szünetekben az iskola garázsánál voltunk - és olyan szenvedélyesen csókolt meg, mint eddig még senki. Azt hittem ott helyben elmegyek. Az egész szünetet végigcsókolóztuk.

Bementünk matek órára. Nem mellettem ült, hanem a terem másik felében. Kaptam egy levelet, és amit benne olvastam fejbevágásként ért. Igen. Ő írt. Niki.
"Ma nincsenek otthon a szüleim, igazán átjöhetnél".
A válaszomnak a papírfecnire firkantottam, hogy rendben. Suli után gyorsan hazavittem a cuccaimat, és elindultam hozzájuk.

Egy szép nagy kertes házban laktak. Bementem. A már megszokott üdvözlésre jött oda a kutyájuk, Luxi. Nagyon aranyos, fajtiszta németjuhász kutya volt. Odaértem a bejárati ajtóhoz, és becsöngettem. Amikor az ajtó kinyílt, nem hittem a szememnek. Olyan gyönyörű volt, mint még soha. Egy top volt rajta, és egy különleges farmergatya. nem tudom miért fogott ez meg annyira, de még soha nem láttam ennyire szépnek. A top alatt nem volt melltartó. Édes parfümszag járta át a levegőt.
- Gyere be!
- Csodaszép vagy! - Hangzott a válasz, mert csak ennyit tudtam mondani.
- Most akkor bejössz, vagy még ácsorgunk itt egy kicsit.
- Ja igen. Mehetünk.
Egy kisebb mosollyal nyugtázta, hogy tetszett neki a bókom.
Nem hiszem, hogy sokat tudott készülni a jövetelemre, mert csak 10 percre lakik tőlünk, és 5 percre a sulitól, de még is olyan csodaszép volt, mint álmomban sem.

Beljebb mentünk. Most figyeltem csak meg igazán, milyen tágas és szép házunk van. Eddig ahányszor jöttem, mindig vagy a kertben ültünk, vagy rögtön felcipelt a szobájába. Mindig azt mondta, hogy félt a szüleitől. Persze nekem is kellemetlen lett volna, ha olyan kérdésekre kell válaszolni, mint például, mióta jártok? Mik a szándékaim?...
Szóval nagyon örültem neki.

- Anyuék este jönnek meg.
- Hová mentek?
- Meglátogatják apu testvérét Mohácson.
- Akkor rengeteg időnk van.
- Attól függ, hogy mit szeretnél csinálni. - Mondta kaján mosollyal, és valami csillogást véltem felfedezni a szemében.
- Hol is hagytuk abba matek előtt?
- Éppen csókolóztunk. Így...
Erre megint magához ölelt, és elkezdtük folytatni, amit abbahagytunk. Csókolóztunk, és simogattuk egymást. Az időérzékem kicsit tönkre ment. Azon kaptam magam, hogy már fél órája smárolunk, megállás nélkül. Gondoltam kezdeményezek. Elkezdtem becsúsztatni a kezem a felsője alá. Simogatni kezdtem a mellét, ami nagyon jól esett neki, mert egyre szenvedélyesebben csókolt.
Szerszámom már nagyon merev volt, neki pedig a mellbimbója kicsi és kemény. Lefele kezdett simogatni, és egyre lejjebb csúsztatta a kezét. Elért a gatyámhoz, majd behatolt, és elkezdte simogatni a farkamat.
Egyik kézzel a mellét simogattam, a másikat elkezdtem lefele csúsztatni a puncija felé, de kicsit meglepődött, amikor nem a farmerjába csúsztattam a kezem. Lejjebb vittem, és a belső combját kezdtem el simogatni. Na persze közben a mellét is.
- Szeretkezzünk, itt és most!
Úgy tűnik, az intim zónák simogatása sikert aratott.

Megszabadítottuk egymást zavaró ruhadarabjaitól, és elkezdtem simogatni a punciját. Egy tar fickó fején is több a szőr, mint az ő szeméremdombján. megérintettem a csiklóját, ami kemény volt és forró. Elkezdtem benyomni az egyik ujjamat, ami könnyen ment, majd megpróbáltam két ujjal. ezt is jól fogadta. Elkezdtem ujjazni, és ő is elkezdett csúszkálni az ujjamon. Már jó ideje ezt csináltuk, el is merültünk az időben. Majd egyszer csak a kis aranyos nyögéseket felváltotta egy hatalmas artikulálatlan nyögés. Éreztem, hogy jól esett neki, de többet szeretne. Elkezdtem a nyelvemmel is kielégíteni. Belül hajtott, hogy ebbe a csajba vagyok szerelmes már 8 éve. Nem is tudom, hogy tudtam olyan gyorsan mozgatni a nyelvemet, de ez ekkor nem is érdekelt, lihegett, és a melleit simogatta. Erre elkezdtem ujjazni, és nyalni egyszerre. A légzése felgyorsult, és hatalmasakat nyögött. Éreztem, hogy már megint csúcsközelben van. megcsókoltam a hasát, és megint elkezdtem nyalogatni. Egyszerre ismét kitört belőle Az a hatalmas artikulálatlan nyögés.

Éreztem, hogy most már jó vagyok nála.
- Figyi! szerintem te már eleget tettél értem, hadd tegyek valamit én is érted.
Én még bírtam volna, de nem akartam, hogy neki ne tetszen ez a délután.
Elkezdte nyalogatni a zacskót, és a hozzá tartozó rudat. Hirtelen keményebb lettem, mint valaha életemben. Hirtelen bekapta, és lassú, majd egyre gyorsuló mozdulatokkal elkezdett leszopni. Én közben előkerítettem a kotonomat. Odaadtam neki, és megkérdeztem, tudja-e, hogy kell feltenni?
- Azt nem tudom, hogy kell feltenni, de szerintem ez is tetszeni fog...
És elkezdte felhúzni a fogaival. Hatalmas melegség áradt szét az egész testemben. Én feküdtem, majd ő ráült. Már ettől majdnem elmentem, ahogy kitöltöm azt a meleg, nedves teret. Elkezdett lovagolni. Lassan, majd egyre gyorsabban. Kicsit elfáradt, ezért pózt váltottunk. Ő befeküdt féloldalasan, én pedig guggolás közben kezdtem el neki adni.

Lassan teltek a percek, és a fáradtságtól, az izgalomtól, vagy mind a kettőtől 45 perc múltán mindenemet kitártam a nagyvilágba. Mindezt tőle is és tőlem is Hatalmas artikulálatlan nyögés kísérte. Éreztem, hogy ez volt életem legjobb szeretkezése. Kicsit elaludtunk egymás mellett. Vagy csak én aludtam… nem tudom.
Egyszer csak felriasztott, hogy megjöttek a szülei, menjek a ruhámmal az emeletre, a szobájába és öltözzek fel, amíg ő feltartja őket. Azóta minden nap találkozunk, hiszen az érzelmek beismerése után elkezdtünk járni egymással. Hát ez az én kis történetem. Most apuka vagyok és 25 éves. Büszke a családomra.
Hozzászólások
További hozzászólások »
DREAMER ·
Nah, volt pár percem, így bővebben tudtam írni.

"Egyszer, még 10. - es koromban" helyett: Még kamasz voltam... Ifjabb koromban... Réges rég egy messzi... (Ja, az más!)

"A nő magas 175 cm volt, nem volt gizda, de nem is volt dagadt..." Nem nő! Lehetne csak simán lány, esetleg az osztálytársam, stb. Ebben a bekezdésben ötször szerepel a volt szócska! A következő mondatban egyébként is leírod, hogy milyen. Nem igazán szükséges a precíz leírás, hogy mi hány centi, stb. Nekünk elég ha neked tetszett, ne kívánd, hogy nekünk is az tetszék ami neked!

A harmadik bekezdés ellentmondásos. Ha egyszer ezer éve "barátok" voltatok, hogy - hogy nem vetted észre a vonzalmát? Vagy nem voltál barát, vagy nem volt vonzalom! A középiskolás lányokat nem az ilyen hirtelennek ábrázolt szexuális elborulás jellemzi. Sokkal inkább valami romantikus évődés, aminek a vége az lesz, hogy egymásba borulnak (úgy minusz 10-15 centire)

Az ötödik bekezdésben idétlen tőmondatokkal "közlöd" az olvasóval (mint egy hírolvasó, vagy meccset közvetítő sportriporter), hogy "Bementem.", "...becsöngettem..". Az ég áldjon meg! Fogalmazd ezt egybe, szép kerek mondatba! Hogyaszongya:
A szép nagy kertes házban udvarán Luxi a fajtiszta németjuhász kutya fogadott, ismerősnek kijáró lelkes farokcsóválással. Bátortalan csengetésem után az ajtó kinyílt, és nem hittem a szememnek. Olyan gyönyörűnek találtam, mint még soha.

"már fél órája smárolunk" Én nem írnék időt. Az olyan kiábrándítóan tényszerű!

"leszopni. Én közben előkerítettem a kotonomat." Szebb szavak is vannak, az orális érintés ábrázolására! Ez olyan snassz itt. Az óvszert is illethetted volna valami szinoním kifejezéssel.

Megjegyzéseim ne szegjék kedved! Nem a bántás volt a szándékom.

Üdv!

danika007 ·
Belehatoltam es hatalmas artikulalatlan nyogeseket hallatunk, miutan jol kiuvoltottuk magunkat, akkor gyorsabban kezdtem el mozgatni az ujjamat, amit egy hatalmas artikulalatlan uvoltes kovetett. Leirhatattlan volt az a hatalmas artikulalatlan uvoltes!!! Meg az artikulalatlannal is artikulatlanabb volt az a hatalmas artikulalatlan uvoltes, amit a rudam eredmenyezett. Miutan elegge kielegitettuk 1mast, es befejeztuk a szexet, utana uvoltottunk egy artikulalatlant, mert jol esett, es baromira szeretem ezt a szot. JA! Es Niki szulei is uvoltottek egy iszonyatos, bomboletes, es artikulalatlant, mert eszrevettek egy szal f*szban.
Vege.
25 eves vagyok es van kolkom is!
:flushed:
Livica ·
Ez irtó jó! :smile:
danika007 ·
Csak a velemenyemet irtam, nem kivantam megbantani ezzel senkit! :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: