Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mi

Tücskök ciripelése hallatszott. Sötét éj volt, csak a hold gyenge fénye világított. A tóparton minden nyugodt volt, csak olykor egy-egy béka brekegett fel. A gyenge szél épp hogy csak megmozgatta a tó szélén nőtt zöld fűszálakat. A víz mellett egy hosszú betonozott sétány vezetett egy erdőn át, mely innen végtelennek tűnt. Az út szélén padok álltak, a látvány harmonikus volt. Az úton két női alak látszott megjelenni egészen távolból. Ahogy közeledtek beszélgetésük hallatszott. Vidámak és felszabadultak voltak. Épp az egyik valami buliról mesélt, amit a múlt hétvégén élt át, a másik nagyokat nevetett barátnője szavain. Jó barátnőknek tűntek, látszott hogy jól megértik és szeretik egymást. Egyikőjük egy fekete hosszú bő nadrágot és egy barna felsőt viselt. Barna haja zuhatagként omlott vállaira. Barátnője egy kék nadrágot és kék felsőt viselt. Neki szőkés göndör fürtjei voltak és egészen fehér arca.

A vízhez közeledve hangjuk egyre jobban visszhangzott, később már az egész tópart tőlük zengett. Persze ők ebből semmit nem észlelve sétáltak tovább. Oly céltalannak tűntek, de mikor egy pad elé értek, mely az út mellett helyezkedett, szó nélkül leültek. Valószínű törzshelyük lehetett, mivel mindez oly megszokottnak tűnt tőlük. Egy darabig nézték a vizet, ahogy a szellő a felszínén fodrokat sodor, majd pillanatok alatt újra kisimul. Beszélgetni kezdtek:
- Úgy szeretek ide jönni, olyan nyugodt ez a hely, mindig elszáll minden gondom, amint ide leülök. - szólalt meg a szőke lány.
- Én is Susan, már alig vártam hogy nyár legyen és jöhessek hozzád. Rossz hogy 200km választ el minket. - mondta a barna lány. - És hogy telt az éved? Alig írtál levelet, egy ideig meg is voltam ijedve, hogy haragszol rám.
- Bocs, csak nem úgy jöttek össze a dolgok, de örülök hogy végre itt vagy.
Susan egyik kezével átölelte barátnője vállát.
- És gondolkodtál kettőnkön? Évközben nem akartalak ezzel zaklatni, ezért nem kérdeztem meg sosem levélbe, de egész évben csak rád gondoltam.

Susan levette kezét a lány válláról és tekintetét maga elé a földre szegezte, látszott rajta hogy hófehér arca enyhe színváltozást mutat.
- Őszintén bevallom én is egész évben csak azt a percet vártam, mikor végre megérkezel. Egész évben nem nagyon mertem írni, mert tudtam, minél többet írsz te is annál jobban hiányzol, így úgy gondoltam jobb ez így. De rengeteget gondolkodtam kettőnkön, és csak azt tudom még mindig mondani, hogy szeretlek és vártam rád és szeretném, hogy most hogy végeztél a sulival, és költözés előtt állsz, velem lennél és hozzám költöznél.
Rachel Susan felé fordult - kinek szőke fürtjeit a lágy szellő arcába fútta-, mélyen szemébe nézett és kezét lassú mozdulattal vezetve barátnője arcából elsimította bele lógó fürtjeit, majd lassan átölelte nyakát, egyre közelebb húzta magához. Mindketten becsukták szemüket, egymáshoz közeledve csak egymás forró leheletét érezték, szívdobogásuk szinte már hallhatóvá vált. Egy valóságnak tűnt ez az idő mikorra összeért szájuk, és forró csókba fulladt lélegzetük. Nagyon lágyan csókolóztak, mindkettőjük már alig várta ezt a pillanatot is.

Teljesen megőrjítette őket egymás hiánya és most semmi másra nem gondoltak csak, hogy egymáséi és ami összetartja őket nem más mint igaz szerelem. Rachel átölelte barátnőjét, egyre erősebben szorította magához, és egyre vadabbul csókolta, majd egyszercsak szája elvállt barátnője gyönyörű csillogó ajkaitól és halk remegő hangon szólalt meg. Mindössze ennyit mondott:
- Szeretlek! - és újra megcsókolta Susant.

Még egy darabig csókolóztak, szinte falták egymást. Be akartak pótolni minden egyes percet, melyet nem tölthettek együtt. Aztán egyszercsak felálltak és kézen fogva elindultak arra emerről jöttek. Az úton mintha semmi sem történt volna az imént, ismét nevetgéltek, de egymás kezét egy percre sem engedték el. Egy idő után egy kis faházhoz érve Rachel elengedte Sus kezét, zsebébe nyúlt, kotorászott egy darabig, majd egy kulcsot vett elő és a ház zárába helyezve elfordította a kulcsot, a zár halkan kattanva engedett és az ajtó kinyílt.

Mindketten beléptek a barátságosnak tűnő kis lakba, melyben korom sötét volt. Sus a villanykapcsoló után nyúlt, majd amint felkapcsolta a lámpát egyből az egész lakás fényben úszott. Levetették cipőjüket. Rachel leült egy fotelba. Kicsit fáradtnak tűnt, ugyanis a tó nem volt túl közel a házhoz és nem is aludt a múlt éjjel túl sokat. Susan vele szemben állt és csodálattal nézte őt.
- Elfáradtál?
- Igen, gyere.
Rachel megfogta Sus kezét magához húzta és az ölébe ültette.
- Mikor költözöl akkor? - kérdezte Susan.
- Max 2 hónap.
- Várom már, évek óta erre vágyom csak.
- Elhiheted én is, de eddig semmi féleképp nem ment a suli miatt.
- Tudom. De mostmár nem engedlek el soha.

Rachel mosolyogni kezdett és megcsókolta szerelmét. Hosszasan csókolóztak. Rachel szembe fordította magával berátnőjét és úgy csókolóztak. Végigsimította Sus vállát, majd melleit kezdte simogatni. Susannak tetszett a dolog, ezt egyre nagyobb sóhajaiból lehetett észrevenni. Rachel levette a lány felsőjét, és nyakát, majd gömbölyű vállait kezdte csókolgatni. Majd felvette és az ágyra tett. Gyorsan levetette saját és barátnője ruháit is.
- Gyönyörű vagy! - mondta Rachel, és fejét a lány lábai közé fúrta. Szenvedélyesen szeretkeztek egész éjen át.
Pár hónapra az események után a két lány összeköltözött, és azóta is boldogan élnek.
Hozzászólások
További hozzászólások »
IHB Party ·
Mit is mondjak!

Nekem tetszett. Főleg a leírások. Azok nagyon jók lettek.
Csak a vége elég elkapkodott volt. Ha azon változtatsz akkor nagyon jó történet lehet belőle. Kicsit gyakorolsz és akkor jó kis történeteket fogsz írni. :yum:
Pontok: 7-6-8

kiskacsa ·
Akkor elnézést Grr.
Köszi IHB,megpróbálok mindent.
Várom a további hozzászólásokat.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: