Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mi lesz velem?

Azzal a céllal, hogy megszabadítom magam ettől az ördögi bűvölettől elutaztam anyuékhoz gondolván arra, hogy tanácsot kérek anyutól az esettel kapcsolatban. De úgy elnéztem a két időst olyan boldogok voltak, hogy ott vagyok és egyszerűen nem volt bátorságom felborítani ezt az idillt továbbá nem is tudom feltudnák-e dolgozni a témát hiszen szeretik a vejüket és boldogok, hogy a lányuk kiegyensújozott házasságban él. Tulajdonképpen így is volt ez mind addig amíg nem költözött belém az ördög. Másként ez megmagyarázhatatlan, hogy egy ember egyik napról a másikra szinte kifordul a személyiségéből és két lélek lakik benne amelyek egymással állandó óriási küzdelemben vannak. Gondoltam arra is hogy pszichológus segítségét kellene kérnem de ebben a kisvárosban semmi sem marad titokban a férjem viszont meglehetősen közismert és tisztelt személyiség és he ez kiderülne óriási botrányt jelentene. Így is fenn áll a veszély, hogy valami nem várt véletlen folytán napvilágra kerül a dolog akkor én biztos valamit teszek magammal. Már így is kerülöm az embereket senkinek sem merek a szemébe nézni. A férjem munkájával kapcsolatban igen sokat utazik sok esetben előfordul, hogy több napig esetleg hétig is távol van.

Az elmúlt év októberében Bp-en voltam az ügyintézésem is jól elhúzódott későn indultam haza ráadásul nagyon ködös nyálkás egyszóval csúnya hideg idő volt. Tetézte a helyzetet, hogy útközben volt egy csúnya baleset és két órát várakoztam az országuton. Rettentően fáradtan érkeztem haza. Amint megérkeztem nemsokára rá átjött a barátnőm a szomszédból, Ő 46 éves a gyerekei már nem élnek velük a férje kamionos és ritkán van itthon. Akkor is valahol Oroszországban volt a férje már két hete. Nagyon rendes volt, látta, hogy fázok mindjárt főzött nekem egy jó teát amíg én lezuhanyoztam és együtt megvacsoráztunk. Nagyon késő volt már és javasoltam neki, hogy ne menjen haza a francba és nem lopják el azt a házat. Több esetben előfordult már, hogy együtt aludtunk. Ő is lezuhanyozott lefeküdtünk és bekapcsoltuk a TV-t de a fáradságtól én szinte azonnal elaludtam. Nem tudom mennyit aludtam, de úgy éreztem elég sokat és egyszer csak felébredtem és az az érzésem volt, mintha egy kéz ott lenne a puncimnál. De nem tudtam ezt biztosan eldönteni mert annyira gyengéden és mozdulatlanul volt. Úgy tettem továbbra is mintha aludnék igyekeztem a lélegzetem ütemét is tartani és mozdulatlanul feküdtem tovább. Az idegrendszerem minden neuronját arra összpontosítottam, hogy eltudjam dönteni tényleg Ági keze van-e ott vagy képzelődöm. Sokáig nem történt semmi. Egy idő múlva Ági keze nagyon gyengéden szinte alig érezhetően elkezdte simogatni a puncimat és most már biztos voltam benne, hogy nem képzelődöm. Olyan hevesen kezdett a szívem dobogni, hogy szinte a dobhártyámban hallottam a dübörgést és éreztem, hogy a lélegzési tempómat sem tudom már szabályozni de még mindég mozdulatlanul feküdtem.

Percek alatt olyan lucskos lettem, hogy a bugyimon is átitatódott. Valami félelemmel ötvözött kéjes kíváncsiság volt bennem. Gondolom Ő is megérezhette, hogy nedves lett a bugyim mert egyre jobban elengedte magát, először csak benyúlt a bugyimba és közvetlenül simogatott, majd le vette rólam. Én ekkor egy horkantással fordultam úgy, hogy ezt lehetővé tegyem mutatva, hogy mennyire mélyen alszom. Hagytam, hogy a combjaimat szétfeszítse, és a következő pillanatban már hevesen nyalta a puncimat. Nagyon jó volt és most már nem tudtam fékezni magam, hogy a csípőmet ne mozgassam. Ekkor Ági az ujját feldugta és körkörös mozdulatokkal mozgatta ki-be, miközben nyalta a csiklómat, és másik kezével pedig a melleimet dörzsölte. Minden mindegy volt, elengedtem magam, nyögtem, sóhajtoztam, dobáltam magam. Így Ági sem szemérmeskedett, kezemet oda vezette az Ő puncijához, hát persze, hogy Ő is csupa lucsok volt és vezette a kezem a csiklójához. Ági előbb jutott az orgazmushoz, mint én ezt onnan tudom, hogy akkor megharapta a csiklómat. Nemsokára én is éreztem a görcsös vibrálást az egész hasamban és szívott csámcsogott meg nem is tudom még mit csinált, hirtelen megfordult és megcsókolt, tele volt a szája mindennel. Nem szóltunk egymáshoz elaludtunk.

Két hétig Ágival érezhetően kerültük egymást. Még nem egyszer összefutottam az ABC-ben a férjével. Érdeklődtem Ági felől és elmondta, hogy egy egyszerü kis beavatkozásra be kellett neki feküdni a korházba. Feltétlenül úgy éreztem meg kell látogatnom. Az esetről már egy kicsit lecsengett bennem az élmény és úgy fogtam fel, mint egy kis játék, pl. ha masztizik valaki, hiszen sem másokban sem magunkban kárt nem tettünk. A kórházban többen is voltunk és minden úgy zajlott le, mint ahogy azt jó barátnők esetén megszokott. Talán csak annyi, hogy amikor jöttem el Ági mondta várjak egy picit kikísér és útközben megkérdezte nem haragszol ugye? Ugyan kis butám, mondtam én és megpusziltam, és egy percre valami különös érzés futott rajtam végig. Néhány nap múlva Ági haza jött és én meglátogattam, süteményt és kávét vittem neki. Pár nap múlva Ági jött át azzal a megjegyzéssel, hogy ismét egyedül tengeti az életét. Persze nagyon jól tudta, hogy én is egyedül vagyok. Bocs ez úgy hangzik mintha Ágit akarnám mindenért okolni. - Hát onnan tudta, hogy megmondtam neki és ahogy telt az idő egyre jobban izgatott ha felidéztem magamban a történetet. Megint csak nálunk aludt Ági és először átbeszéltük a sztorinkat. Áginak tulajdonképpen koleszos korában volt az első ilyen élménye a suli után elmaradt, sokáig nem volt hasonló esete. Később két ilyen kapcsolata volt az egyik fél évig tartott a másik kettőig.

Az utóbbi években a férje igen ritkán juttatta el az orgazmusig. Ez a beszélgetés mindkettőnket nagyon felizgatott, megállapodtunk abban, hogy kizárjuk a külvilágot és csak egymásra figyelünk, és innentől én is feloldódtam talán órákon keresztül haraptuk martuk nyaltuk egymást. Ezen az éjszakán háromszor jutottam a csúcsig szinte az orgazmusok sorozatát éltem meg. Azóta ha mind a ketten egyedül vagyunk minden éjszakát együtt töltünk. Odáig jutott ez a kapcsolat, hogy volt egy időszak amikor több, mint 10 napig nem tudtunk együtt lenni és mindkettőnket nagyon űzött a vágy, kocsival elmentünk egy erdős részre és a kocsiban lettünk egymásé. És innentől kezdve fellázadt bennem az értelem hova jutottam én? Önmagamban elemezve a helyzetet be kellett vallanom, hogy egyre többször elfordultam a férjemtől és felmerült esetleg, hogy Ágihoz érzelmi szálak is füznek. Innentől ez már nem játék hanem abberáció. Ágival szakítani nem tudok. Azért maradt félbe a levelem mert az események részletes felidézésével szinte újra átéltem az egészet és olyan izgalomba kerültem, hogy tennem kellett valamit. Nem tudom mi van velem de már abnormálisan felfokozott vágy él bennem állandóan a szex iránt. Naponta több órát nézek pornó filmet. Régebbi normális programjaim és kapcsolataim lassan leépülnek és csak égek és szenvedek. Mi lesz velem???
Hasonló történetek
24266
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
30285
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

piercingman_ ·
a történet nemrossz,a vége nagyon teccik,csak ittis mér 50éves macák jönnek rá,h egész eddigi életükben csak a lábukat lógatták?! bár job késöbb mint soh:))

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: