Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mi értelme?

Már megint fekszem az ágyon, nézem szobám kékesfeketés világát és azon tűnődök, vajon mi értelme van akár ennek a mondatnak is, mi értelme van hisz talán páran unalmukban elolvassák majd pár perc múlva feledik...vagy mi értelme van a rossznak? hogy legyen utána egy kisebb rossz amire azt mondhatjuk: "jó"?
A nagytudósok és gondolkozók hangoztatják manapság, hogy mindennek, minden ténynek, cselekvésnek, szónak és lénynek van értelme; még a nagy betűs ÉLETnek is.
- De mi értelme van élni? - kúszik fel alattomosan lelkem sötét bugyraiból a egészen a mégsötétebb felszínig ez a gondolatnak álcázott sóvár betegség... küzdök vele és ellene de a végén mint egykoron a vesztes hadvezérek fejethajtok előtte, hisz helyén való a kérdés.

"Megszületünk és meghalunk" ha szerencsések vagyunk ennyi marad meg belőlünk, esetleg egy-két mókás csínytevéssel vagy tudósi komolysággal véghez vitt tett, iromány, festmény, hang, építmény vagy gondolat. De ezek nem mi vagyunk ezek "csak" a tetteink, lelkünk törpösen apró esetleg óriás szerü kicsapongásai vagy inkább szökési kísérletei.
"Menekünli menekülni menekülni! El tüni ki szállni ebből a világból, kikerülni a reggel és az est közti monoton csengést, vagy esetleg meghosszabbítani életünk foszlányát papírra vetni h mi is voltunk és éltünk nem csak te! Kiszabadulni ebből a testnek hívott börtönből el ebből a vonatból mely már-már végtelenül kusza járatokon halad keresztül a végső állomásig."

Egyesek azt mondják, írják vagy/és gondolják nem ez az utolsó állomás, szerintem tévednek, hisz az élet, mint már feljebb is említettem egy végtelenül kusza ám de egyirányú zsákutca és nincs tovább, hisz a tovább is csak egy a sok emberi koholmány közül hogy elviselhetőbbe tegye a napi robotot, világunk monoton csengését.
"Eltűntek volna a régi eszmék? Á nem szerintem csak lemaradtak, leszakadtak rohanó világunk száguldó szerelvényéről mely fék és értelem nélkül hajt a saját végzete felé, lemaradtak, mert nem tudunk leállni, de ha tudnánk se állnánk le, hisz nem vesszük észre hiányzó részeinket, mert nem nézünk a hátunk mögé nem tekintünk tetteink fölé s alá. Nem gondolkozunk a következményeken csak, hisz saját mohóságunk és tudatlanságunk csapdájában vagyunk, egy oly kényelmes csapdában melyet szinte nem is tudatosítunk, de ha még is akkor se mászunk ki belőle mint anno egykoron a fáról. Túlontól nagy a kényelem."

És mégse teszünk ellene te se, ő se, mi se , ti se, ők se. Senki se, én se, hisz én is csak ülök a kényelmes fotelomban és írok, pontosabban írva keresek valamilyen fogalmat, valamilyen mondatot, gondolatot, mely körül öleli és megfolytja világot, de én ehhez nem vagyok jó, hisz én is a rendszer egy nagyonagyonagyon apró darabkája vagyok, így nem támadhatom a rendszert, nem gyilkolhatom le önmagam.
De miért is tenném, nekem megfelel ez a tudatlan kényelem, ez a média uralta világ. ÉS NEKED?
Hasonló történetek
3707
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
4221
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Inopier(Tatyi) ·
Azt kell, hogy mondjam, hogy ... igen... ez tetszett... bár azok a képek amiket használtál számomra néha kicsit direktek és nem egészen ebbe a gondolatsorba illenek, mondhatnám: szövegidegenek, de ez alapból nem baj :) szóval a végkicsengés tetszett, még egy párszor el fogom olvasni, mert hasonlít a gondolat menet a saját prózáim jónéhányjára :) (majd olvashatod: fárasztó névvel jönnek majd még nem tom mikor :S)

szóval nekem tetszett, grat, minden szépet-jót: Balázs

Seabiscuit ·
Kimondta ,hogy megakarok hallni attól ,hogy én ezt így látom ,miért akarnék véget vetni a láncnak??????
Ez nem egy depresszeiós megnyílvánulás volt hanem egy közönbös
élet leírás ,ha hallanád a véleményem a szerelemről???????
Kiábrándító !!!!! :smile: Szerintem az élet nem nems cél ,szerintem arról szól hogy küzdünk egymással vlakiért vlamiért!
De közbe egymást írtjuk és szerintem nem sokára születik vlami nagyon okos aki kiírt mindenkit pl. valami atom mániás vagy dzsihádos.. Bár félek a haláltól nem tartom fontosnak az életem!
De ki ne félne az ismeretlentől ,meg aztán ,miv an ,ha fáji fog?
Na a lényeg ,hogy nem aakrok meghallni csak nézem ,ahogy egyesek nem gondolkodnak el ,hogy miért is vagyunk???????
Arikon ·
Nme muszáj csinálni
adagold túl magad, nem kell mindenkinek részt venni benne
azért élünk, hogy éljünk
miért kell egy nemesebb cél? ez a legnemesebb cél

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: