Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mi az a szeretkezés?

A szeretkezéshez az emberek úgy állnak hozzá hogy vagy szerelem vagy ösztön kell hozzá.
Mért?
Hiszen arra születtünk hogy örömet okozzunk egymásnak.
Ennek egyik módja a szeretkezés.
Vannak olyanok, akik ismeretlen emberekkel ’dugnak’(ezt nem lehet máshogy nevezni).
Mért nem a legjobb barátjukkal szeretkeznek?
Hiszen benne bíznak legjobban a világon, a szerelmesek között mindig ott van egyfajta bizonytalanság.
A legjobb barátodban bízol...ez fontos a szeretkezésnél.
Mért nem beszélünk nyíltan a szexről? Mért titkoljuk el és őrizzük mint valami titkot? Mért nem azzal csináljuk akiben legjobban bízunk és nagyon szeretünk?
Hiszen a szeretet egyik lényege, hogy a másiknak örömet okozzunk. Mért egy ismeretlennek adjuk a gyönyört, ha a barátunknak is adhatunk?

Nem durva szexre gondolok (ilyet ne ossz meg egy baráttal), hanem gyöngéd szeretkezésre.
Benne is van a szóban: SZERETKEZÉS. Olyan gyöngéd hangzása van, nem lehet betelni vele olyan gyönyörű szó.
Íme e szó jelentése az én értelmezésem szerint: Szeretetet sugárzol valaki felé, akiben megbízol és gyöngéd,
szinte testvéri szeretettel szereted és mindent megtennél hogy örömet okozz neki. És nem feltétlenül kell hozzá szerelem… elég egy csöppnyi szeretet.
Az a legrosszabb, ha egy közösülést a testi vágyak irányítanak. Ez nem szeretkezés, ez dugás, baszás, kefélés, pöckölés, kamatyolás, mindegy hogy melyik szót használjuk, ugyanazt jelenti.
És hogy mért nem szeretkezés, hiszen örömet okozol? A válasz egyszerű: Mert csak a saját vágyaidat akarod kielégíteni.

Félreértés ne essék, NEM ítélem el a ’dugást’, mert az embernek vannak bizonyos szükségletei, amiket ki kell elégíteni.
De ha dugni akarsz ne a legjobb barátodat válaszd (azzal csak elrontanál mindent), hanem akár egy idegen embert, egy alkalmi partnert vagy az aktuális barátot/barátnőt.
Azzal sincs bajom, ha többen vannak együtt.
Az nem feltétlenül ’gruppen’, csak ha kemény szex megy, alkalmi partnerekkel.
A meztelenkedést is furcsán ítélik meg az emberek (az én nézetem szerint persze).
Mintha azt csak akkor tehetnéd, ha szexelni akarsz.
Persze nem azt mondom. hogy ki kell menni az utcára meztelenül, egyébként is általában túl hideg van ehhez :).
Csak azt akarom mondani, hogy csodálatos megérinteni a másik bőrét, mert valamiféle melegséget és gyengédséget sugároz egy ilyen érintés.

Átölelni a másik meztelen testét és beszívni a bőre illatát.
Hát nem csodálatos?
Szerintem igen. Sőt a meztelenkedéshez nem is kell ’közönség’.
Csak otthon, fürdés után nem öltözöl fel, ülsz a fotelben és például tévézel.
Ilyenkor érzed igazán, hogy húsból és vérből vagy.
Talán kicsit furcsa lesz először, de meg lehet szokni és nagyon jó érzés egy idő után.

Köszönöm, hogy meghallgattatok... mindenféle kritikát vagy véleményt szívesen fogadok.
Hasonló történetek
4166
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
3916
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Francisco ·
Már én is épp kérdezni akartam, hogy miért Pandora. Arikon talán tud valamit? Aztán lelőtte ezzel az akárki mást is mondhatott volna válasszal. Marvinnal például, bármennyire is tisztelem, nem szeretnék szemben ülni egy fotelban, és meztelenül a szeretkezésről beszélgetni. :o) /Na, mindjárt jön a visszakérdezés, hogy miért pont ő, vagy hogy miért nem akarok./ :o)))
Pandora, mindenesetre vedd megtiszteltetésnek, hogy Arikonnak Te jutsz elsőre az eszébe.
Arikon, Te viszont tényleg ne vedd túl érzékenyen Nicool hozzászólását, nem hiszem, hogy pátyolgatni stb. szeretett volna. A koroddal se legyen semmi bajod. Nem néz le miatta senki. Egy érdekes adat. Másban nosztalgiát ébreszt esetleg a saját ifjú kora iránt. Ennyi. Úgyhogy ne is dimenzionáld túl.
Arikon ·
Fran te megvakultál,tudok egy jó vakvezetőkutyiiskolát.
"Általánosan beszéltem"
Francisco ·
Nem, gondolom, inkább nekem lenne az. :o)
Egyébként még Arikon adott egy ötletet egy novellához egy korábbi hozzászólásával valamelyik fórumban, innen a dolog. De ha egyszer elkészül, a szereplők úgyis név nélküliek lesznek és az képzeli bele magát, aki akarja. :o)
Francisco ·
Rendben, de azért örülj neki, hogy már pályád elején jó és értékes kritikákat kapsz. Még ennyit a korról és punktum. :o)

Amina ·
a legjobb barátommal én nem tudnám elképzelni a szeretkezést, mert ez a különbség szerintem az igazi barát és az ideális partner között. a testi vonzódás. és az igenis kell a szeretkezéshez. de egyébként a többi részével teljesen egyetértek, valóban jó dolog levetkőzve járni a szobában. de én pl. nem bírok bárki előtt meztelen lenni, mert komplekszusaim vannak:D de ez egyénre ki van szabva.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: