Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mesterséges evolúció

Betolták a szobába. Járni már nem tudott. A sikertelen gyógyszeres kezeléstől csak a haja hullott ki,s a látása romlott. Betegségén nem segített.
Egyszerű kis terem volt. Az ajtóval szemben hatalmas üvegablak, melyen a reggeli fény vakító sugarai ömlöttek. Egy pillanatra elvakult. Minden tiszta volt, s rendes. Majd megszólalt a bent ülő doktor.
- Nos, azt hiszem, tudja mi következik. Szomorú kötelességünk teljesíteni, amit kért, de ezért alapítottuk intézményünket. Önt percek múlva átkísérik az erre fenntartott helységbe, ahol nagy dózisú Hungarol A nevű nyugtatót vesz be. Alábbi nyilatkozat aláírásával kijelenti, hogy önszántából, és gyógyíthatatlan betegségének tudatában teszi mindezt. Mint tudja már, ennek bizonyítására videofelvételt is készítünk...
- Tudok mindent, nem érdemes ujra elmondania - szólalt meg halkan a beteg. Hangjából csak a teljes elkeseredettség sugárzott, akarat már aligha. Miközben beszéltek hozzá végig maga elé bámult. Az egész szöveget tudta már szinte kívülről. A különbség csak az, hogy most meg is kell tennie. Szíve összeszorult.- Kérem hadd legyek túl rajta. - hangja alig hallható, rekedtes volt.

A doktor átnyújtotta az iratot. A beteg sietősen aláírta, lelökte az asztalra s szinte várta, hogy áttolják a szemközti szobácskába.
A doktor kezet nyújtott. A beteg tudomást sem akart róla venni. Túl akart rajta lenni. Mivel családja sem volt, búcsúzkodnia sem kellett. A doktor intett. Erős kezek markolták meg a tolószék fogantyúit, szinte a biztonság érzetét keltették a betegben. Lassan megnyikordult a kerekesszék görgője. Kitolták a szobából, át a szemközt lévőbe.
Ha a doktor irodája, fényben fürdőhelység volt, akkor ez maga a félhomály. Néhány pillanatra nem is látott. Érezni lehetett némi dohszagot, s a betegnek facsarta az orrát a szálló por. A haldoklóknak ez is mindegy- gondolta. A zöldes színű falról omlott a vakolat.
Nem volt más odabenn: egy asztal, rajta egy kis doboz, és egy pohár friss víz. Az asztal felett egy csupasz villanyégő himbálózott, gyenge fényét árasztva. Ablak nem volt. Az egyik felső sarokba kamera volt szerelve.
Mögötte csukódott az ajtó, ahogy kísérői elhagyták a termet. "Most kell megtennem. -gondolta - Gyorsan túl leszek rajta!"

A doboz felé nyúlt, lepattintotta a fedelét. Két szem tabletta volt benne. Kiejtette őket a tenyerébe. "Mint egy szempár. A halál szemei."
Tudta mit kellene tennie, de nem mozdult a karja. És nem a betegségtől. A pohárra pillantott. Tartalmán tükröződött az égő képe. Hirtelen bátorság öntötte el. Szájába kapta a két szemet. Gyorsan a víz felé kapott. Szinte döntötte magába az élet utolsó cseppjeit.
Kiitta a vizet, s a poharat letette az asztalra.
Most döbbent csak rá, mit is tett. Agyát zavaros gondolatok kerítették hatalmukba. Érezte az elhatalmasodó pánikot. Fel akart állni, el akart rohanni. Elsorvadt lábai nem engedelmeskedtek. Erőlködése nyomán kiesett székéből. A földön vergődött a sírástól. Nem tehet semmit. Már vége.

De mégis, így van rendjén - gondolta hirtelen. Elméjét elöntötte a nyugalom. Végre vége. Nincs több fájdalom. Megelőztem a halált. ÉN MEGELŐZTEM A HALÁLT! Ez volt az utolsó gondolata.
A technikus szobájában két szempár figyelte a képernyőt. A felvétel a vége felé járt. A földön fetrengő alak ideges rángatózása egyre enyhült, majd teljesen megállt. A technikus megállította a szalagot.
- A jegyzőkönyvet felvettem.- szólalt egy hang a síri csöndbe- Kijelentem, a kórházat semmi felelősség nem terheli, munkakörének teljesítése szabályszerűen történt. A többi már csak maszlag.- A lejátszó halk búgása jelezte, hogy a szalagot visszatekerik. - Na megyek jelentést írni. Viszlát Ned.
- Viszlát- szólt vissza a technikus. Majd lenyomta a lejátszó törlőgombját. A beteg utolsó percei fokozatosan enyésztek el.
- Mitől lehet ilyen nyomasztó dolog az evolúció?
De ezt már csak magától kérdezte.
Hasonló történetek
7231
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
10191
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
Hozzászólások
További hozzászólások »
efopée ·
Kedves Efopée!

Írod, No0oB-nak címezve:
„egyébként ne vedd tolakodásnak, de ha jól sejtem ( javíts ki ha tévedek ) te szavaztad mindkét kategóriában egyesre. asszem jól számoltam. nos ebben az esetben csak ennyi : na neee
ez azért már komolytalan. ahhoz képest, hogy semmi kritikát nem írtál, elég magabiztos vagy ízlésedet illetően.
de ez már a te dolgod...”

Itt most szerepet tévesztettél. A te kompetenciád a mű megírására korlátozódik.
A vélemény-nyilvánítás, pontozás pedig a mi kizárólagos jogunk.
Nem döntheted el az olvasó helyett, hogy adhat-e 1 pontot.
Egyébként adhat. És még csak magyarázkodnia sem kell. Ha akar ír véleményt, ha nem, csak pontoz.
Tudod nekünk, olvasóknak könnyű dolgunk van. Elolvassuk a készterméket és vagy tetszik, vagy nem. És ebben lehetünk teljesen magabiztosak. Hiszen a saját véleményünkről van szó, nem pedig egy abszolút igazságról.
Ez valóban a mi dolgunk. Jobb, ha hozzászoksz.

papó!

egyetértek ( s jellemem ma is fejlődött valamicskét )
DE, a lényeg az lett volna, hogy hiányolom a KRITIKÁT, A VÉLEMÉNYT. azzal, hogy 'mi ez ?' nem sokat tudok kezdeni...
:grinning:
Papó ·
Kedves Efopée!

Remélem nem értesz félre és nem tekinted újabb válaszomat kötözködésnek, én inkább csak, tőled független – de a veled folytatott beszélgetés apropójaként megfogalmazott – általános véleményem szeretném közzétenni.

Az írás olyan, mint az interneten közzétett fénykép. Megjelenését követően többé nincs ráhatásod a sorsára. Mint ahogy arra sincs hatásod, hogy az olvasóid hogyan reagálnak az írásodra. Persze, részedről jogos elvárás az, hogy építő kritikákat kapjál, de arra semmi biztosítékod sem lehet, hogy meg is kapod.
Én, mint olvasó nem vagyok kényszeríthető arra (bármennyire is szeretnéd), hogy kritikáimmal segítsem a fejlődésed, ha erre nincs tudásom vagy kedvem.
Legalább is ezen a fórumon. Ugyanis ez nem irodalmi önképzőkör, hanem egy szórakoztató portál.
Pechedre azért a véleményemet megírhatom. Sőt lehetek kötözködő és rosszindulatú is, ha engem ez szórakoztat. Vagy bárki mást.
Mindezek összefoglalásaként egy jó tanács: Ne tekintsd a hozzászólásokat azonos értékűnek. Egyeseket érdemes megszívlelned, míg másokat jobb ha figyelmen kívül hagysz. A minősítés természetesen a te dolgod.

További jó alkotást!

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: