Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mese


Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy Isten. Ez az Isten lelkes kísérletező volt, így hát megteremtette az embert. Az ember járt kelt egyedül a kietlen Földön, s mivel Isten nem bírta már nézni, hogy unatkozik, teremtett neki egy kutyát. A kutya és az ember még egy nyelvet beszéltek, ezért megegyeztek, hogy barátok lesznek. Aztán néhány nap múlva az ember megölte a kutyát. Jól van-gondolta Isten- a kutya olyan kicsit volt, meg nagy éles fogai voltak próbálkozzunk valami mással!- és teremtett egy lovat. A ló és az ember barátságot kötöttek. De az ember néhány nap múlva megölte a lovat. Jól van- gondolta újfent Isten- Nem jönnek be neki a szőrös lények, próbálkozzunk egy tollassal. És teremtett egy pacsirtát. A pacsirta vígan repkedett az ember körül, és vidám dalokat énekelt neki, amikor csak kérte, ám az ember őt is megölte egy kis idő múlva. Akkor Isten már kezdte unni a dolgot. Megint újjal próbálkozott: teremtett egy kígyót. A kígyó nem szólt az emberhez, próbálta elkerülni, de az ember csapdát állított neki, és megölte. Isten kezdett komolyan elgondolkodni… - túl járok az eszén! És teremtett egy másik ugyanolyan embert. Az ember rekordidő alatt megölte a másikat. Aztán Isten utolsó próbaként teremtett egy asszonyt. Azóta az emberek szaporodnak, és remélik, egyszer elegen lesznek, hogy megöljék Istent.
Hasonló történetek
22538
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
20924
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Hmmm...
Ez az a pillanat, amikor számomra komolytalan az a pontozási rendszer...
Én tudom magamról, hogy mindenhol 10 pontot adtam. Utánam Dreamer is a maximumot. Majd ezt követte két ugyancsak pozitív kritika. Mivel a négy pontozó közül ketten a maximumot adták, és 5,5 az átlag, a másik kettő alig több, mint a minimumot.
Tehát moon-sun, és Andreas a pizitív vélemény ellenére a minimum pontok határán adtak, amit nem igazán hiszek, vagy nem pontoztak, és két idegen adott indoklás nélkül minimumot.
Bármely legyen, nagyon csúnya dolog.
Sajnálom, hogy így válik komolytalanná egy amúgy általam nívósnak tartott honlap.

Bajusz ·
Isten megteremté' a dinoszauruszt - isten elpusztíja a dinoszauruszt.
Isten megteremté az embert - az ember elpusztítja istent.
Az ember megteremté' a dinoszauruszt - a dinoszaurusz elpsztítja az embert...
(Idézet az elveszett világból)

Bajusz ·
Kicsit foghíjas lett, Mi' Scuzi...
Tűzmadár ·
Üdvözöllek Bajusz!

Őszintén mondom, elgondolkodtattál… Megvilágosodott előttem, hogy pl. Leonardo az "Utolsó vacsora" c. festményével mekkora pancser volt. Hisz ezt a jelenetet már annyiszor megfestették előtte neki csak el kellett lopnia az ötletet, és „kissé” megváltoztatva átfesteni. Főleg a Jézus alakja… Hmmm… Hány, meg hány százan, ezren festették le. Nem vetted észre, hogy egyetlen kövér sincs köztük? Tudod, ez azért van, mert mind egymástól lopták az alakot. Műveik nem egyéb, mint kisebb- nagyobb változtatásokkal elkövetett kopírozás. Olvasnom kellett téged ahhoz, hogy közel ötven évesen rájöjjek erre.
Lelki szemeimmel látom, ahogy e kis mese olvasása közben felcsillant a szemed, „Hű de ismerős”. Felpattantál, s rendkívüli gyorsasággal nyomozni kezdtél. „Hol is láttam. Hol is láttam?”…
Köszönöm, te Hherlock Solmes.

Mea culpa, az én bűnöm, hogy Szöszi írásai jobban tetszenek, mint a tieid. Talán azért, mert más dolog frappánsan megalkotni valamit –akár adott gondolat alapján is,- és más dolog utcai köznyelven leírni az életünk egy részét. Ez utóbbit jobban ismerem, hisz én is azt teszem. :-)

Maradok tisztelettel irántad, de ha nem haragszol Szöszi iránt valamivel fokozottabban.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: