Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mert szeretnem nem szabad

Gyenge vagyok! A múlt vétke szívja erőmet. Nem az én vétkem, mégis én szenvedek miatta, immár hosszú-hosszú ideje. Új utat mutattál, és én feltétel nélkül elfogadtam vezetésedet. Kezem adtam és kezem vetted és vezetted. Kevés volt az idő, mit együtt töltöttünk, de az is elég volt rá, hogy elveszítésed kínját oly mélyen magamba temessem, hogy ne tudjam. Ismerem a gyógyírt, de az olyan ritka, hogy puszta halandónak hozzájutni szinte lehetetlen. Sokszor jutsz eszembe és azok a dolgok, miket együtt csináltunk, vagy csak szándékoztunk. Emlékszem, mert számomra még mindig fontosak, majd minden szavadra, tettedre. Sokszor beszéltünk egymással magamban. Hallom hangod újra és újra, mintha még mindig itt lennél mellettem. Hiányzol, bár a mód miként váltunk, csak ellened uszítana, és nem melléd vonzana. Talán még mindig ezt keresem benned. Ezt az ellentmondást, miként bántál velem. Sokat tűnődtem, ha újra találkoznánk miként viselkednék veled szemben. Amikor a felismerés rám szakadt, mérhetetlen düh szállt meg, és azóta se találtam olyan embert, aki ezt csillapíthatná. Gúnyos lettem és mogorva, magamnak való. De nem szeretek egyedül lenni. Helyedet még senki sem foglalta el a szívemben, nem tudtam mással betölteni. A kesergésért, mely elhatalmasodott rajtam, csakis téged teszlek felelőssé. Régi önmagam halovány árnyéka vagyok csupán.
Hasonló történetek
4069
Jelenleg 13 éves vagyok.
2650
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: