Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mert az erősek nem sírnak

Ezt a rövidke karcolatot 12 évesen írtam. Ez volt az első komoly próbálkozásom. Az egyik kedvencem.

„Te olyan kemény szívű vagy, soha nem sírsz!” Kemény szívű? Nem... nem vagyok az... Nem sírok, az igaz. Hogy miért? Nem tudom. Talán már elsírtam az összes könnyemet. Talán csak úgy gondolom, nem érdemes. Talán csak nem akarok... de leginkább nem tudok. Aki sír, annak könnyeivel együtt távozik bánata, de bennem mind megmarad, együtt él velem, formáz, alakít, elszomorít. De ez a szomorúság különös képességet ad nekem. A szívem mindent megért, meghallja az elrejtett fájdalmakat, de miközben pajtásait hallgatja, egyre marcangolóbban tör rá a szomorúság, a fájdalom, a gyűlölet és a bánat... De minden bánathoz kapcsolódik valami apró öröm, ami a csalódás előtt talált rám. Ez a múltam és szeretem. Szeretem a bánatot, mert öröm kapcsolódik hozzá, gyűlölöm az örömöt, mert csalódás követi. Szeretem a múltam, mert tele volt szeretettel, örömmel, fajdalommal és bánattal. Szeretem, mert megtanított érezni... szenvedni, segített, hogy talpon maradjak, óvatosságra intett. Szeretem, mert segített elhelyezkedni az életben, mert elfogadtatta velem a tényeket, s az érzékeny kislányból magabiztos lánnyá alakított...
Régen sokat sírtam, ha bántottak, nem titkoltam érzéseimet. Így kiszolgáltatott lettem, és kinevettek, mondván, gyenge vagyok. Gúnyosak voltak, és nem sírtak soha... mert az erősek nem sírnak. Azóta nem sírok. Régen boldogabb voltam... sírnom kéne... Már nem tudok... Már nem fogok... Befejeztem örökre...
Hasonló történetek
4070
Jelenleg 13 éves vagyok.
3693
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
KicCica ·
Hát ja! 12 éves fejjel naon jó. Egyébként remélem, hogy néha azért még is sírsz, mert hidd el, hogy jót tesz. Lehet örömből is sírni...

artemyss ·
Szerintem nincsen igazad.. A könnyek nem tesznek gyengévé.., hanem pont erőssé. Az igazán erős az, aki ki tudja és ki meri mutatni az érzéseit.. A gyenge az, aki nem. Én soha nem szégyelltem sírni sem egyedül, sem mások előtt, mert belül tudtam, hogy megállom a helyemet bárkivel szemben. Lehet sírtam, de a tekintetem tele volt daccal és magabiztossággal. Azt tükrözte "Nézd- fájdalmat okoztál, de a könnyek engem tisztítanak, és ha szeretsz, benned mindig élnek, mert te miattad hullnak"
A szavakkal is ugyanez van. Az erős kimondja, a gyáva magába zárja. A gyenge nem kűzd.. Az erő MINDIG belülről kell hogy fakadjon.. belőled kell fakadnia, a lényedből.. Persze a csomagolás sem elhanyagolandó..
Tűzmadár ·
Nem értem miért kell mindig szélsőségekben gondolkodni…
Nincs erős, és nincs gyenge, nincs bátor, és nincs gyáva, csak szituáció van, és ember. Más-más helyzetet, más-más ember másként old meg. Talán gyáva az, ki székre ugrik az egér elől, de a szomszéd gyermekét kimenti a lángokból?
Nem értem, miért erős, aki kimondja, miért gyáva, aki nem. A szavak, csak szavak. Elővetíthetik a személyiséget, de igazából a tettek azok, mik számítanak.
A szélsőségek soha nem jók, mert rugalmatlanok, szinte képtelenek az alkalmazkodásra.
Phoebe ·
sztem te most a "külső szemlélő" nézőpontjából mondtál véleményt, artemyss meg inkább az "egyénen belüli" nézőpontból. a kettő nagyon nem ugyanaz.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: