Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mendemonda

⦁ Tizenhárom

A Szív Királynő bejegyzése
Emlékeztek arra a bájos és népszerű elsősre, aki tavaly novemberben távozott a művészetiből? Talán a rossz pénz mégse vész el? De egy biztos: Deni megunta Kaliforniát...

Jó végre itthon

Október 6.
Deni és Rebeka gyerekkoruk óta legjobb barátok voltak. Rebeka mindig is szeretett kitűnni a tömegből, Deni pedig mindig a figyelem középpontjában volt.
- Deniela, folytatódik még az apád könyvsorozata?
- Tényleg nem lesz negyedik évada a sorozatnak?
- Deniela, apád is haza jött veled Kaliforniából?
Deni minél előbb igyekezett elhagyni a repteret, és hitetlen és unott mosollyal mondogatta az újságíróknak, hogy nem nyilatkozik. Remélte, most hogy visszatér a SzíÉszre, újra ugyanolyan lehet minden, mint egy évvel ezelőtt, mielőtt Amerikába költözött volna.
Rebeka miatt egy héttel korábban jött, október hatodikán, mert ekkor van Rebeka szülinapja.
- Te jó ég, hogy bírod ki, hogy ne beszélj állandóan a kamerába? - kérdezte hitetlenkedve Deni nagynénje, aki kijött érte a reptérre.
- Ó, én szívesen nyilatkoznék - válaszolta Deni, miközben kinyitotta nénikéje piros kocsijának ajtaját - de sajnos sose tudom a választ a kérdéseikre - vonta fel a vállát tehetetlenül. Vik jót derül ezen.
- Egyébként apád miért nem jött veled? - kiváncsískodott Vik, miközben elindultak.
- Ő csak egy hét múlva jön, miután leadták a sorozat utolsó részeit - válaszolt Deni, és erősen kapaszkodott, Vik botrányos vezetése miatt.
- Nyugodj meg, Deni. Még nem okoztam balesetet - szólt Vik -...ebben a hónapban - tette hozzá.
És még ót teljes óra, mire a SzíÉszre érnek. Az út alatt Deni egyre biztosabb lett, hogy Vik azért kaphatta meg a jogosítvány mert egy: megfenyegette a vizsgáztatót, kettő: túl sokszor próbálkozott és végül inkább megadták neki az engedélyt.

- Képzeld a múltkor férfinak néztek! Az ember lánya egy hónapig nem borotválja a lábát és máris Uramnak szólítják.
Deni fáradtan dőlt hátra az ülésen. Elővette a telefonját, hogy megnézze az órát. Tudat alatt nyomta meg a fájlok majd képek mappát. Ő és Rebeka egy rosszul sikerült szelfi közben. A barátnőivel a könyvárban. És a következő kép...Logen. A szőke és vonzó Logen, akivel az esőben csókolóztak először.
Elhaladtak a ,,Üdvözöljük a SzíÉszen.
(Ahol a pazarlás, hagyomány..." ) tábla mellett, és Deni szeme felragyogott. (Félig azért, mert nem kellett tovább hallgatnia Vik pasis sztorijait).
- Á, a SzíÉsz - nézett oda Vik is unottan - A gazdagok és hírességek városa...
- Megtennéd, hogy Rebekáéknal raksz ki? - fordult Vik felé mosolyogva - Most van a szülinapi bulija és időben oda akarok érni - magyarázta Deni és fél lábbal már kint volt a kocsiból, annyira izgatott volt.
- De még csak hat óra - értetlenkedett Vik.
- Már alkonyat van - közölte Deni és hátranyúlt az ajándékért - Szerinted tetszeni fog Rebekának ez a ruha? - aggódott Deni. Egy elegáns, fehér, csipkés, testhez simuló ruhát választott.
- Biztos - legyintett Vik. Mindkét kezével.
Majd egy olyan féket fogott, hogy az autó eleje és hátulja majdnem helyet cserélt. Deni szó szerint kiugrott a kocsiból.
- Itt vannak a ház kulcsa! - nyújtotta oda Deni az ablakon át - Ne felejsd el kikapcsolni a riasztót - figyelmeztette - És légyszíves pakold ki a ruháimat - mosolygott angyalian Deni.
- De, Deniela...
- Szín szerint! Köszike - búcsúzott el vidáman magához véve a táskáját és az ajándék szatyrot, a ház felé vette az irányt. A bézs és barna színű, hatalmas házból különbőző színek szűrődtek ki és zene, a hatvanas évekből.
Amikor Deni belépett a házba, a piros, a rózsazsín, a zöld, a kék és sárga színek közül három rávetült.
Már az ajtóban összefutott valakivel.
- Á, szia Deni! - mosolygott rá Eszter, az egyik régi barátnője - Nem gondoltam, hogy még látlak az újságokon kivül - viháncolt miközben megölelte őt - Milyen volt Los Angeles?
- Jó volt, de jó végre itthon lenni - válaszolt Deni, miközben végig nézett az egykori könyvmolyon.
Eszti egy kockás egyberuhát viselt, blézerrel és sállal. Esztinek azelőtt egyáltalán nem volt stílusa. Se jól belőtt frizurája: a haja egy árnyalattal barnább volt, hullámos és fényes.
- Úgy látszik igaz az, amit a Szív Királynő írt - tárta szét a karját Eszti, miközben  ivott még az üdítőből.
- Miféle Szív Királynő? - értetlenkedett Deni, majd tovább lépett: - Eszti, nem tudod, ho...
A mondatot nem tudta befejezni mert valaki neki jött és az egész táskája tartalmát kiborította.
- Jaj, ne haragudj - nézett rá bocsánatkérően az alacsony, szőke lány - Túl sok Fantát ittam - magyarázta viccelődve miközben lehajolt, hogy összeszedje az aranyszínű táska tartalmát.
- Hé, te nem Delír Deniela vagy? Együtt jártál Edward Edwarddal! - mutogatott felnézve a pakolásból, amiben se senki sem segített neki. (Úgy látszik Los Angelesben mindenki kicsit elszáll magától).
Eszti és Deni egyaránt megjegyezték, hogy a kis szöszi túl sokat beszél.
- Annak már vége - jegyezte meg lekezelően Eszti - A múlt héten írta meg az Ok! és a Hello!.
Talán ezek voltak a legdurvább szavak, amiket Deni, Esztitől halott.
- Te pedig Roxi vagy, Logen húga - ismerte fel a lányt Deni oldva kicsit a kínos helyzetet.

Rebeka még egy doboz cukrot öntött a szörpös tálba.
- Ahol a pazarlás...hagyomány.... - mondogatta jót szórakozva, majd neveteve megfordult. Barna haja a vállára omlott, egy testhez simuló, fehér, csipkés ruhát viselt és elégedett mosoly ült az arcán. Már csak a Logent kereste a tömegben. A szerelmét...
Hasonló történetek
3633
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
4425
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
Marokfegyver ·
Lehet, hogy valami szappanopera ihlette, vagy annak készült, amit én nem szeretek. Viszont jól írsz, ami tetszett.
Cseressznye ·
Köszi :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: