Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mellbevágó Ébredés 1.

35 éves koromig kifejezetten taszított, ha leszbikus kapcsolatokról hallottam vagy olvastam. Amikor pedig erotikus filmben láttam ilyen jelenetet, határozott undort éreztem. Két esztendeje még el sem tudtam volna képzelni, hogy mindez velem is megtörténhet. Világ életemben hallatlanul büszke voltam egészséges szexuális beállítottságomra. Miközben oly sok furcsaságot tapasztaltam magam körül és egyre többet olvashattam (újságokban, könyvekben) láthattam (tévében, filmekben) a szexuális szabadosságról és szabadságról örömmel konstatáltam, hogy hála istennek "normális életet élek. Igaz, hogy nem "széleskörű" gyakorlattal, mégsem egészen tapasztalatlanul mentem férjhez 22 évesen, éppen 14 esztendővel ezelőtt. És nem azért nem csaltam meg a férjemet 13 év alatt, mert nem ért elég csábítás, hanem egyszerűen azért, mert annak -mármint a félrelépésnek semmi de semmi szükségét nem éreztem. Az én életem úgy volt "gömbölyű" ahogyan az csak a mesében létezik. Tamással kezdettől fogva jól kijöttünk egymással a hitvesi ágyban is. Együttlétünk alatt nem úgy viselkedtünk mint a férj-feleség párok, hanem igyekeztünk minél izgalmasabbá tenni ezeket a pillanatokat egymás számára. Így éltem tehát, amikor másfél évvel ezelőtt felborult lelkem nyugalma.

Tamásnak, aki építész egy határidős tervet kellet elkészítenie, ezért egyedül akart maradni a házban. Udvariasan kérdezte, nincs-e kedvem hétvégére lemenni a Dunára, ahol van egy kellemes vízparti vityillónk. Mivel a kislányunk a nagymamánál volt a Tisza-tó partján, őszintén szólva nem nagyon örültem, hogy egyedül kellene lennem a telken. Tamás észrevette rajtam a bizonytalanságot, és azt javasolta hívjam el magammal a barátnőmet Juditot. Ezt egy jó ötletnek tartottam egyrészt, mert egy hónapja nem láttam, másrészt Judit féléve vált el a férjétől és látszott, hogy még mindig nem tette magát túl rajta. Így hát felhívtam. Már mikor beleszólt a kagylóba lehetett hallani, hogy jó kedve van és rögtön igent mondott a meghívásra. Mondtam neki, hogy menjünk az én kocsimmal és majd érte megyek. Másnap reggel mikor Judit házához érkeztem, már a kapuban várt, feltűnően csinosan öltözködve és mosollyal az arcán. Kiszállva az autóból üdvözöltük egymást két puszi kíséretében, megdicsértük egymás alakját mint mindig. Mindketten rendszeres tornával, futással tartjuk karban testünket. Judit egyébként 3 évvel fiatalabb nálam 32 éves 178cm magas, szőkésbarna hátközépig érő hajjal, zöld szemekkel, hosszú csinos lábakkal, vékony karcsú derék és feszes nagy mellek. Csakúgy, mint nekem annyi különbséggel, hogy nekem sötétbarna hajam és barna szemem van és egy kicsit kisebbek a melleim.
-Mi van veled, úgy virulsz csak nem egy új pasi van a dologban? Judit csak mosolygott de nem válaszolt. Gondoltam majd elmondja ha akarja, lesz rá idő egész hétvégén a parton. Beraktuk a csomagjait és elindultunk.

A kocsiban feltűnt, hogy elkomolyodik és engem néz már- már szinte bámul.
- Valami baj van? - kérdeztem
- Ő.. semmi csak olyan rég láttalak - mondta egy kicsit dadogva és megszeppenve, de újra mosolyogva.(Visszagondolva a történtekre, még csak nem is gondoltam arra hogy esetleg miért is viselkedik így.)Közben leértünk a telekre. Bevittük a csomagjainkat a házba, gyorsan kitettük szellőzni az ágyneműt és egy kicsit kitakarítottunk. Kora délután ittunk egy-egy Camparit és átöltöztük fürdőruhába.
- Nagyon csinos vagy még mindig. - mondta kicsit komolyan Judit
- Na azért te se panaszkodhatsz - válaszoltam nevetve.
- Tudod mindig is irigyeltem a cickóidat. - mondtam ezt már kacagva.
- Miért a tieid is nagyon szépek. - válaszolta. Közben fogtuk a nyugágyakat és kifeküdtünk napozni a stégre. Először Judit kente be magát napolajjal.
- Mi lenne, ha bikini nélkül napoznánk úgy sincs itt senki a közelben - jött az ötlet Judittól azzal már vette is le a fürdőruha felső részét.
- Jó rendben - feleltem és én is levettem.
- Bekennéd a hátam - kérdezte Judit.
- Persze - melléültem és elkezdtem bekenni a hátát. Már vagy 10 perce kenegettem a napolajat...
- Azt hiszem ez így jó lesz - szólaltam meg.
- Ó ne haragudj csak egy kicsit... elgondolkoztam.
- Gyere bekenlek én is.
- Oké - válaszoltam azzal elkezdett ö is bekenni.
- Úristen Edit annyira feszült vagy, enged el magad majd megmasszírozlak. Nem is válaszoltam, már csinálta is és nagyon jól megmasszírozott olyannyira, hogy sikerült teljesen ellazulnom és egy kicsit el is álmosodtam.
- Köszönöm Judit ez nagyon jól esett - hálálkodtam
- Nagyon szívesen - mondta megint komolyan és elpirulva.
(Érdekes de még mindig nem tűnt fel nekem mi is történik körülöttem.)Fekve a nyugágyon hamar elaludtam. Kellemes erotikus álmom volt. Tamással feküdtünk a teraszon és olyan jólesően cirógatott, hogy már- már a csúcsra értem. Ilyenkor mindig felébredek. Tamás már megszokta, hogy ilyenkor akár az éjszaka közepén is felébresztem és vadul magamévá teszem. De most hamar felfogtam, hol is vagyok. És megértettem: ezúttal az álmomat nem egyszerűen a szexuális túlfűtöttségem okozta, hanem valóban ingereltek, mégpedig nagyon jól! Ki sem tudtam nyitni a szememet, úgy ledermedtem amikor felfogtam, hogy Judit a finom kezével a combom belső felét simogatja. Amint felocsúdtam azonnal felpattantam és rábámultam, de ugyanakkor el is szégyelltem magam, mert úgy be voltam nedvesedve mint még soha és ezt gondolom Judit is látta. A tekintetem nyilván azt kérdezte, hogy mit csinálsz te barom, mert Judit nagyon megszeppent, és csak annyit tudott motyogni, hogy ne haragudjak nem akarta....

Megfagyott közöttünk a levegő. A gondolataim minden felé jártak és csak most eset le miért viselkedik így ez a lány reggel óta. Egy óra múlva odajött hozzám és megkérdezte haza menjen-e.
- Ne menjél sehova - válaszoltam.
- Különben is mivel mennél haza, inkább felejtsük el az egészet!
- Igyunk egyet, talán jó lesz mindkettőnknek feszültségoldónak. Később kezdtem csak igazán felfogni, hogy bár pillanatokig éreztem csupán milyen finom is volt! Hogy tűzbe jöttem, úgy ahogy Tamás kezétől sohasem. És ahogy ott ültünk, kicsit beszélgettünk és ittunk egyszer csak azt éreztem, hogy a puncim újra benedvesedik és azon veszem észre magam, hogy most már én bámulom Juditot. Végigmértem csodálatos testét, szemem megakadt érzéki száján.Iszonyatosan megkívántam őt. Ugyanakkor Judit visszafogottan viselkedett. Alig-alig pillantott rám.(Pedig most mit nem adtam volna azért, hogy mélyen a szemébe nézhessek és tudassam vele, hogy én is akarom a gyönyörű testét cirógatni és csókolgatni.)Igyekezett nagyon közömbös lenni. Azt hittem szégyelli magát, később azonban rájöttem, ez már a játék része volt. Ö pontosan tudta, hogy horogra akadtam és a többi már csak idő kérdése. Éjfél felé járt, amikor elrámoltuk a vacsora maradványait, majd bementem a hálóba, hogy megágyazzak. Judit eközben eltűnt. Sejtettem, hogy a stégen találom. Ott állt a holdfényben a korlátra támaszkodva teljesen meztelenül. Gyönyörű látvány volt.

Úgy éreztem, most nekem kell lépnem és hátulról átkaroltam. Egész testével hozzám simult, hátradöntötte a fejét, felém fordult és a szemembe nézett. Én az egyik kezemet felemeltem és a hajába túrtam, közelebb húztam magamhoz és hosszú csókban forrtunk össze.Nyelveink vad táncot jártak, nyálaink összekeveredtek egymás szájában. Eközben a másik még szabad kezem felfedező útra indult a szeméremdombjától fölfelé a feszes hasán át egészen a melléig. A szánk még mindig egymásra tapadt mikor, felváltva elkezdtem masszírozni a két jól megtermett kemény domborulatot. Két ujjammal becsípve morzsolgatni kezdtem mellbimbóját, erre Judit kissé vonaglani kezdett. Ekkor leengedtem másik kezemet és egyszerre kezdtem morzsolgatni mindkét bimbóját. Szétvált a szánk, most először. Judit rögtön nyögdécselni kezdett. (A hangok hatására elöntött a forróság és éreztem, hogy teljesen be vagyok nedvesedve.) Majd Judit hirtelen megfordult, szorosan átölelt és még érzékibb csókot lehelt ajkamra, mint az előbb. Nyelveink ismét egymásra fonódtak. Éreztem melleimen kőkemény mellbimbóit. Mikor ismét szétváltunk, egymásra néztünk. Őrült vágyat láttam a két gyönyörű szemében. Apró csókot nyomtam érzéki ajkára - majd megszólaltam.
- Gyere menjünk be a házba, őrülten kívánlak édesem.
- Edit én nem is tudom mit mondjak, már olyan régóta álmodozom erről a napról....
- Sss - az ajkára tettem a mutatóujjam, majd megfogtam a kezét és bementünk a házba.

A hálószobába érve megálltunk az ágy szélén. Judit felém fordult és gyengéden elkezdett levetkőztetni. Először a blúzomat vette le azután sortomat, ezt mindig úgy csinálta hogy egy pillanatra se maradjak bársonyos ujjai érintése nélkül. Levette a melltartómat is, csak a bugyi maradt rajtam. Ismét megálltunk egymással szemben és megcsodáltam Judit testét. Szemem a puncijára szegeződött, gyönyörű szép majdnem csupasz szeméremdombján csak egy kis pamacs látszott. Ekkor odalépett hozzám és a vállamnál fogva óvatosan hanyatt döntött az ágyon, fölém hajolt és elkezdte puszilgatni az arcom, az állam a szemem, amikor megnyalta a fülemet valami elképesztő bizsergést éreztem egész testemben. Aztán haladt lefelé a nyakamon a melleimet kihagyva a hasamon. Itt megállt egy pillanatra és belenyalt a köldökömbe, ettől tiszta libabőrös lettem tetőtől talpig. Már szinte tüzeltem a vágytól, a puncim már csöpögött a nedveimtől de ő csak folytatta érzéki játékát. A bugyimon keresztül kezdte puszilgatni a szeméremdombomat. Mikor ismét haladt fölfelé nem bírtam tovább, felültem és vadul megcsókoltam. Visszafekve melleimre irányítottam édes érzéki száját. Rögtön elkezdte nyalogatni, szopogatni. A légzésem felgyorsult, testem hullámzott a kéjtől. Aztán egyszer csak a bugyimban éreztem az egyik kezét és borzolgatta punci szőrömet miközben még mindig a mellbimbóimat szopogatta érzéki ajkával. Ekkor úgy éreztem, hogy elég lenne egy bizonyos érintés az orgazmusomhoz. Közben már nyüszítettem, vonaglottam kezemmel a lepedőt markolásztam. A kéj pattanásig feszítette tűréshatáromat, mikor valami leírhatatlan történt.

A barátnőm elkezdett lefelé haladni, csókokkal borította testem majd elém feküdt. Én széttártam neki a lábam amennyire csak tudtam, félrehúzta bugyimat és majd fél percig csak a forró lehelletét éreztem, s mikor belenyalt kelyhembe bekövetkezett életem legnagyobb, legfrenetikusabb orgazmusa. Sikítottam, hullámzó mozgásomat Judit követve tovább nyalta puncimat. Ki tudja hányadik orgazmus után kénytelen voltam eltolni magamtól, mert már szinte fájt. Hatalmas orgazmusaim utolsó rezgései után Judit fölém hajolt, rám feküdt és szerelmes csókban forrtunk össze. Ittam saját kéjnedvemet barátnőm szájából. Mikor szétváltunk pillantását keresve félre simítottam gyönyörű haját és megszólaltam.
- Életem legfantasztikusabb élményével ajándékoztál meg köszönöm Édesem! - ekkor levettem a bugyimat és most már teljesen meztelenül megfordultunk az ágyon, úgy hogy én kerültem felülre.
-Kérlek érints meg te is. - szólt kéjjel teli hangon Judit - erre újra megcsókoltam és elkezdtem az egyik kezemmel simogatni a nyakától lefele egészen a combjáig. Ekkor a számmal is elkezdtem lefelé haladni, körbenyaltam feszes nagy melleit és szopogatni kezdtem kemény bimbóit, amire mély sóhajtások hagyták el tüzes ajkát. Ezután a térdhajlatánál megemeltem az egyik lábát és belül kezdtem simogatni combját. Mikor a puncijához értem a középső ujjammal elkezdtem izgatni csiklóját. Judit ekkor már teljesen nedves volt, így szinte magától csúszott be ujjam barlangjába amitől rögtön vonaglani kezdett. Ekkor abbahagytam mellbimbói izgatását és lejjebb csúsztam, fejem már a puncijánál volt, mire széttárta lábát és belenyaltam kelyhébe. Most már két ujjam is bent volt hüvelyében mikor nyalni kezdtem vöröslő csiklóját. Nem telt sok időbe, s megéreztem vonagló testén, hogy görcsbe rándul csípőjét magasra emelve jut el a csúcsra. Lassítottam nyelvem mozgásán, amíg le nem csillapodott előbbi orgazmusától.

Ekkor megfordultam és 69-es pózban szeretkeztünk tovább. Judit mindkét kezével megfogta fenekemet és mélyen benyalt puncimba, mire elkezdtem nyalni, szopogatni a már hatalmasra duzzadt szeméremajkát. Egyszerre kezdtünk el mozogni az ágyon, nyelveink felgyorsultak. A szobában csak nyögéseket lehetett hallani, mivel egyikőnk sem akarta abbahagyni a másik izgatását. Éreztem, hogy közeleg a csúcs, ezért még jobban gyorsítani próbáltam. Ekkor egy robbanás éreztem testemben és előbbi orgazmusom tízszeresét éltem át. Közben azt éreztem, hogy Juditból szinte folyik kéjnedve jelezve, hogy hasonló élvezetben volt része.Mikor kipihegtük magunkat melléfeküdtem mire ő közelebb húzódott hozzám és pityeregve csak annyit mondott:
- Szeretlek.A jelenet annyira meghatott hogy még közelebb húztam magamhoz és homlokon csókoltam.
- Én is szeretlek Drágaságom! - azzal a szánk ismét egymásra tapadt, majd mikor szétváltunk a vállamra fektettem és így aludtuk el.

Másnap reggel mikor felébredtünk, Judit elmesélte hogy már házassága előtt és közben is ábrándozott rólam, de nekem ugye ott volt a férjem és nem akart bekavarni. De egy hónapja egy fiatal masszőrlány olyan élvezetben részesítette amilyenben volt férje 12 év házasság alatt egyszer se. Azóta gondolkozik rajta hogyan cserkészen be. Nem volt rá jó alkalom, tegnapig. Nem gondolta volna hogy ilyen hatással leszek rá és rögtön belém szeret. Az egész hétvégét átszeretkeztük, már elég volt egy-egy kacér pillantás és máris egymásnak estünk. Azóta Judit szeretője vagyok, ugyanis a férjemtől nem váltam el, nem tudom miért talán a kislányunk miatt. De hetente háromszor-négyszer aerobik ürügyén csodálatos órákat töltünk együtt a legkülönfélébb titkos búvóhelyeken. Judit szerint ugyanis a környezetváltozás is fontos: egy kölcsönkégli falait éppúgy meg lehet unni mint, a saját hálószobánkét.A korábbiakhoz képest sok minden megváltozott, nem kétséges. Bár Tamás eddig nem vett észre semmit, vagy nem mutatja hogy észrevette volna - a kapcsolatunk hőfoka kissé visszaesett. Néha, néha szeretkezünk még, s ezek az együttlétek nem mentesek a szenvedélytől. Ám az éjszakai ébresztések már nem fordulnak elő. Ugyanis erotikus álmaim ma is megvannak de ezeknek főszereplője, most már csak kizárólag Judit, aki puha ajkával, bársonyos ujjaival repít föl-föl, néha egészen a mennyországig.
Hasonló történetek
20910
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
26044
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
leticia_63 ·
"Az Úr az úrböl" címú fílmben ült a srác az arcán, (Mork )de az Földön kívüli volt, azthiszem mégis jobban értette kis világunkat mint egyesek.



Leticia

komor ·
Ez jó!

A teremtés koronái, akik meredt farokkal, kidülledt szemekkel, csorgó nyállal utálkoznak a leszbi pornó filmeken, most jól megadták annak a cédának!

Hé, szupercsödörök! Nem tudjátok, hogy kik a biszex és leszbipornó kizárólagos fogyasztói?

komor ·
Robin, Arany Pintyökém!

A Vivid SZÁMÍTÁSTECHNIKAI ÉS KERESKEDELMI BT honlapján sajnos nem találtam utalást a "fogyasztási statisztikára". Nehezen és külsö segítséggel megtaláltam a Vivid.com pornóoldalt, de NEKEM nem ér meg 30 USD-t havonta, ezért kérlek, hogy hivatkozás helyett idézd a statisztikát aminek alapján kijelented, hogy "...nagyreszben a leszbien lanykak nezzik csamcsogva.A normalis beallitottsaguaknak csak ferfiak es nok kozotti sex-reszek koze bevagva tudjak eladni..."

Tudod kedves, a te értékrended szerint böven beleférek a "büdös kurva" kategóriába, elvégre nem csak egy férfivel, és nem kizárólag a gyermek fogantatása céljából volt dolgom, de ÉN másként tudom.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: