Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Meleg kaland 1.

Sziasztok!
Hol is kezdjem. Egy falusi srác vagyok,inteligens, sportos alkat.
17 éves lehettem, le utaztam nagy bátyámhoz.Nagy bátyám kedves átlagos alkatú ember. Kedves mindenkivel.
Pár napig nem dolgozott amikor lementem.Van egy barátnője aki vele ėl 2 éve.

Hétfői nap reggel felkeltem,ki csoszogtam inni egy pohár vizet,meg fogat mosni. Nagybatyam is bejött a fürdőszobába.
Kérdezi higgadt hangon:
-Bejöhetek pisilni.
- Persze gyere.- válaszoltam kómásan.
Annyit kell tudni hogy a csap és wc közötti távolság 1m.
Mostam a fogam, erre ö előveszi farkat ami félig megvolt dagadva reggeli merevedés miatt.
Ő ásitott ne vette észre hogy megvan felig duzzadva a penisze.
Végzett de szerintem észre vette hogy kukkoltam.
Délután 4 fele sörözés, chips film volt a középpontban.
5-6 sör utan kicsit már berugtam, ö annyira nem.
Elkezdtünk beszelgetni otthoni dolgokrol es a csajokrol is.
Kérdezte van e most csaj vagy csak kalandok hétvégén.
Mondtam neki csak kalandok.
Kérdezte:
Sokat szoktál szexelni ?
Feleltem hogy sokat mert sok csaj van a baráti körben.
Erre kerdezi
-Fiúval voltál?
-Nem soha . -feletem.
Kicsit felállt a farkam a kérdés utan,de fittyet hányva beszélgettünk másról. De végig a farkara gondoltam.
Azon törtem a fejem hogy hol verjem ki.
De megérte várni.
Este mondta nincs e kedvem bejönni filmet nézni a tv jén.
Mondtam kicsit felcsillant szemmel hogy persze.
Bementünk agyra lefeküdtunk. Nem fekudtunk egymáshoz közel.
Ittunk egy rövidet konyhába a szünet alatt. Ekkor már éreztem az alkoholt.
Vissza feküdtunk es levettem a melegíto nadragot mert meleg volt.
Ö is követett hamarosan. Láttam hogy állt a farka, de nem mertem szemezni vele de idővel már a gondolattol ,hogy ott van neki és olyan jo lenne elővenni a nadrágbol.
Egyszer csak ő kezdett nézegetni.
Elmult 11 óra hivta a barátnője hogy ott alszik a testvérenel. Erre ő megkerdezte nem alszok e itt.
Kiskoromban sokat voltam vele es nem volt olyan nem e aludtam volna vele 10 évesen.
Beraktunk egy filmet és felénél elkezdtem aludni. Arra keltem fel hogy melettem veri a farkát.
Nem mertem megzavarni.
De egy idő utan lehuztam az alsómat a takaro alatt. Keményen állt a farkam.
Forgolodtam párat és kiraktam a fenekem a takaró alol.
10perc mulva elkezdte megint a maszturbálást. Viszont néha megmarkolta a fenekem,de csak óvatosan ne hogy felkeljek.
Nem sokkal már nem birtam oda toltam hozzá a seggem. Ö meg riadta de mondtam neki hogy masszirozd meg es nyald ki .
Kivettem a fiókbol a sikositot, meg az óvszert.
Elsőnek 1 ujjal kenyeztetett, utana 2-3mal. Már szét robbani készült a farkam.
Utana hátamra fordított es elkezdte szopni a farkam.
5-10perc mulva rá markoltam a fejére es megdugtam a száját.bele élveztem es lenyelte.
Ezt követte az hogy bepucsitottam neki, szethuztam a seggem, es jo sokáig nyalta ujjaztam. Amikor teljesen kitagultam, ö dagado szerszamjâval belém jött.
Vadul dugott hátulról. Nagy sohaj után éreztem ahogy bele remeg és nagyot élvez.
Lassan kihuzta és kérte hogy szopjam le. Azon a héten volt pár alkalom
.
Hozzászólások
További hozzászólások »
jacobharper95 ·
Több volt a töltelék mint a szex. De nem volt rossz. Folytatás?

eliksz13 ·
Pont a stílusa miatt tetszett. Ez egy igazi kislegény stílus. Jó volt! Tetszett!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!
A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE
Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció.
Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Ingyenes regisztráció csak most.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: