Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Megváltás I.

Hónapok óta nem látott mást, csak a halált. Ha lehunyta a szemét lidérces álmok szállták meg, ha ébren volt érezte az elmúlás szagát a levegőben. Pedig tudta, innen már nincs visszaút.

Talán életében először volt bátor, mikor elfogadta ezt az életet. Bátor... legalábbis azt hitte. De így visszagondolva már egészen máshogy látja a helyzetet. Van mikor az ember küzd, de úgy igazából. Az utolsó csepp vérével, az utolsó lélegzetével a jövő ellen és néha túl könnyen jön az orvosság.

Anna 19 éves volt mikor úgy döntött eldobja magától az életét...túl nehéz volt, túl kegyetlen és neki nem volt elég ereje hozzá. Persze a félelem közbeszólt. Milliószor állat az erkélykorlátnál és bámulta az aszfaltot. Azon töprengett vajon ott fönt jobb-e, lehet hogy mégsem éri meg? Ekkor jött Ő.

Már féléve volt hogy eltávolodott a régi barátaitól, csak az éjszakának élt. Ördögi kör volt, este az ital és a drog, reggel a józanodás, délután pedig a minek élünk egyáltalán érzés.

Éppen hazafelé tartott, ...lepusztult környék..., mikor érezte, hogy valaki figyel. Hátranézett, de nem látott senkit. Mégis megmaradt a gyötrő érzés mikor az ember tudja,, hogy követik. Egyre szaporábban vert a szíve és elkezdte gyorsabbra venni a tempót. Egyszer csak valaki megérintette a vállát. Nem mert hátranézni, csak állt némán és megadóan. Jöjjön aminek jönnie kell gondolta , végülis teljesen mindegy.
Mégis félt, nem tudta magát becsapni. Behunyta a szemét, mintha ezzel változtatni tudna valamin. Fél percet állhatott így , mikor hirtelen mozgást érzett a háta mögött. Kinyitotta a szemét, körbenézett és meglepődött mikor ”támadóját” nem látta sehol. De hisz ez képtelenség gondolta. Hisz csak úgy nem tűnhet el senki.

Hirtelen felvillant agyában annak a lehetősége, hogy csupán a szer játszik vele. Elgondolkozott azon, hogy talán ideje lenne leállni, de nem gondolta komolyan. Már túl késő volt, szinte a rabjává vált. Nem tudott volna megküzdeni vele, hisz még a saját életével sem sikerült szembenéznie. Csak állt ott az út közepén, nem tudta mire vár. Most tudatosult benn, hogy szinte teljesen megbénult a félelemtől. Végül megerőltette magát és elindult az utcán. Egyre gyorsabban és gyorsabban haladt.

Végre ott volt előtte az ismerős ajtó. De mikor belépett a lakásba megint elfogta a félelem fojtogató érzése. Belépett a nappaliba és ekkor meglátta a férfit, aki az ablaknál állt. Sikítani akart, de nem jött ki hang a torkán. Ekkor a férfi megfordult és ránézett. Szemeiben volt valami, ami megnyugtatta Annát. A lánynak most már volt annyi lélekjelenléte, hogy végig mérje. Hosszú sötét haja keretezte sápadt vékony arcát. Nem volt kifejezetten jóképű, de mégis volt valami benne, ami megfogta. Nem tudta mit akar tőle, de már rájött, hogy ő volt az aki követte az úton.

Sokáig töprengett volna még, de ekkor a férfi megtörte a csendet. – Tudom, mire vágysz... egy új életre szenvedés és fájdalom nélkül.. halál nélkül. Anna Csendesen bólintott. Megdöbbentették a szavak. Nem tudta, hogy lát bele ennyire ez az ember.
– Teljesíthetem a vágyad, ha úgy ítélem meg, hogy méltó vagy rá. – halotta újra a lágy mégis szenvedélyes hangot. A férfi ekkor már elindult az ajtó fele. Anna követte, úgy gondolta kapott egy lehetőséget, amit nem szabad kihagynia. Az idegen hátranézett, és rámosolygott így előtűntek hosszú hegyes szemfogai. A lány nem értette az egészet, de tudta innen már nincs visszaút...

Folyt. köv.
Hasonló történetek
3612
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
6600
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Andreas ·
Ha egy kicsit tovább olvashattuk volna, kiderült volna, hogy ismét vámpírtörténetről van szó. Kicsit kezdem már unni, nagyon sok egy kaptafára készül és félek, hogy most sem lesz másképp. Ne legyen igazam!

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: