Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Megvadulva

Aznap egy barátomnak kellett segítenem. Pontosabban a társaságunk egy lánytagja költözött új lakásba és ő kért meg, hogy ha éppen ráérek menjek át segíteni a berendezkedésben. Belementem a dologba, mert arra a napra amúgy sem volt más programom és ráadásul Andit is kedveltem. Állandóan „húztuk” egymást, ha egy társaságban voltunk soha nem bírtuk ki, hogy ne poénkodjunk a másik rovására. Szerencsére mindketten legalább olyan jól tűrtük azt is, amikor kapunk, mint mikor adunk.

Andi egyébiránt egy nyúlánk, vékony lány volt /gyakran hívtam Ropicseknek/, akkoriban éppen vöröses fekete hajjal és pici, de szép mellekkel. A legszebb azonban a popsija volt, mivel magas volt és vékony a kívánatos félgömbök pontosan férfitenyérbe illőek voltak. Úgy tizenegy felé érkeztem meg a külvárosi lakásba a kép, ami fogadott olyan volt mintha hurrikán söpört volna végig a szobákon. A nagyobb bútorok már a helyükön voltak szerencsére, de a földön, a székeken, az ágyon, egyszóval mindenütt halmokba álltak a ruhák, könyvek és minden vacak, ami egy háztartásban megtalálható. Andi egy amolyan egyberuhában fogadott, abban a zsákszerűben, ami majdnem térdig ér és mindent eltakar. Azt hiszem ez a ruhadarab minden férfi rémálma. A megérkezésem után szinte azonnal munkához láttunk, kérésére én az ágyról kezdtem el a könyveket a polcra pakolni. Persze a szokásos csipkelődés most sem maradt el. Egyfolytában piszkáltuk egymást én leszóltam a lakást, és a könyvtárát, ő pedig a pakolási technikámat és tempómat illette színesebbnél színesebb jelzőkkel. Gyakran hasonlítgatva bizonyos csigákhoz illetve majmokhoz.

Ahogyan az idő előrehaladt úgy kezdtünk mi is egyre keményebb vicceket elsütni. Mivel itt nem kellett visszafogni magunkat mindketten kiélhettük a fantáziánkat. Egyre nagyobb „mélyütésekkel” bombázva a másikat. Az egyik jobban sikerült megjegyzésemre, amiben az alakjával kapcsolatos célzás szerepelt, válaszul egy repülő zokni érkezett. /Szerencsémre éppen a ruháit rakosgatta, nem az étkészletet./ Már rutinosan hajoltam el, ez is hozzátartozott a mókához. Ő előbb utóbb mindig dobálni kezdett az első keze ügyére eső tárggyal én pedig, ha alkalmam adódott mindig megcsiklandoztam. Nagyon utálta, de eszméletlenül vicces volt, ahogy rögtön sikongatni kezdett, amint akár csak egy ujjal megérintettem a derekát. Odakint lassan már délutánra fordult az idő mi pedig rövid cigi szünetekkel tarkítva pakoltunk és piszkálódtunk kitartóan. Ahogy kezdtük megunni a pakolást a megjegyzéseink úgy váltak egyre provokatívabbá, a végén már nem is dolgoztunk, csak üldöztük egymást a lakásban. Ő dobált én pedig csiklandoztam, a végén kifulladva rogytunk le.
- Együnk! –javasolta, ahogy alább hagyott a lihegése
- Ühüm, szóval menjek boltba? –kérdeztem gyanakvóan
- Jaj le ne szakadjanak a kicsi kezeid! – mondta - Ne aggódj, pizzára gondoltam azt kihozathatjuk!

Viszonylagos nyugalomba töltöttük el az időt a kaja megérkezéséig és az evés alatt is. Barátokról, munkáról, nyaralásról beszélgettünk. Evés közben megállapodtunk, hogy még segítek elrakni pár nehezebb dolgot, aztán a kiürült dobozokat felrakni a szekrény tetejére és végeztünk is. A többi holmit már ő is el tudja rámolni holnap. Így tettünk, de most már sokkal lassabban haladtunk, mint eddig. Jobban lefoglalt mindkettőnket a másik. Fél szemmel folyton egymást figyeltük egyrészt, hogy mikor ad valami alkalmat a beszólásra másrészt pedig, mert valahogy jólesett a másikat látni. Gyakran csak összemosolyogtunk, - bár lehet, hogy inkább grimaszolásnak kéne hívni-, de ez mindegy is, a lényeg, hogy jókat nevettünk. Emiatt alaposan elment az idő, mire a dobozok rakodásához értünk már kezdett beesteledni.

Éppen az egyik dobozt bűvészkedtem fel a szekrény tetejére, mikor éreztem, hogy Andi mögém kerül.
- Na milyen érzés? –kérdezte és abban a pillanatban megcsiklandozott. Aki szintén csiklandós, annak nem kell magyaráznom, miért landolt a doboz a fejemen. Szerencsémre üres volt. Ezt én sem hagyhattam azonnali megtorlás nélkül:
- Most megkapod a magadét! –felkiáltással a nyomába eredtem. Az előszobában értem utol hátulról átkarolva a derekát erősen magamhoz szorítottam és csiklandozni kezdtem. Sikítozott és kapálódzott, a gyönyörű feneke ütemesen dörzsölődött az ágyékomhoz, éreztem, hogy kezd merevedésem támadni. Még egy utolsót böktem az oldalába, aztán elengedtem, mielőtt ő is észrevehette volna az állapotom.
- Remélem, tanultál belőle! -mondtam vigyorogva és visszaindultam a dobozhoz.
- Igen, igen! – haljottam a hátam mögül, de nem volt túl meggyőző. Újra a kezeimbe kaptam a dobozt, most már óvatosabban, orvtámadásra számítva.

Nem is csalódtam, alig emeltem a fejem fölé, mikor valami puha csapódott a tarkómnak. A doboz most elém esett, de én már nem fogalakoztam vele. Akkor már félúton jártam Andi felé, aki most egészen a konyháig jutott, mielőtt utolértem volna. Próbált védekezni, de pillanatokon belül az előző pozícióban találtuk magunkat. Szorítottam magamhoz és kíméletlenül csipkedtem, csiklandoztam az oldalát. Vonaglott a kezeim között, mindent megtett a szabadulás érdekében, én pedig éreztem, hogy lassan elhatalmasodik rajtam a vágy. A szerszámom majd szétfeszítette a farmerom. Ahogy a kezeivel hadonászott valahogy az én kezem is feljebb csúszott és a következő másodpercben már az egyik mellét tartottam a tenyeremben. Ösztönösen megszorítottam, persze csak finoman. Mindketten megmerevedtünk. Andi felém fordította a fejét és gúnyos mosollyal, de csillogó szemmel kérdezte:
- Hát ez micsoda?

Amint kimondta megéreztem a keze szorítását a szerszámomon. Simogatni kezdte a ruhán keresztül.
- Használod is valamire? –gúnyolódott tovább
- Meglátod! –válaszoltam elfúló hangon. Elemi erejű vágy borította el az agyam, nem tudtam másra gondolni csak arra, hogy most azonnal a magamévá kell tennem. Felkaptam és a konyha asztalhoz vittem, előre döntöttem, Andi a válla felett hátranézve figyelte, ahogy kapkodva rántom le magamról a nadrágom és hajtom fel a ruháját. A falatnyi tangát csak félrehúztam és egy gyors lökéssel már belé is hatoltam. A kezemmel az asztal lapjához szorítottam a lányt és rögtön gyors tempóra kapcsolva kíméletlenül dugni kezdtem. Az édes kis feneke hangosan csattant minden egyes lökésemkor. Ez a hang, ha lehet még jobban felkorbácsolta a vágyam. A világ megszűnt a számomra, csak az alattam sikoltozó és nyögdécselő női test létezett és az a semmihez sem hasonlítható érzés, amint a farkam ki-be csúszik a szeméremajkai között. Egy hosszú sikollyal élvezett el és egy két mozdulat múlva én is követtem a fenekébe markolva nyomtam bele magam, amilyen mélyre csak tudtam és úgy élveztem el, a magom forrón lüktetve töltötte meg a pináját.

Lassan percek alatt tértem csak magamhoz. Az egyik konyhaszékre rogyva lihegtem és Andit néztem, ahogy szintén elég zihált állapotban feltápászkodik az asztalról.
- Remélem ezzel nincs vége! - mondta és ledobta magáról a ruháját. Csak a fekete tanga maradt rajta. A mellettem levő székre telepedett, rögtön az ölembe hajolt és a szájába vette a még eléggé kókadt állapotban levő szerszámom. Először csak a nyelvével kezdte izgatni a makkom körbe-körbe nyalogatva, majd ahogy kezdtem új erőre kapni úgy kezdett ütemesen fel-alá járni a szájával, amikor lenyelte a farkam éreztem, hogy a vége egészen a torkához ütődik. Soha életemben nem csinálta ezt senki olyan intenzitással és technikával, mint Andi. Rohamosan tért vissza az energia a tagjaimba. Én eközben az egyik kezemmel a haját simogattam, felkészülve, hogy megállítsam, ha érzem a kitörést. A másikkal pedig a hátán végigsimítva elsőként a fenekét majd az ágyékát kezdtem cirógatni. A teste szinte lángolt lassan lesimogattam róla a bugyiját. Forró volt az ágyéka is, ahogy az ujjaim elmerültek benne, és keresgélni kezdtem a g-pontját. Egy elfojtott nyögés jelezte mikor megtaláltam, a teste egy pillanatra megfeszült, végigfutott rajta a remegés, majd kettőzött sebességgel folytatta. Egyre gyorsuló tempóban kezdtem simogatni elsőre csak két ujjal, majd mikor már a nyögéseiből arra következtettem, hogy közel jár a csúcshoz a hüvelykujjamat megnedvesítettem az előnedveivel és a fenekébe toltam. Óriásit rándult a teste, amit megérezte az ujjam elélvezett. Felnyögött, kikapta a szájából a farkam és verni kezdte, mikor érezte, hogy én is közeledem az orgazmushoz újra a szájába vette és szívni kezdte. Másodpercek alatt elélveztem és Andi az egészet lenyelte. Miután az utolsó cseppet is lenyelte felnézett és kéjes mosollyal nyalta meg a száját.
- Finom vagy!

Muszáj volt megcsókolnom picit furcsa volt érezni a saját ízemet is a szájában, de akkor nem törődtem vele. A kezemmel a mellét kezdtem simogatni, ő pedig újra visszatért a farkamhoz és a kezével húzogatni kezdte a bőrt rajta, időnként pedig a zacskómat simogatta. Hosszan csókoltuk egymást az intenzív pihenés és a kézimunka hatására újra ágaskodni kezdtem. Mikor megérezte, hogy újra harcképes vagyok háttal nekem az ölembe ült és a kezével a popsilyukához igazított. Lassan ereszkedett rám, amikor teljesen benne voltam megállt, egy percig csak élveztük a másik érzetét. Utána a térdemen megtámaszkodva lassú érzéki mozdulatokkal hintázni kezdett rajtam. Én eközben előrenyúlva a melleit simogattam és a nyakát kezdtem apró puszikkal elhalmozni. Amikor a mellbimbóit kezdtem el morzsolgatni felgyorsult a mozgása, fel-le kezdett csúszkálni a szerszámomon, egyre gyorsabban és hangosabban kezdett lihegni. Hátradőltem a széken a derekát fogva, csak gyönyörködtem a látványban, ahogy a farkam ki-be jár a csodás popsijában. A látvány és az érzés hatására egyre gyorsabban közeledett az orgazmusom és a végén egy nagy nyögés kíséretében beléélveztem. Andi akkor élvezett el mikor megérezte a magom pulzálását magában. Kimerülten dőlt hátra még sokáig ültünk így egymást simogatva időnként csókot váltva.

Végül ott töltöttem az éjszakát, de aznap már nem történt köztünk semmi. Másnap a délelőttöt ismét a szex jegyében töltöttük. Mielőtt eljöttem volna, megállapodtunk, hogy az egészet csak alkalmi kapcsolatnak tekintjük. Azóta volt még néhány kellemes esténk, de egyikünk sem gondolkodik komoly kapcsolatban.
Hasonló történetek
26059
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
29475
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: