Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mégőrjítőbb forróság...

Avagy "Őrjítő forrróság" 3...

- Én megyek is. További jó szórakozást! - és már nyitotta is ki az ajtót, amikor Levente felugrott, és megfogta felkarját.
- Ne szaladjatok, kiscicáim...! Most én mutatom meg, hogy milyen is egy igazi férfi... Garantált jutalom élevezet lesz! - kacsintott rám... A szeme tűzben égett, és mennyi mindent tartogatott számunkra...

Pálma bent maradt, és éhesen nyalva a szája szélét a szexi-tanárbácsit figyelte.

Levi ebben a pillanatban odaült mellém, hatalmas, vastag pénisze már újabb csatára kész... Nem bírtam tovább. Libabőrös lettem, egyszerre fáztam, és melegem volt a 60 fokos szaunakabinban. Átöleltem a széles vállat, és átlendítettem a feszes bronzbarna combjaimat a lábain. Forró, nedves kelyhem egyből rátalált a fényes, csúszós fallosz hegyére..
Éppen csak segítenem kellett a testsújommal egy kicsit, és már tövig benne ültem. De így is maradt kívül vagy egy maréknyi. Eddig észre sem vettem, hogy ez a bársonnyal borított acélszerszám soha nem volt bennem teljesen... Őrült vágtába kezdtem. Hátravetettem a fejem, és élveztem, ahogy Levente megfeszül a meglepődöttségtől, és az élvezettől...
Megmarkolta a fenekemet, és ő segített tovább a vad vágtában. Hírtelen úgy éreztem, mindha forró méz csordogált volna az ereimben. Óriásit nyögtem teli torokból, és a végső pillanatban elélveztem. Reszketve dőltem Levente vállára. Ő is ugyan úgy reszketett, mint én, de. Beletúrt a hajamban, és megcsókolta a homlokomat...
Egyszer csak forró leheletet éreztem a fenekemnél, majd a puncimnál, ahova még mindig Levente pénisze feszült. Hírtelen egy csúszós valami végigszaladt a vágatomon a két popsim alatt... Majd átsiklott Levi farkára... Mindkettem hatalmasat nyögtünk. Pálma nyalogatott. Mindkettőnket egyszerre.

Levi újebb lovaglásra bíztatott, és én megtettem azt, amit kért, de most lassabban. Hátranéztem, ahogy fellöktem magam, és láttam, amint Pálma a hüvelyemból kiszaladó pénisz részét tisztára nyalja, hogy úgy kerüljön vissza belém... Levi gyorsabb ütemre ösztökélt, és már majdnem elélveztünk mind a kettem, amikor Pálma felállt a padra, és közénk állt szétterpesztett lábbal. Levente felöl volt a puncija, én a fenekét kaptam. Levi lehajtotta a fejét, és belenyallintott a barátnőm nyílásába, majd egyre gyorsabb volt. Én is lehajtottam a fejem, és a nyelvem Pálma hüvelyéhez vezettem. Én is nyalakodtam, egyre gyorsabban, és mélyebben, amíg éreztem, hogy hírtelen Levente nyelvébe botlok. Levi megszorította a fenekemet, és erre elkezdtem mozogni, közben egymás nyelvével játszottunk lihegve Pálma édes, síma puncikája alatt. Pálma nyöszörgött, ordított. Remegett az élvezettől...
Nyelvem szakadatlanul Leviét kereste a csöpögö, forró, lucskos nyílásnál... Színte azon át csókolództunk. Majd egyszerre, egymás nyelvét segítve behatoltunk a rugalmas kivörösödött nyíilásba...
Pálma óriásit sikoltott, és összeesett. Épp hogy átlépett, és mellénk került a padra. Én a szexi-tanárbácsin kezdtem el irdatlanul vágtatni. Csókoltuk egymást, és éreztünk még mindig a barátnőm ízét egymás ajkán. Izzadtunk, remegtünk. Majd én nyöszörögve, Levente ordítva áldoztonk a gyönyör oltárán...

Fáradtan hajtottam a fejem a vállára, és éreztem, ahogy a hüvelyem és az ő fallosza egy ütemre pulzál...
Elaludtunk a szaunában. Még mindig rajta ültem. A fenekem tiszta nedves volt még a spermától, és a nedvemtől. Pálma sehol... Elmosolyodtam. Leventét nem osztom meg soha vele. Ez volt az egyetlen, és az utolsó alkalom.
A hajam a szemembe hullott, és őt figyeltem. Kinyitotta a szemét, és beletúrt a szőke zuhatagomba.
- Tévedtem, édesem. - suttogta, és belecsókolt a nyakamba. - Nem álmodom arról, hogy két szőke nővel legyek. Nem volt olyan... Rád gondoltam csak, kisszivem... Veled szeretnék lenni, kiscicus... - suttogta a fülembe. - Csak Veled!
A szemem csillogott, ahogy ránéztem... Talán még könnyeztem is... Én könnyeztem... Én, a világ egyik legforróvérűbb nője... És egy igazi macsó mondja ezt nekem... Mi lesz ebből... ?
Hozzászólások
További hozzászólások »
bot ·
A még őrjítőbb marhaság: hatalmas, vastag pénisze már újabb csatára kész... Nem bírtam tovább. Libabőrös lettem, egyszerre fáztam, és melegem volt a 60 fokos szaunakabinban.

Hochspannung ·
Nem értem a fanyalgást.
Vak is látja, hogy nem romantikus regénynek szánták, a saját kategóriájában (pornó) viszont egész jó.
Rendesen meg van fogalmazva, egész jól megvalósította az író az elképzeléseit, viszolygást keltő dolgoktól is mentes (már ha az olvasó nem pap vagy apáca:)
Tessék, a végére még egy kis érzelem is becsúszott.
Izgalmas volt elolvasni.
Köszi Aphrodithe! 3x :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: