Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Meglepi

Én egy 21 éves, barna hajú és szemű, karcsú, formás popsijú és közepes mellel rendelkező csaj vagyok. Zolinak, a 22 éves pasimnak így (is) nagyon tetszem, már 3 éve vagyunk együtt. (Ő fekete hajú és kék szemű, 17 cm-es farok mérettel. :)

A sztorim pedig egy szerdai nap délutánján kezdődött. Már elmúlt 6 óra, úgy volt Zoli ma elég későn ér haza, és én nagyon be voltam indulva, gondoltam az interneten találok valami izgató honlapot:) Leültem a gép elé, és mivel a lakásban irtó meleg volt, csak egy piros tanga és melltartó volt rajtam. Kb. negyed óra nézelődés után ráakadtam egy igényes honlapra (Mellesleg) ahol, jó kis pornó képekre és sztorikra bukkantam. El is kezdtem őket olvasgatni és egyre jobban nedvesedett a bugyim...Levettem a melltartómat és elkezdtem simogatni és masszírozni melleimet, majd puncim fele csúszott kezem és a tanga oldalán benyúlva feldugtam mutató ujjamat puncimba. Ki-be húzogattam, közben a sztorikat olvastam és pikáns képeket is nézegettem néha. Nagyon élveztem, már közeledtem a csúcshoz, amikor valaki csókolgatni kezdte a nyakamat! Bár jól esett, nagyon megijedtem, ujjamat rögtön kihúztam puncimból, a székről majdnem leesve fordultam hátra, ahol Zoli állt meztelenül, ágaskodó farkával (nagy munkámban észre sem vehettem, ahogy hazajött és a hátam mögött már levetkőzve élvezte önálló 'show' - mat.

Ijedtségemben csak ezt kérdeztem:
- Te, te mit csinálsz itt?
- Netán zavarok? - mondta pajzán mosollyal - Hamarabb véget ért a meló. Ezután ránézett a neten lévő dolgokra és száján a pajzán vigyorával megjegyezte:
- Gyere, kapsz jobbat... - és kikapcsolta a netet és a gépet és a még puncim nedvétől csöpögő mutató ujjamat kapta be és lenyalta... ettől totál kész voltam, és újra nedves. Odamentünk az ágyhoz és ő háttal lefektetett és levette szétázott tangámat, eldobta majd odahajolt pinámhoz. Széthúzta és szép lassan, őrjítően végig húzta nyelvét pinámon, majd teljesen belém dugta nyelvét és belül kezdett el nyalogatni, ez nagyon jó volt és egyre hangosabb nyögéssekkel adtam tudtára, mennyire jól esik amit művel. Aztán kihúzta nyelvét, (amit kicsit bántam, de még jobb következett) és tövig belém nyomta egyik ujját és közbe nyelvével nyalogatott is. Ki-be járt ujjacskája puncimban és nyelve is sebesen dolgozott. Nem kellett sok, nagy sikoltozás közben elélveztem. Lenyalogatta az összes nedűt, és nyelvével nyugtatgatta kifáradt pinámat.

Nem hagyott sokat pihenni, a pinámtól nedves ujját most az én számba rakta, és én nyalogattam le. Furcsa de egyben izgató volt érezni saját pinám ízét. Ezután forró csókot nyomott a számra, és én éreztem az előbbieket viszonoznom kell. Pózt váltottunk, most ő feküdt a hátán, és én elkezdtem először nyakát nyalogatni, és haladtam egyre lejjebb, ő pedig ott simogatott, ahol csak ért. Mikor elértem farkához, megfogtam, és lassan verni kezdtem, szép lassan, majd egyre gyorsabban húzogattam dákóján a bőrt, majd hirtelen rácuppantam - ettől Zoli nagyon nyögött -és szívni kezdtem kemény farkát, szívtam, szopogattam, miközben számban nyelvemmel is kényeztettem és kezemmel a heréit simogattam, mikor már érkezett a cél felé, gyorsan kikaptam számból és verni kezdtem, csak a makkját nyalogattam. A veréstől teljesen odavolt és éreztem ahogy heréi megduzzadnak és hatalmas adagot fog kispriccelni, ezért gyorsan be is kaptam a farkát és így az egész adag a számban landolt, mindet lenyeltem, és a maradékot lenyalogattam farkáról. Ezután felfele kúsztam és ismét smároltunk. Most ő érezhette saját farka ízét.

Egy ideig így feküdtem rajta, én mellkasát, ő hátamat simogatva éreztem, hogy újra akció kész állapotba került. Megfordított, de most hassal az ágy felé és úgy feküdt le, hogy arca a pinámmal szemben volt. Kicsit dörzsölgetni kezdte ujjaival pinámat, és néha végig is nyalogatta. Ettől én is kellőképpen benedvesedtem. Ekkor popsimat kezdte el masszírozni, kicsit puszilgatta is. Majd kicsit megemelte a fenekem, és makkjával a popsi lyukamat kezdte el izgatni, majd hirtelen tövig belém nyomta farkát és vad mozdulatokkal ki-be húzogatta bennem. Egy mozdulatnál szinte teljesen kivette, ezért jó nagy mozdulattal tudta visszalökni belém. Nagyon élveztem, a popsim mozgásával követtem a tempót. Mind2en nagyokat sóhajtoztunk. Így mozogtunk egyre vadabbul és vadabbul, amikor Zoli hirtelen egyszerre 3 ujját nyomta bele pinámba. Amúgy is közel jártam a csúcshoz, ez épp elég volt, óriási sikítás közben elélveztem. A sikítás megtette hatását. Zoli imádja, ha sikítozok és nyögdécselek. Ő is nagyot élvezett, gecijével telenyomva popómat.

Egy ideig még így feküdtünk, majd kihúzva belőlem ujjait és farkát hátra feküdt és én mellkasán aludtam el. Életem legszebb estéje volt. Reggel Zoli csak ennyit mondott:
- Mondtam, hogy jobb lesz, na ezt írdd meg annak a honlapnak!

És íme! Remélem tetszett! Sziasztok!
Hasonló történetek
30299
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
15370
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: