Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Megkívánt a haver...


Még be sem zárták rendesen az ajtót maguk mögött, de már egymás karjaiban olyan viharosan csókolóztak, hogy nem is mentek beljebb.
-    Akarlak téged, most – szólt Dav, megszakítva a smárolást, majd magabiztosan az ajtóhoz nyomta partnerét.
John észrevette, hogy a haverja ezt már valószínűleg nem először csinálja. Ki tudja kivel volt korábban? –jutott eszébe, de aztán meggyőzte magát, hogy felesleges ezen rágódnia, hiszen most már az övé.
-    Az enyém vagy – nyögte neki, miközben hagyta, hogy Dav a mellbimbóit ostromolja szájával.
-    Csak a tiéd – válaszolt, majd térdre ereszkedett és kiszabadította John ébredező férfiasságát.
Ahogy előbukkant elvigyorodott, hiszen fantasztikusabb volt annál, amit elképzelt. Néhány simítás után nyelvével kezdte izgatni, de John csak akkor kezdett el nyögdécselni, amikor már a szájába vette és elkezdte szopni.
-    Azt a... ez... ez...
-    Jó, mi? Hívjál a ribancodnak és szopass meg, de rendesen – kérte tőle a másik, majd visszatért az arca előtt lévő duzzadó testrészhez.
John ledöbbent, nem gondolta volna, hogy a haverja ennyire homi, amikor nemrég még mind a ketten cikizték őket, de valamilyen szinten tetszett neki az a szerep, ezért magabiztosan megfogta a tarkóját és közelebb húzta magához.
-    Mély torkozz, ribanc! – utasította és Dav minden kérését nagy örömmel teljesítette is. 
-    Bassz meg kérlek! Gyere belém, érezni akar...
-    Kussolsz! – vágott a szavába John. – Te nem ismered az illemet? Teli szájjal nem beszélünk!
"Oh, igen, ez sokkal jobb, mint ahogy elképzeltem.  Kár, hogy az apja nem vevő az ilyesmire, pedig neki aztán van mit mutatnia, de nem baj. John tényleg tiszta apja! Ha nincs ló, én beérem a szamárral is." – elmélkedett munka közben Dav.
Néhány perc múlva már John is úgy érezte, hogy tovább kellene lépni, mert nemsokára elmegy a hajója. Szóval leállította társát, majd megparancsolta neki, hogy vetkőzzön és feküdjön az ágyra.
-    Van nálad gumi? – érdeklődött a tapasztaltabb.
-    Mi?
-    Tessék, itt van – vette elő a zsebéből – ha akarod... csinálom – mondta, miközben felhelyezte neki. – Ne felejtsd a gélt.
-    Tudom! – szólt vissza dühösen John. – Takarodj az ágyra!
David levetkőzött és fenekét kinyomva várta, amíg a másik elér hozzá a vazelinnel együtt. Amikor ez megtörtént, bekente és ujjaival tágította egy darabig, majd mivel már nem bírt várni – és Dav is már nagyon könyörgött, hogy tegye be neki -, eleget tett kérésének. Ekkor vesztette el újra a szüzességét.
Hozzászólások
szivim ·
E mestermű! Fantasztikus párbeszéd! Csodálatos kifejezésmód!
Úgy gondolom!: Ami nem megy .... ne erőltesd!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: