Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Megérte?

Egy kiló alma 78 forint, 15 kiló hagyma 1000 forint. Egy pernyi boldogság megfizethetetlen. Ismertem egy gyermeklelkületű ifjút, ki életéből körül-belül 70 napot harcolt azért, hogy csalódhasson valakiben, kit annyira szeret még most is. Ez mennyit ért Neki? Sokat. Felfogása e nemes vaddal szemben megváltozott és most már csak egy lecke, melyet megtanult és megbukott belőle. Megérte? Igen, mert mindent egy lapra tett fel és elhibázta. Megérte? Igen, mert az abszolútot elrontotta. Megérte? Ige, mert megismert egy nagyszerű embert. Megérte? Igen, mert megtudta mi az szeretni. Megérte? Igen, felnyílt a szene, észrevette, hogy egy jelentéktelen pont a végtelen mezején. Megérte? Igen, mert elszörnyedt az anyagi világtól és meglelte a mezőt, melyen száz virág nyílik neki. Megérte? Igen, mindennek ára van és ha fizetünk megéri, de mindig pénz a fizetőeszköz. Megérte? Igen, oly sokáig hitte lesz számára babér, de most már tudja, hiú ábránd az egész. Megérte? Igen, az év négy tavaszból áll, csak lelkünkben néha későn jön el ez az év. Megérte? Igen, a tudatos ráébredés a dolgok ízére, a hasztalan okfejtés, a hiábavaló munka. Megérte? Nem, e korcs nemzedék, mely pénztől bűzlik, még a lerágott csont után is pénzt követel. Megérte? Talán, a remény él, s az élet oly hosszúnak látszik, pedig csak egy szúrás és vége mindennek. Megérte? Soha, semmi a világ lényege, melyben tükröződik az ember maga, oly kicsi, hogy magát észre sem veszi.
Hasonló történetek
3798
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
4208
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

szigorúan bizalmacska ·
Elolvasni? Megérte?

Az ilyen szösszenet akár a fiókban is maradhatna, nagyjából oda is szól.
Nem?
:sleeping:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: