Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Megcsalsz???

Rólam elég annyi, hogy 17 éves vagyok, Szegeden élek. Történetem másik két főszereplője a volt barátnőm, Adél, és a legjobb barátom, Karesz. Adél barna hajú, barna szemű csaj, kb.168 magas, 45-50 kg, Karesz szintén barna mindenhol,180 cm, 70 kg. A helyszínt a szegediek közül biztosan sokan ismerik: Zacc kávézó.

Tavaly történt az egyik pénteki bulin, hogy nem találtam Adélt sehol. Előzőleg összeveszetem vele, és most ki akartam békülni. Amikor bementem - az összekapás után kicsit kimentem levegőzni - az asztalunkhoz, akkor mondták, hogy Karesszal lelépett a WC felé.
-Iiiigeeeen? - kérdeztem én. - Először nem akartam törődni az egésszel, de aztán mégis kimentem utánuk. Érdekes, de nem gondoltam semmi rosszra. Így, amikor megláttam őket, nem gyengén meglepődtem, hogy nagy vagányan smárolnak, és Adél keze Karesz gatyájában matat... Döbbenten figyeltem, ahogy a legjobb barátom megcsal életem addigi legjobb nőjével. Abbahagyták a nyalakodást, és Karesz felém nézett. Adélt lekötötte a gatyamadzag kibogozása... Karesz szemei elkerekedtek, amikor meglátott, és meglökte Adélt. Adél felnézett rá, majd követte szeme irányát. Hát izé...elég komikus látványt nyújtottak...Adél keze csuklóig a sliccnyílásban, kicsit előrehajol, felém néz kerek szemekkel, ugyanúgy, mint Karesz.
- Megcsalsz? - suttogtam.
- Nézd, ez nem az, aminek látszik... - abbahagyta, mivel rájött, hogy hülyeség, amit mond.
- Igen, megcsallak! - kezdte újra. - Azaz nem csallak meg, mert szakítottunk!
- Ja, jó tudni! Én azt hittem, csak összevesztünk!
- Rosszul hitted!
- Nézd, Stan... - akart beleszállni a vitába Karesz, de belé folytottam a szót.
- Még Te okoskodsz? Amikor pont Veled csal meg? A legjobb barátommal? Azt hittem, benned bízhatok!!!
- Nézd...
- Mit nézzek? - szakítottam félbe ismét. - Gyere ki! Beszélnünk kell!

Azzal megfordultam, és kimentem. Le a lépcsőn, és ott megálltam. 3-4 perc múlva ő is megjelent. Hozta a kabátomat.
- Na gyerünk! - mondtam. Úgy volt ugyanis betervezve, hogy náluk alszom.
- Este, ha minden igaz, felugrik.
- Tudja, hol laksz?
- Persze, elmondtam neki.
- Ezt azért nem gondoltam volna Rólad! Tudod, mindenben osztozunk, kivéve a pénz meg a kocsi meg a nő!
- Legutóbb a nőt nem mondtad.
- Hát most mondom!
- Jó. - Ezzel le lett tudva a dolog. Benn csak azért rendeztem jelenetet, mer ott volt Adél is. Kb. hajnali kettőre ért oda Adél. Segg részeg volt, egyből a nyakamba borult, és sírva kért bocsánatot. Motyogtam valami olyasmit, hogy: "Semmi baj, minden rendben.", és közben a hátát simogattam. Azzal leültünk a TV elé, és minden rendben volt. Karesz berakott egy videokazettát (pornót), és azt néztük. Éreztem, ahogy merevedni kezdek, és ránéztem Adélra. Aludt. A francba...Átnéztem Kareszhez. Igen erőteljesen mozgott a takaró...
- Te mit csinálsz? - érdeklődtem szerényen.
- Ööö...verem...
- Baszki... - azzal nekiláttam én is. - Hallod, ha most Adél felébredne...
- Ja, zura lenne! Ööö...Te engednéd, hogy...na izé...
- Mondd már! Hogy mi hárman?
- Hát...ja...
- Nézd, ha...ha Adél benne van, akkor nekem sincs kifogásom. Csináltál már olyat?
- Hogy egy csaj meg én meg egy másik pasi?
- Nem! Hogy te meg az ördög felesége! Hülye...
- Ja...nem, még nem próbáltam...Te?
- Ördöggel nem spanolok... - elvigyorodtam, közben erős húzásokkal fejtem magam. - De egyébként már voltam, igen. Csak nem az én barátnőm volt a csaj, hanem a másik srácé.
- Aha...
- Jó lehetett.

Először azt sem tudtam, ki szólt, aztán kapcsoltam, hogy ez csak Adél lehetett. Karesz ez egyszer gyorsabban reagált mint én, ő már csak feküdt. Én még térdeltem, kezemben a bráner, aztán szitkozódva kezdtem elcsomagolni.
- Miért rakod el? - kérdezte Adél, odanyúlt, és elkezdte verni. Döbbenten ránéztem, mert azelőtt még sosem csinált ilyet. Ööö...helyesbítek...Velem(!) nem csinált ilyet. Pillanatok alatt lekerült rólam a nadrág meg a boxer, ő meg elkezdett szívni. Megfogtam a fejét hátul, és rányomtam a makkra. Mint egy éhes disznó, gondoltam magamban. Feltérdelt mellém, levette a polóját, majd a cicifixet. Mielőtt rábuktam volna a mellére, szememmel Karesz felé intettem. Aztán nem törődtem semmivel, csak a mellbimbóival. A következő pillanatban hallottam, ahogy Adél így szól:
- Karesz, Te nem szállsz be?
- Dehogynem! - Éreztem, hogy leveti a nadrágját, majd a bugyit. Miközben a melleit csókolgattam, lenéztem. Adél terpeszben guggolt, én vele szemben, a lábai között pedig Karesz feje, és ütemesen nyalta a barátnőmet. Felálltam, péniszem egy vonalba került Adél szájával, aki persze kapva kapott ezen a lehetőségen. Először csak nyalogatta, aztán bekapta a makkot. Veszettül megszívta, szinte fájt, majd engedett, és lement majdnem a fasztőig. Aztán vissza, megint nyalogatás...Istenien csinálta! Közben egyik kezével a mogyoróimat masszírozgatta.

Hirtelen abbahagyta, még mielőtt elélvezhettem volna, átemelte a bal lábát Karesz feje felett, majd hanyatt feküdt, és beterpesztett. Most én buktam be a lábai közé, Karesz pedig föléterpesztett. Két szóval: helycsere történt. Ebből már rá is jöttem, hogy nem először csinál ilyet. Ügyesen cserélget minket, hogy egyik se dőljön ki túl hamar. Okééé! Belecsókoltam a köldökébe, majd a nyelvemmel lassú S-eket írva le, áthaladtam a Venus-dombon, áthúztam az ajkak között, majd a jobb lábán le egész a nagylábujjáig. Mivel a nyelvem teljesen kiszáradt, a bal lábán csókokkal mentem vissza. Mikor pinusához értem, belecsókoltam a borotválta melegségbe, majd hirtelen bedugtam neki a nyelvemet, és úgy ficánkoltam benn, mint aki smárol. Ezt ő is élvezhette, mert megrándult, és folyamatosan remegett, zihált. Tudtam, hogy jön a kéj, ezért bekaptam a csiklóját, és vadul szívni kezdtem. Hatalmas nyögéssel élvezett el. Szinte ugyanabban a pillanatban Karesz is elszállt.

Leszállt Adél fejéről, és eldőlt oldalra, ott zihált egy kicsit. Belenéztem Adél arcába. Boldog volt. Ezt okozhatta az én örömokozásom is, meg a rajta csillogó friss geci is... "Ezt a nimfomániás libát!" - gondoltam magamban, majd odamásztam, ahol előzőleg Karesz térdelt. Szájba vette a falloszomat, és ami addig csal fél merev volt, fél percen belül merev lett.
- Térdelj fel! - mondtam Adélnak.
- Van gumid? - ragyogott fel az arca.
- Nincs. De megoldom!
- Micsoda?
- Amikor élvezek, kiveszem.
-Aha... - elég bizonytalanul csengett a hangja, ezért megnyugtattam:
- Nyugi! Rengetegszer csináltam már ilyet! (q:) Nyugtatás, mi?)

Beletörődött hát sorsába, és feltérdelt. Mögé térdeltem, és lassan, óvatosan nyomtam be neki. Úgy eltűnt abban a lyukban a 20 cm-es fallosz, mintha ott sem lett volna! Igaz, nyögdécselt, de az szerintem az 5 cm-es vastagságnak tudható be...Viszont nem éreztem, mint szűk lenne a lyuk...Járt már benne nálamnál nagyobb méretű látogató is. Ez kicsit elkedvetlenített...Elég büszke vagyok a méreteimre. Ettől függetlenül kutyapózban csináltuk tehát. Hatalmas lökésekkel kúrtam Adélt, és ő minden egyes lökésre nyögött egyet. Tökéletes feneke hatalmas csattanásokkal ütődött minden egyes lökésre a medencémnek. Olyan hevesen dugtam, hogy péniszem kétszer is kicsúszott belőle. Amikor éreztem, hogy jön a kéj, kivettem belőle, és míg a jobb kezemmel vertem, addig a bal kezem mutató-, közép- és gyűrűsujjával őt ujjaztam. Felvette ujjaim mozgásának az ütemét, és arra mozgott ő is. Jó nagy adag fehérje fröccsent a seggére.

Kicsit én is eltávoztam, de előtte még megengedtem, hogy tisztára nyalja a makkomat. Ekkor jött Karesz! Kicsit ő is nyalogatta Adélt (fene a gusztusát!), majd miután őt is keményre szopta, hanyattfeküdt. Adél ráült, de úgy hogy felém volt, azaz a pinája is felém sasolt, és tisztán láttam, ahogy Karesz mozog benne. Kedvet kaptam megint, és odaálltam Adél elé, hogy szopogassa keményre a falloszomat. Mikor ez megvolt, megkértem, hogy forduljon meg Kareszon. Ezt is teljesítette, felállt, majd fordítva ráült Karesz karómerev péniszére. Mielőtt elkezdték volna, rájuk szóltam:
- Álljatok meg egy picit! - Azzal belecsorgattam egy kis nyálat Adél seggébe, elkentem, majd térdeimet behajlítva föléguggoltam, és lassan bevezettem a segglyukába a faszomat. Nyögött, mint egy kurva. Szinte sikoltozott. 10 másodperc alatt összedolgoztuk a mozgásunk ütemét mind a hárman, és 1 perc múlva már tele is élveztem a seggét. Adél is élvezett ezalatt. Leszálltam róluk, és figyeltem őket, ahogy dugnak. Egyszer csak Adél nyögött egyet, majd elélvezett. 15-20 másodperc alatt Karesz is elszállt. Karesz kiment a konyhába, és hozott egy pohár vizet meg egy tablettát Adélnak.
- Vedd ezt be - mondta. - Egyértelmű volt, hogy aktus utáni fogamzásgátlót adott neki.

Míg Adél bevette, azon gondolkoztam, hogy lám csak... Karesszal már a nőt is megosztjuk egymás közt.

Hova fejlődik így a világ?
Hasonló történetek
18047
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
24286
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
McClaine ·
Öcsi, melyik pornófilmet írtad le?



Két dologon sokáig röhögtem...

1:

"Döbbenten figyeltem, ahogy a legjobb barátom megcsal életem addigi legjobb nöjével..."

- Szóval van egy kis buzis hajlam a gyerekben!



2:

"10 másodperc alatt összedolgoztuk... és 1 perc múlva már tele is élveztem.... 15-20 másodperc alatt.."

- Elképzeltem, ahogy stopperral a kezében dugnak! :)))



Ja és még valami... Szerintem nem a farkad 20, hanem az IQ-d!!!



Ritka silány történet ez is... Nem tudom, hogy állhat 6-os átlagnál...

Szerintem 0!

HOZ_hun ·
Hát ez úgy kezdödik, mintha jelentést írnál. Most öszintén ki a f@szt érdekel, hogy: "Adél barna hajú, barna szemú csaj, kb.168 magas, 45-50 kg, Karesz szintén barna mindenhol,180 cm, 70 kg." Én meg piros hajú bunyec vörös orrú ocsmány sárgaruhás 185 cm magas, 12-14 kg múanyag figura vagyok a McDonalds elött!

Wazz, el akarod adni öket kilóra vagy mi?

A másik meg: "Viszont nem éreztem, mint szúk lenne a lyuk...Járt már benne nálamnál nagyobb méretú látogató is."

Ha jól értem a te borgözös elképzelésed szerint, ha elötted már nagyobb farkú csávó d.ug egy nöt akkor neked már nem lesz olyan szúk. Akkor egy nö szülés után még tágabb? Azaz kezed is lötyögne a nöben? A biológia az hülyeség mi?Irigylem a barátnöidet, ha ilyen jól informált vagy a nöi test müködéséröl.



Egyvalamiben igazad volt: Hova fejlödik így a világ?

MARVIN ·
Ehh...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: