Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Meddig mennél el? II. rész - Molly története 8. fejezet

A kukkolás, meztelenkedés, leszbikus szex és minden, mi szem-szájnak ingere tovább folytatódik. Ezúttal Molly elbeszélésében.

FIGYELEM! A történet lassan bontakozik ki, idővel azonban alaposan be fog indulni. Emiatt ne riasszon vissza, ha az első fejezetekben esetlegesen alig találsz fülledt pillanatokat! Később ezt a szerző alaposan bepótolja. Lesznek leszbikus, hetero és gruppen jelenetek is. Ha valaki ezek közül bármelyiket nagyon elutasítja, inkább ne olvassa el a történetet!

Írta: Gina_B_33
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2016. április 28.

*************************************************************************

Három hét múlva felvettem a rendőrségi egyenruhámat. Mármint nem a saját munkaruhámat, de attól még egy teljesen autentikus uniformis. Különálló szoknya és felső alkotta egy hamis névtáblával és hamis rangjelzéssel, valamint egy térdig érő tűsarkú csizma. Még a pisztolyom is műanyag volt. Egyedül a rendszeresített pisztolyövem és a kalapom volt valódi. A biztonság kedvéért pedig még a gumibotomat is az övre függesztettem. Elvégre semmit nem tudtam igazából erről az emberről.
Alaposan megvizsgáltam magam a tükörben, megbizonyosodva róla, hogy a melleim belső pereme tökéletesen látható-e a felsőm mély, V alakú kivágásában, miután az összes gombot kikapcsolva hagytam. Végül magamra öltöttem egy bő széldzsekit, hogy eltakarjam a szerelésemet, amíg nincs rá szükség.
Amikor megérkeztem Mr. Dákó ajtaja elé, még mielőtt becsöngettem volna, elővettem a telefonomat és tárcsáztam Jan számát.
- Készen állok – mondtam. Ők pedig tudták, hogy innentől kezdve a lehető legnagyobb csendben kell lenniük, mert vonalban maradok és kihangosítom a telefonomat. Szerettem volna, ha nem csak látják, de hallják is az eseményeket.
- Váó! - nyögött fel Mr. Dákó, amikor a csöngetésemre kinyitotta az ajtót. Teljesen meztelen volt. Méretes farka szabadon lengett combjai között. Kézen fogott és bevezetett a lakásba. - Figyelnek minket?
- Igen. És hallanak is – mutattam meg a telefonomat. - Ugye nem bánod?
- Egyáltalán nem. - A szoba közepén hagyott, amíg ő kevert nekünk egy italt. - Scotch jéggel, igaz?
- Igen. Pontosan – bólintottam, miközben a hatalmas ablakhoz sétáltam és a szomszéd épület következő emeletére emeltem a tekintetem. Halványan ki tudtam venni a fa korlát mögül leskelődő fejeket.
Miután Mr. Dákó átadta a poharamat, koccintottunk és mindketten kortyoltunk egyet.
- Na és pontosan hányan vannak odaát?
- Négy lány és egy férfi – figyeltem a reakcióját.
- Egy férfi?
Félrebillentettem a fejem és felvontam az egyik szemöldökömet.
- Igen. A pasim. Talán zavar?
- Dehogy – rázta meg a fejét. - Az igazat megvallva még tetszik is.
- Ó?
Szélesen rám vigyorgott.
- Imponál, hogy nem a háta mögött csinálod.
- De van még más is, ami tetszik neked – vigyorogtam rá magabiztosan.
- Ó! Úgy gondolod, már ismersz?
- Épp eléggé – válaszoltam, egy pillanatra se véve le róla a tekintetemet.
- Oké. És mit gondolsz, mi imponál még abban, hogy ő is figyel minket?
- Magamutogató alak vagy. Szeretnéd megmutatni neki, milyen is egy „igazi férfi”. És hogy hogyan dugja meg ez az „igazi férfi” a barátnőjét. Szeretnéd, ha hallaná, ahogy kegyelemért nyöszörgök.
- Touché – emelte fel Mr. Dákó vigyorogva a poharát, majd önelégült vigyor ült ki az arcára. - És úgy is lesz, nemde?
- Nem, ha csak addig bírod, mint a múltkor, amikor a szádba élveztél – vigyorogtam cinkosan.
Összevonta a szemöldökét.
- Ha csak ebból indulsz ki, nagy meglepetésben lesz részed.
- Ó! És akkor miért állunk még mindig lógó szerszámmal? Mindketten tudjuk, miért vagyok itt, úgyhogy elég a mellébeszélésből! Elő a farbával! Dugj meg!
- Tetszik a stílusod – vigyorodott el, majd letelepedett a fotelébe. - Mit szólnál, ha mutatnál egy kis műsort nekem és a barátodnak.
- Zenét nem is kapok?
- Mit szeretnél? - nevetett.
- Bármi hangulatosat... És olyat, ami illik ahhoz, amit csinálni fogok.
Alig birtam ki nevetés nélkül, amikor elindította az Old Time Rock and Roll című számot Bob Segartól. Úgy tűnt, egyáltalán nem érzi a helyzet ritmusát. Ennek ellenére én mindent megtettem. Közelebb létem az ablakhoz és letettem a telefonomat, hogy aztán bemutassam a legvadítóbb striptease-t, amit csak erre a számra össze tudtam hozni.
Amikor már teljesen meztelen voltam, arra vártam, hogy tudtomra adja, mit vár a továbbiakban. A szám még mindig tartott, úgyhogy kinyitottam a teraszajtót és kiléptem. Tovább táncoltam a zenére odakint, a kezeimet a fejem fölé emelve, megmutatva minden kíváncsi tekintetnek a meztelen testemet.
Épp háttal álltam Mr. Dákónak, amikor a szám véget ért, és meglepetten éreztem, ahogy a karjai körém fonódnak és megfogja a melleimet. A következő pillanatban megpördültem és mindkét kezem hatalmas farkára fonódott. Félig már merev volt, úgyhogy letérdeltem és az ajkaim közé vettem, hogy még jobban megdolgozzam.
- Talán jobb lenne, ha ezt benn folytatnánk – javasolta.
- Ezt? - motyogtam és még mindig a farkával a számban felvigyorogtam rá.
- Ja – kacagott fel. - Odabenn kényelmesebb.
Miközben átsétáltunk a nappalin, magamhoz ragadtam a poharamat és a telefonomat, majd letettem őket az éjjeliszekrényére.
- Mindent hallotok? - szóltam bele.
- Tisztán és érthetően – válaszolta Jan.
Félregördültem, hogy Mr. Dákó a hátára tudjon heveredni az ágy közepén, aztán az ablakkal ellentétes oldalára feküdtem. Nem akartam eltakarni a látványt.
Amikor már kényelmesen elhelyezkedett, tovább nyalogattam és csókolgattam méretes férfiasságát, amíg az teljesen meg nem merevedett. Egyáltalán nem tartott sokáig.
- Ülj fel, ahogy szoktál és kényeztesd magad egy kicsit! Szeretném személyesen látni és a többiek is élvezik a látványt.
- Oké – nevetett fel.
Kényelmesen elhelyezkedett és a markába fogta lüktető dákóját, majd egyre gyorsabban kezdte rángatni.
Nem akartam megkockáztatni, hogy idő előtt eldurranjon, úgyhogy alig fél perc után leállítottam.
- Itt az ideje dugni – vigyorogtam. - Hadd legyek először én fölül!
- Az csodás lenne – bólintott. - Engedd be annyira, amennyire jónak látod! Aztán majd helyet cserélünk és többet mutatok, mint amit valaha is el tudtál képzelni.
Azzal átnyújtott egy tubus sikosítót. Gondosan bekentem vele hatalmas szerszámát, majd fölé térdeltem és lassan elkezdtem ráereszkedni. Ekkor hallottam meg Jan hangját: - Forduljatok felénk! Így nem látunk semmit.
Mr. Dákóra néztem, aki elvigyorodott.
- Hallottad a hölgyet. Csusszanj le!
Miután engedelmeskedtem, úgy fordult az ágyon, hogy a lábai az ablak felé nézzenek, majd a feje alá tett egy párnát.
- Oké. Jöhetsz.
Miután visszatérdeltem fölé és magamba engedtem pár centit a farkából, Jan ismét megszólalt: - Így már sokkal jobb. Köszi.
Amikor már a póznája fele bennem volt, lassan elkezdtem mozogni rajta, épp úgy, ahogy Sir Galahaden szoktam. Minden egyes lendületnél egy kicsit jobban magamba engedtem. Igyekeztem nem kimutatni, milyen nehézségekkel küzdök. A lehető legkisebb mértékig legyen csak meg az öröme!
Végül lehengeredtem róla és a hátamra feküdtem.
- Oké, nagyfiú! Lássuk, mit tudsz!
Mr. Dákó széttárt combjaim közé helyezkedett és a bejáratomhoz illesztette a farkát.
- Készen állsz? - vigyorgott.
- Nyomjad! - nyöszörögtem, majd vettem egy mély levegőt.
Nem könnyítette meg a dolgomat. Pillanatról pillanatra egyre mélyebben hatolt belém, kíméletlenül tömködve a barlangomat.
Még csak úgy félig lehetett bennem, amikor nem bírtam tovább és hangosan felnyögtem.
Mr. Dákó teste ebben a pillanatban megfeszült és egy másodperc alatt megtöltött a nedveivel.
El se tudtam hinni. Már épp kezdtem belemelegedni a dologba és máris véget ért.
- Ne haragudj! - fehéredett el az arca. - Nem is tudom... Általában nem szoktam... A fenébe!
Magára hagytam Mr. Dákót az ágyon, amíg kimentem a mosdóba megtisztálkodni.
Amikor visszatértem, ugyanonnan folytatta a mentegetőzést.
- Legközelebb sokkal jobb lesz – fogadkozott.
Oda se figyeltem rá. Felkaptam a telefonom és kimentem a nappaliba felöltözni. Már csak az ajtóból fordultam vissza egy pillanatra.
- Tudod, hogy szoktunk hívni a barátaimmal?
- Nem – nézett rám megrökönyödve. - Hogy?
- Ma estig „Mr. Dákónak” neveztünk. Találónak tűnt. De most már új beceneved van.
- Mi?
Kinyitottam az ajtót és kiléptem a folyosóra, majd rávillantottam ugyanazt az önelégült vigyort, amit alig néhány perce tőle is láttam.
- Mr. Gyorslövetű. - Azzal becsuktam az ajtót és elsétáltam.


Vége

1Angolul a „Cock Man” (Ejtsd kb. „Kok Men”) és a „Quick Man” (Ejtsd kb. „Kvik Men”) esetében az ejtésbeli hasonlóság is plusz poént jelenthet, de a lényeg így is átjött, úgyhogy nem kerestem autentikusabb megfogalmazást. De ha van ötletetek, azt szívesen fogadom.
Előző részek
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: