Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Meddig mennél el? II. rész - Molly története 6. fejezet

A kukkolás, meztelenkedés, leszbikus szex és minden, mi szem-szájnak ingere tovább folytatódik. Ezúttal Molly elbeszélésében.

FIGYELEM! A történet lassan bontakozik ki, idővel azonban alaposan be fog indulni. Emiatt ne riasszon vissza, ha az első fejezetekben esetlegesen alig találsz fülledt pillanatokat! Később ezt a szerző alaposan bepótolja. Lesznek leszbikus, hetero és gruppen jelenetek is. Ha valaki ezek közül bármelyiket nagyon elutasítja, inkább ne olvassa el a történetet!

Írta: Gina_B_33
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2016. április 28.

*************************************************************************

Hajnali három volt, amikor Neillel végül álomba merültünk, teljesen kifulladva. Addig kefélt, amíg a testem minden porcikája véglegesen el nem zsibbadt.
- Van egy meglepetésem neked holnapra – motyogtam még elalvás előtt.
Reggel kilenckor keltünk, ő pedig kikászálódott az ágyból, hogy elmenjen zuhanyozni.
- Ne! Várj! - állítottam meg. - Előbb még dugjunk egyet!
- Oké! - nevetett fel. - De biztos, hogy nem akarod, hogy előbb lezuhanyozzak?
- Biztos -válaszoltam és visszahúztam őt az ágyba. A hátára fektettem és azonnal a számba vettem a farkát. Aztán pedig addig szoptam, amíg hangosan nyögve a számba nem lövellte a nedveit. Imádtam ezt az érzést.
- Te szent ég! - nyögte, amikor végül elhevertem mellette. - A végén még kifogyok a töltetből.
- Most panaszkodsz? - csókoltam meg gyengéden.
- Dehogyis.
Felnevettem, majd játékosan a vállára csaptam.
- Most már mehetsz zuhanyozni, ha akarsz. De úgyis csak időpocsékolás lesz.
- Ó! És miért is?
- Mert az első dolgunk úgyis az lesz, amikor megérkezünk hozzám, hogy úszunk egyet a medencémben.
A szemei elkerekedtek.
- Amikor megérkezünk hozzád...? És van egy medencéd?
Hangosan felnevettem.
- Igen. És egy jakuzzim is. A hátsó kertem pedig jól el van zárva minden kíváncsi tekintettől.
- Csodásan hangzik. De attól még én szeretnék lezuhanyozni.
- Oké – adtam fel. - Megyek veled én is. Majd nálam megreggelizünk.


***


Amikor Neillel beléptünk az ajtón, először megmutattam neki a nappalit.
- Itt levetkőzhetsz. Én addig készítek omlettet.
Már előre elmondtam neki, hogy nem engedek senkit ruhában a medencémbe vagy a jakuzzimba, szóval ez nem lepte meg.
- Hé! - hallottam a hangját sütés közben. - A barátaid már a medencében vannak.
Hangosan felnevettem.
- Tudom. Már egy ideje várták, hogy megérkezzünk. Ne légy szégyenlős! Menj csak ki nyugodtan és ússz egyet! Nem harapnak... nagyot.
Mosolyogva megcsóválta a fejét, majd kiment az udvarra. Egy pillanat múlva már meg is hallottam, ahogy Jan és Susan lelkendeznek a látvány miatt.
A konyha ablaka az udvarra nyílt, úgyhogy kinyitottam, remélve, hogy többet hallok majd a történésekből. Sok érdekes nem hangzott el, azt azonban kipillantva láttam, ahogy Jan odaúszik Neilhez, a nyaka köré fonja a karjait és lábait a férfi dereka köré.
- Na és, kikefélted a szuszt is Mollyból az éjjel? - kérdezte.
Hangos nevetés volt a válasz.
- A jó öreg kollégista módszert alkalmaztunk.
Aztán láttam, ahogy Jan keze eltűnt a fickó combjai között. Nem láttam őket a víz alatt, de biztos voltam benne, hogy Neil farkát szorongatja.
- Ahogy Mollyt ismerem, ez a kis fickó alapos igénybevételnek volt kitéve.
- Azt meghiszem – pillantott zavartan Neil a konyhaablak felé.
Én csak felnevettem és széles mosollyal intettem neki.
Jan közben Susan felé fordult.
- Neked is érezned kellene ezt. Csodálatos.
Susan, aki sosem akart kimaradni semmi jóból, azonnal oda is úszott Janhez és kissé félre löködte, majd megállapodott Neil előtt.
- Ó! Úgy tűnik, a farkad nem igazán kedveli a vizes környezetet. - Csak egy vállrándítás volt a válasz, mire barátnőnk hozzá tette: - Majd én segítek rajta – lendült munkába a keze, miközben a tekintete felém fordult. - Jó kis farkat újítottál be.
Azzal Jannel mindketten felnevettek, az utóbbi pedig Neil felé fordult.
- Átmentél a teszten. A legtöbb srác már rég letepert volna minket.
- Őszintén, nem igazán tudtam, mire számítsak – mondta Neil zavartan.
- Molly hívott át minket és mindenről tájékoztatott – magyarázta Susan, mire Neil meglepetten felém nézett.
- Ó! Szóval így! Ez a bosszú.
- Hé! - kacagott fel Susan. - Ne tégy úgy, mintha nem élveznéd te is! A legtöbb srác ölne is azért, hogy belénk márthassa a szerszámát.
- Egy szóval se mondtam, hogy ne tetszene a helyzet – emelte fel a kezeit védekezően, mire mindannyian hangosan felnevettünk.


***


A napernyő alatt ettük meg az omlettünket. Neilnek végig ágaskodott a farka, ami miatt Jan és Susan kíméletlenül ugratták egész végig.
- Úgy csináltok, mintha nem az lenne a meglepő, ha nem ágaskodna a látványtól, hogy mi hárman itt ülünk meztelenül.
- De hát mi csak viccelődünk – nézett Jan bocsánatkérően Neilre. - Amúgy pedig, csodás a farkad.
- Egyetértek – bólogatott Susan.
- Mindig ilyenek? - nézett rám Neil.
- Többnyire. Igen – kacagtam fel és hamarosan a többiek is csatlakoztak.


***


Susannel bevittük a használt tányérokat, úgyhogy csak később szereztem tudomást az időközben Jan és Neil között lezajlott beszélgetésről. Azonban mindketten ugyanazt mondták, úgyhogy nem volt kétségem az igazságtartalmáról.
Mindkettőjük azzal kezdte, amikor Jan megszólalt: - Nagyon finom a puncija, nem igaz?
- Azt meghiszem – bólintott Neil.
- Sosem tudnám megunni nyalni.
- Ó?
- Nem mesélt neked róla, mi? - kacagott fel Jan.
- Nem. Még nem. De voltak gyanúim.
- Helyes. Akkor legalább már nem kell óvatoskodnunk előtted.
- Arra eddig se volt semmi szükség.
- Akkor jó – vigyorgott Jan. - De ha velünk fogsz lógni, készen kell állnod rá, hogy a farkad napi huszonnégy órában használatban lesz.
- Mintha az rossz dolog lenne – jött a kacagó válasz.
Ekkor léptem ki én is a kertbe.
- Miről beszélgettek ti ketten?- érdeklődtem.
- Megegyeztünk, hogy mindketten imádunk kinyalni téged.
- Ó! Szóval úgy! - kacagtam fel, majd Neil felé fordultam. - Úszhatnál egyet, amíg mi is kibeszélünk téged a hátad mögött.
- Igenis, hölgyem – szalutált.


***


- Nos? - kérdeztem Jantől és Susantől, amikor Neil már hallótávolságon kívül volt.
- Jó srác – vágta rá Jan. - Jól összepasszoltok.
- Én is kedvelem őt – bólintott Susan.
- És ahogy dug... - lelkendeztem. - Amellett pedig még a nyelvét is mesterien használja.
- Jobban mint én? - játszotta a sértődöttet Jan.
- Nálad senki se lehet jobb, butuska – bokszoltam gyengéden a vállába.
- Helyes. Pedig már attól féltem, hogy kiadod az utamat – kacagott fel.


***


Amikor Neil kimászott a medencéből és megszárítkozott, a farka már félig petyhüdt állapotban volt-
- Mi történt? - panaszkodott Susan.
- Hideg a víz – vonta meg ő a vállát.
Jan felnevetett.
- Majd mi segítünk ismét formába lendülni. Szeretnénk látni, ahogy megkeféled Peppert, mielőtt el kell mennie dolgozni.
- Pepper? - vonta fel az egyik szemöldökét Neil.
- Csak egy becenév – válaszoltam.
- Tényleg ezt akarjuk csinálni? - nézett rám.
- Mert? Nem szeretnél megint megdugni?- vigyorogtam.
- Dehogynem. Csak... - vörösödött el.
- Csak?
- Van valami italotok? Jól jönne egy pohárral.
Jan és Susan csendben figyelték az eseményeket, miközben én tovább cukkoltam Neilt.
- Ó! Szóval kell egy kis alkohol, hogy meg tudj dugni?
Végül kibuggyant belőle: - Dehogy. De ahhoz igen, hogy figyelmen kívül tudjam hagyni a közönséget és a folyamatos kommentárt az eseményekről.
Jan és Susan egyszerre nyögtek fel, az utóbbi pedig, játszva a sértettet, megjegyezte: - Hogy minket? Szerinted mi csak szendén fogunk ücsörögni, míg te... elfoglalod magad?
Aztán mindketten felnevettek.
- Amúgy van scotch-unk, vodkánk, és még ki tudja, micsoda – mondta végül Jan.
- Van egy üveg Getleman Jack is a kocsiban – tette hozzá Neil, majd rám nézett. - Ne aggódj! Nincs még nyitva.
A szemeimet forgattam és mindenki fölnevetett.
- Majd én behozom – ajánlkozott Susan. - Hol a kulcs?
- A nadrágom zsebében.
Susan elsietett, Neil pedig elkerekedő szemekkel figyelte, ahogy a kulccsal a kezében egyenesen a bejárati ajtó felé veszi az irányt.
- Ő most tényleg...? Te jó ég! Meztelenül megy ki!
- Ne aggódj, napsugaram! - suttogta Jan a fülébe. - Hamar meg fogod szokni. - Aztán ő is talpra ugrott és a konyha felé indult. - Én addig elkészítem a screwdriverünket. Neked mit hozhatok, Pepper?
- Csak egy pohár ice tea-t, köszi.
Amikor Jan is eltűnt, Neil felé fordultam.
- Gentleman Jack, mi? Megjegyzem, hogy jó, ha tartok valamennyit raktáron, ha esetleg átugranál.
- Különleges alkalomra tartogattam-
- Ó! - vigyorogtam. - Ha egyszer végre itt lehetsz? Az mindig különleges alkalom lesz.
- Ja. Azt meghiszem – kacagott fel.


***


Mire Neil kiürítette a második poharát is, a farka már ismét szilárdan meredezett. Szó nélkül a karjaiba kapott és bevitt a házba. Útba igazítottam a hálószoba felé, ő pedig szó nélkül az ágyhoz vitt.
A többiek közvetlenül a nyomunkban voltak.
- Előkészítjük neked a terepet – mondta Jan, de én tudtam, hogy valójában valami olyasmit akar mondani: „Olyat mutatunk neked, amitől eldobod az agyad.”
Susan letelepedett mellém az ágyra és azonnal szenvedélyesen megcsókolt, miközben a melleimet markolászta. Jan pedig a lábaim közé telepedett és nyalni kezdte a puncimat.
- Mmm! Ti aztán jók vagytok – vigyorgott Neil.
Amikor Susan elhúzódott a számtól, a következő pillanatban az ajkai közé csippentette a mellbimbómat.
Felkacagtam és Neilre néztem.
- Nos, tudni akartad, mi van közöttünk. Ez megfelelő válasz a kérdésedre?
- Naná! - nevetett fel Neil is. - És nagyon szexi.
- Oké, lányok! - fordultam Susanhez és Janhez. - Megvolt a bemutató. Most már hadd dugjon meg ő is!
Amikor lekászálódtak az ágyról, Neil a helyükre siklott, megragadta a csuklóimat és letepert az ágyra. Utána elengedett, hogy megemelje a hátsómat, én pedig köré fontam a lábaimat, miközben belém hatolt.

Folytatása következik!
Előző részek
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: