Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Meddig mennél el? I. rész - Jan története 4. fejezet

Kukkolás, meztelenkedés, leszbikus szex és minden, mi szem-szájnak ingere.

FIGYELEM! A történet lassan bontakozik ki, idővel azonban alaposan be fog indulni. Emiatt ne riasszon vissza, ha az első fejezetekben esetlegesen alig találsz fülledt pillanatokat! Később ezt a szerző alaposan bepótolja. Lesznek leszbikus, hetero és gruppen jelenetek is. Ha valaki ezek közül bármelyiket nagyon elutasítja, inkább ne olvassa el a történetet!

Írta: Gina_B_33
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2016. április 23.

*************************************************************************

- Nagyon remélem, hogy ma este is fogunk látni egy kis bemutatót – vigyorgott Susan, miközben a vacsorát készítettük.
- A fenébe is, kislány! Lassan már igazi szexmániás leszel – morogtam. - De ha tényleg úgy is lesz, legalább vethetné egy pillantást az arcára is most már – nevettem fel.
Mindketten élveztük az előző esti vacsorát, úgyhogy úgy döntöttünk, ismét megterítünk fehér abrosszal és gyertyafénynél költjük el a mai étkezésünket is.
- Mmm! Imádom – dorombolta Susan az első falat után, én pedig szélesen elmosolyodtam.
- Finom, nemde?
- Mi az hogy? Köszönd meg a nagyidnak a helyemben is!
- Köszi, nagyi! - emeltem a tekintetem a plafonra.
Susan egy pillanatra megdermedt és a szemei ekerekedtek.
- Ó! Ne haragudj! Nem tudtam...
- Semmi baj. Nem is tudhattad. Ne aggódj miatta!
Lassan ő is megnyugodott és halvány mosollyal az arcán ő is a plafonra nézett.
- Tőlem is kösz, nagyi. Ez mennyei.


***


Ismét egy kádnyi kellemesen meleg vízben áztattam magam, magamban akaratlanul is abban reménykedve, hogy ezúttal Mr. Dákó nem kezd magamutogatásba. Csodálatos hétvégénk volt és azt terveztem, hogy ezúttal korán ágyba bújok, hogy másnap a legjobbat hozhassam ki magamból a munkahelyemen.
A reményeim azonban tovaszálltak, amikor Susan hirtelen felbukkant az ajtóban.
- Siess! Megint itt van.
- Menj előre! - válaszoltam. - Én még pihenek itt egy kicsit.
- Oké. Te tudod mit hagysz ki – vont vállat és az erkély felé indult.
Épp a lábamat borotváltam, amikor a barátnőm ismét megjelent. A szemei kidülledtek és csak úgy kapkodta a levegőt.
- Siess! Ezt te se akarhatod kihagyni – nógatott, aztán ismét elsietett.
El se tudtam képzelni, mi izgathatta fel ennyire, úgyhogy gyorsan megszárítkoztam és belebújtam a köntösömbe. Amikor kiértem az erkélyre, még Susannek oda se kellett adnia nekem a távcsövet, máris láttam, mi hozta ennyire izgalomba. Mr. Dákó félig ülő helyzetben pihent a leterített ágyán a párnáival körülvéve. A farka merev volt, ő pedig lassan húzogatta.
Az én szemeim is elkerekedtek és szó szerint leesett az állam ahogy bámultam a méretes szerszámot. Épp csak a szememhez tudtam emelni a távcsövet, amikor megpillantottam a farka hegyén kibuggyanó előnedveket. Éreztem, ahogy a forróság szétárad a testemben.
- Te szent isten! Láttad ezt? - mormogtam.
- Azt csinálja, amit gondolok, hogy csinál? - motyogta a lakótársam is elvarázsoltan.
- Hát persze. Még sose láttam ilyet életemben.
- Add már ide azt a rohadt távcsövet! - türelmetlenkedett.
Vonakodva adtam át neki, de továbbra is meredten bámultam az eseményeket.
- Ó! Ettől teljesen beindulok – motyogta Susan fél percenként újra meg újra.
Kézről kézre adtuk a távcsövet és figyeltük, ahogy kukkolásunk tárgya egyre hevesebben rángatja szerszámát, míg végül ki nem tört belőle az élvezet nedve.
- Ez az! Kezdődik – kiáltotta Susan és kikapta a kezemből a távcsövet, hogy közelebbről lássa.
Egy örökkévalóságig tartó időnek tűnt, mire a lüktető kilövellés enyhülni látszott.
Még épp időben vettem vissza Susantől a távcsövet, hogy lássam, ahogy a fickó előre hajol és lenyal egy keveset a mellkasára fröccsent nedvekből.
- Egek! - nyögött fel Susan. - Jól láttam? Lenyalta a saját nedvét.
Túlságosan hatalmába kerített a látvány, hogy válaszolni tudjak. Csak figyeltem, ahogy Mr. Dákó teste végül elernyed és a farka is visszaereszkedett nyugalmi állapotába.
Susan ismét visszavette a távcsövet.
- Egek! Minden olyan lett – nézett körbe a másik lakás hálószobájában. - Még sosem láttam valakiből ennyit kijönni.
Mr. Dákó végül elővett néhány kendőt és elkezdte letisztogatni magát. Néhány perc múlva pedig felkelt és eltűnt a mosdóban.
Susan végül leengedte a távcsövet és csak csenden ültünk ott, egymásra bámulva. Egyikünk se volt képes megszólalni.
Végül Susan nyögte ki: - Szükségünk lesz még egy távcsőre.

Folytatása következik!
Előző részek
Hozzászólások
Andreas69 ·
Túl rövidek az egyes részek. (Csak azért, mert más kifogásolnivalót hirtelenjében nem találtam.) :wink:
Sinara ·
Ez legyen a világ legnagyobb problémája! ;)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: