Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Meddig mennél el? I. rész - Jan története 16. fejezet

Kukkolás, meztelenkedés, leszbikus szex és minden, mi szem-szájnak ingere.

FIGYELEM! A történet lassan bontakozik ki, idővel azonban alaposan be fog indulni. Emiatt ne riasszon vissza, ha az első fejezetekben esetlegesen alig találsz fülledt pillanatokat! Később ezt a szerző alaposan bepótolja. Lesznek leszbikus, hetero és gruppen jelenetek is. Ha valaki ezek közül bármelyiket nagyon elutasítja, inkább ne olvassa el a történetet!

Írta: Gina_B_33
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2016. április 23.

*************************************************************************

Amikor ismét kijöttem a házból, Susan már ébren volt és úgy vigyorgott, mint aki megütötte a főnyereményt a lottón, miközben Molly beledörzsölte a naptejet a bőrébe... Különösen, amikor a melleit simogatta.
- Halló! - mosolyogtam én is rá. - A végén még én ropogósra sülök. Nekem is elkellene egy kis naptej. - Letettem az italokat az asztalra és széttártam a karjaimat.
Molly adott egy gyors puszit Susan szájára és felállt. Végigmérte tekintetével a testemet és elvigyorodott.
- Hmm... Hol is kezdjem? - lépdelt körbe körülöttem. - Talán ennél a szexi fenéknél. Vagy a gyönyörű lábaidnál – körözött tovább. - De ezt a feszes hasfalat se szeretném elhanyagolni. Na meg azokat a csodás domborulatokat.
- Abbahagynád a gusztálást és bekennél végre? Kezdek elfáradni az ácsorgásban.
- Oké, oké! Kis türelmetlen. - Azzal naptejet nyomott a kezébe és elkezdte bedörzsölni a testemet.
Amikor végzett, odafordultam Susanhez.
- Most nekünk kell bekenni őt. Pattanj fel és segíts!
Susan elvigyorodott és készségesen feltápászkodott, hogy rögtön el is kezdje simogatni újdonsült barátnőnk testét.


***


Már kezdett sötétedni, amikor rendeltünk egy pizzát. A csengő hangjára Susan meztelenül ment ajtót nyitni és átkiáltott a válla felett: - Itt a pizza.
Mollyval csatlakoztunk hozzá. Legnagyobb bánatunkra egy fiatal nő hozta ki a rendelésünket. Egy férfi futárra számítottunk. A lány mindent megtett, hogy úgy viselkedjen, mintha minden a lehető leghétköznapibb lenne, de szemmel láthatóan küzdött a reakcióival.
Átvettem a pizzát, Molly pedig fizetett.
- Tartsd csak meg a visszajárót!
Amikor becsuktuk az ajtót, egyszerre nevettünk fel, de egyetértettünk, hogy sokkal jobb móka lett volna, ha egy férfi hozza ki a pizzát. Molly különös figyelmet fordított volna a pénztárcája előkerítésének, Susan pedig addig beinvitálta volna az illetőt, „hogy kinn tartsuk a szúnyogokat”.
Vacsora után kevertünk magunknak friss italokat és kitelepedtünk a jakuzziba. Egyetértettünk, hogy a legjobb érzés télen lenne, de így is nagyon kellemes volt. A lényeg úgyis az volt, hogy hagyjuk a vágyakat fokozódni, mielőtt ágyba bújunk és egymásnak esünk.
Molly rosszul viselte a várakozást. Amikor kimásztunk a jakuzziból, nem kért engedélyt, csak szó nélkül magához húzott és hevesen megcsókolt, miközben végigsimított a testemen. Azt vártam, hogy Susan is csatlakozik majd, de ő nem tette. Csak ült ott a medence szélén és az italát kortyolgatva bámult minket.
Molly mindkettőnket meglepett, amikor véget ért a csók, a derekam köré fonta az egyik karját, majd Susanre vigyorgott.
- Egek! El se tudod képzelni, mennyire vágyok rá, hogy kinyaljam.
Susan felnevetett.
- Remélem szereted a puncinedveket. Van neki belőle elég.
- Nem kell győzködni – vigyorgott Molly. - Ha valaki palackozná, én lennék az első számú vásárló.
Ettől mindketten felnevettünk Susannel.
Végül Susan begörbitett mutatóujjal gívta magához Mollyt, majd amikor ő odaért hozzá, rásimította a kezeit a melleire.
- Imádom ezeket – vigyorgott.
Aztán felállt és előre hajolt, hogy a szájába vegye barátnőnk egyik mellbimbóját.
- Ó! Ha így folytatod, nem fogok tudni talpon maradni. A lábaim már most elgyengültek.
Susan mohón rámosolygott.
- Ez volt a cél.


***


Susannek támadt egy ötlete. Megkérte Mollyt, hogy üljön le a jakuzzi sarkába, amíg elmagyarázza nekem. A lehető legtávolabb vont vendéglátónktól és a fülembe kezdett suttogni.
- Ugye nem lesz rá szükség, hogy hozzam a fegyveremet? - viccelődött Molly.
- Nem – nevettem fel. - Tetszeni fog. Csak adj még egy percet!
Alig bírtam visszatartani az izgatottságomat Susan ötlete miatt. Nekem kellett lépni először, mert, a jelekből kiindulva, Molly jobban vonzódott hozzám, mint Susanhez.
Minél többet magyarázott nekem, én annál izgatottabb lettem. Mollyra néztem és úgy vihogtam, mint egy iskolás lány. Végül, amikor elkészültem, megkértem Mollyt, hogy kapcsolja ki a vízkeringetőt. Utána mindannyian a medence egyik végébe helyezkedtünk.
Volt ott egy adag cilinder alakú párna, amit kampók tartottak a helyén. Arra szolgáltak, hogy pihenés közben nekik lehessen támaszkodni. Kivettünk egyet a tartóból és Molly mögé helyeztük.
Én barátnőnk egyik oldalára helyezkedtem, Susan pedig a másikra. Odahajoltam hozzá és gyengéden végigfuttattam nyelvem hegyét a fülkagylóján.
- Három szabálya van a játéknak – doromboltam. - Először is, megtehetünk bármit, amit akarunk, de a puncidhoz nem nyúlhatunk. Másodszor, csukva kell tartanod a szemeidet, a kezed pedig a puncidon egész végig. Végül pedig, a játék nem ér véget, amíg kétszer el nem mégy. Minden világos?
- Miért nem segíthettek benne?
- Segíthetünk. Addig, amíg egyikünk se nyúl a puncidhoz.
- Oké.
- Most hunyd le a szemed és tedd mind a két kezed a puncidra!
Amikor engedelmeskedett, Susannel egy-egy kezünket a melleire tettük és gyengéden gyúrogatni kezdtük őket. Aztán Molly fülébe kezdtem duruzsolni, olyan közelről, hogy a lehelletem melegét is érezze.
- Most pedig Susannel élvezni fogjuk a szexi melleid tapintását. Imádjuk ezt az érzést. Alig várom, hogy ágyba bújjunk és összecsókolhassam őket meg a mellbimbóidat szopogathassam.
Közben figyeltem Susan arcát, ahogy szélesen elmosolyodik.
- Gyönyörű puncid van – csatlakozott ő is. - Mielőtt a nap véget ér, mindketten alaposan bebarangoljuk majd a nyelvünkkel. Alig várom, hogy a számban érezhessem a nedveidet.
Együtt figyeltük, ahogy Molly kezei mozognak a combjai között, izgatva saját bejáratát.
- Told be magadnak két ujjadat, Molly! - suttogtam. - Képzeld el, hogy a nyelvem jár benned! Képzeld el, ahogy mohón nyalogatom a puncidat! Mmmm! Olyan finom és nedves! Imádom a puncidat.
- Igen – nyöszörgött Molly. - Mennyei.
Susannal mosolyogva figyeltük, ahogy ujjazza magát, miközben hüvelykujja a csiklójára tapadt.
- Ez az. Folytasd csak! Izgasd magad a nyelvemmel, miközben Susan a csiklódat szopogatja!
Molly egyre hangosabban nyögött, Susan mosolya pedig már fülig ért. Velünk ellentétben Molly nem sikoltott fel, amikor elérte a csúcsot. Nem adott ki semmilyen hangot, csak megfeszült a teste, majd mosoly terült szét az arcán.
- Mennyi idő múlva tudsz elmenni megint? - kérdeztem, miután Molly teljesen elernyedt.
- Nem sokára – nyöszörögte halkan.
- Helyes. Amikor kész vagy, állj elénk, hogy láthassunk közben!
- Nem... nem fogtok segíteni? - nyöszörögte.
- Szeretnénk nézni téged közben. Annyira vadító lenne nézni téged! Most csókolj meg mindkettőnket, aztán kezdj bele!
Nem szólt semmit, csak bólintott, majd szenvedélyesen megcsókolt, mielőtt Susanhez fordult volna, hogy az ő ajkaira tapadjon. Végül felállt. A puncija épp csak a vízfelszín felett volt, de így is tökéletes belátást kaptunk.
Nyitva tartotta a szemeit és felváltva nézett Susanre és rám, miközben egyik kezével a mellét kezdte markolászni, a másik kezével pedig az ágyékát simogatta.
Vadító volt a látvány. Ez a gyönyörű, szexi nő itt kényeztette magát előttünk. Öntudatlanul is a saját mellbimbóimmal kezdtem játszadozni, miközben figyeltem.
Nem tartott sokáig, míg végül Molly mindkét keze ismét a punciján volt és egyre hevesebben kezdte ujjazni magát, miközben hüvelykujjával a csiklóját izgatta.
Hamarosan már küzdött, hogy nyitva tartsa a szemeit. Arca minden vonásán a szenvedély tükröződött. Ez volt a legerotikusabb látvány, amiben valaha részem volt.
Néhány pillanat múlva hangosan felnyögött és leroskadt a medence szélére. Még pár pillanatnyi nyöszörgés következett, míg végül elernyedt és lassan kinyitotta a szemeit, hogy ránk mosolyogjon.
- Ezt akartátok látni? - kérdezte fátyolos hangon.
Susan tért először magához és odabújt hozzá, hogy szenvedélyesen megcsókolja. Én is oda helyezkedtem, hogy kivárjam a soromat, majd rögtön lecsaptam, amikor Susan elhúzódott.
- Váó! Szükségem lesz egy italra – kuncogott végül Molly.
Amíg Susan bement, hogy keverjen nekünk friss italt, Molly felé fordultam.
- Ez annyira de annyira vadító volt! Majdnem elmentem csak attól, ahogy néztelek.
Barátnőm nem válaszolt, csak szélesen rám mosolygott.


***


Aznap éjszaka Susan és én Molly ágyában aludtunk. Órákig szeretkeztünk. A kedvenc részem az volt, amikor Susan engem nyalt, Molly pedig az arcom fölé guggolt. Hihetetlen volt, mennyi nedvet fröcskölt a számba. Amikor elélvezett, az egész arcomat beborította.
Molly elmondása szerint ő azt élvezte a legjobban, amikor Susan őt nyalta, miközben velem csókolózott. Efelől nem is volt kétségem az alapján, ahogy a számba nyögött egész végig.
Másnap reggel én ébredtem először. Felkeltem és egy gyors látogatás után a fürdőszobában úsztam egyet a medencében. Miközben a vízben lebegtem, próbáltam helyre rakni az érzéseimet. Megszegtem az első szabályomat, hogy nem fekszem le senkivel Susanen kívül, de a legkevésbé se bántam. Biztos voltam benne, hogy ez semmin nem fog változtatni. Biztos voltam benne, hogy erős érzések fűznek Mollyhoz. Nem voltam belé szerelmes úgy, mint Susanbe, de mégis.


***


Susannel szombat reggel kilenckor érkeztünk Molly házához. Rengetegszer voltunk már ott az elmúlt hat hétben. Néha otthon volt, de sokszor nem. Kihasználtunk egy nagylelkű felajánlást, hogy használhassuk a medencéjét. Még egy kulcsot is adott nekünk.
Ez a szombat azonban különleges volt. Nem azért jöttünk, hogy kifeküdjünk a medence mellé, vagy hogy lefeküdjünk Mollyval. Más ok miatt és csak amiatt voltunk ott. Molly nagy ölelésekkel és csókokkal köszöntött minket, majd segített bevinni a csomagokat és felakasztani a ruhákat a vendégszobában.
A ház gyönyörűen fel volt díszítve. Két asztalon sütemények várakoztak, a hátsó teraszt pedig fehér virágok borították.
Sandy és James voltak az első vendégek, akik megérkeztek, majd Bren és Ted követték őket a gyerekekkel. Amikor Beverly tiszteletes megérkezett, Susannel tudtuk, elérkezett az idő.
A vendégeket hátrahagyva bementünk. Miután belebújtunk a bérelt ruháinkba és gondosan elrendeztük a hajunkat, hatalmas tapsvihar kíséretében léptünk ki ismét az udvarra.
A ceremónia rövid volt és lényegre törő. Hamarosan pedig egy gyűrűt húztam rá Susan ujjára.
- Ezzel a gyűrűvel Isten és az egybegyűltek színe előtt...


Vége az I. résznek!
Előző részek
Hozzászólások
mozgi ·
Eddig mindegyik rész tetszett. Jó lenne egybe olvasni. Elküldhetnéd! e-mail címem: bodasandor68@gmail.com Előre is köszi.
Sinara ·
Itt is tudod úgy olvasni, hogy elkezded az elején és ha egy fejezet végére érsz, csak rányomsz alatta a következő címére. Vagy a blogomon ugyanígy, csak ott a "Folytatása következik" feliratra kell nyomni.
Nem zárkózom el semmi elől, de miben jelentene különbséget, ha elküldeném egyben?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: