Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Meddig mennél el? I. rész - Jan története 10. fejezet

Kukkolás, meztelenkedés, leszbikus szex és minden, mi szem-szájnak ingere.

FIGYELEM! A történet lassan bontakozik ki, idővel azonban alaposan be fog indulni. Emiatt ne riasszon vissza, ha az első fejezetekben esetlegesen alig találsz fülledt pillanatokat! Később ezt a szerző alaposan bepótolja. Lesznek leszbikus, hetero és gruppen jelenetek is. Ha valaki ezek közül bármelyiket nagyon elutasítja, inkább ne olvassa el a történetet!

Írta: Gina_B_33
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2016. április 23.

*************************************************************************

Susannel még mindig Mr. Dákó bemutatójától lesokkolódva vonultunk el a hálószobába. Hosszú ideig hevesen csókolóztunk, mielőtt meztelen testtel egymáshoz simultunk az ágyban.
Hosszú ideig csak csókolgattam őt és élveztem a közelségét, majd a lábai közé fészkeltem magam. Egy ideig az ágyékát csókolgattam, majd finoman benyaltam szeméremajkai közé. Hamarosan már finomkodás nélkül nyaltam és nyelvemmel gyengéden megpöcköltem csiklóját. Jutalomként pedig hangos nyögések törtek fel lakótársam torkából.
Felváltva merítettem nyelvem mélyen barlangjába és vettem ajkaim közé a csiklóját, hogy a nyelvemmel izgassam. Ő pedig időről időre felnyögött a gyönyörtől. Az azonban sokáig tartott, míg végül annyira felizgattam, hogy a teste megfeszüljön és az arcomba tolja ágyékát.
Végül, miközben a csiklóját szopogattam, barlangjába csúsztattam ujjaimat és finoman kitapintottam G-pontját. Nem kellett hozzá sok idő, hogy boldogan felsikoltson a gyönyörtől, olyan hangosan, hogy már attól tartottam, nem zavarjuk-e meg a szomszédokat.
Susan azonban halkan zihálni kezdett: - Ne hagyd abba...! Kérlek, ne hagyd abba!
Amikor már közel volt a csúcshoz, hajamba túrt ujjaival és ágyékához nyomta arcomat, miközben másik kezével megfogta csuklómat és szó szerint ujjazni kezdte magát az ujjaimmal.
Néhány így töltött pillanat után ismét felsikoltott.
Én fölé hajoltam és vágatába csúsztattam nyelvemet. Éreztem, ahogy számat betöltik a nedvei, én pedig sebesen nyeltem őket.
Amikor Susan teste már kezdett elernyedni, mellé kuporodtam és szenvedélyesen megcskoltam őt.
Amikor a csók véget ért, szeretetteljesen rám mosolygott.
- Nekem ez volt az első – mondta. - Senki sem tudott még úgy nyalni, hogy elmenjek.
Büszkeség töltött el és hálaképp ismét megcsókoltam őt.


***


Azon a héten elmaradt az edzésünk, úgyhogy Susannel úgy döntöttünk, pénteken meglátogatjuk az edzőtermet. Felvettük az edzőruhánkat és elindultunk lefelé.
Amikor kinyílt a liftajtó, azonnal megpillantottuk Sandy-t. Pár baráti ölelés és üdvözlet után boldogan újságolta: - Beszereztem a távcsövet.
Susannel mindketten kuncogtunk.
- Bármikor szívesen látunk az erkélyünkön – közölte barátnőm.
- Ó! Ez nagyon kedves tőletek – simított végig Sandy Susan karján. - Ma este otthon lesztek? Vagy van valami egyéb tervetek?
- Nem. Nincs semmi tervünk – válaszoltam. - Nagyon örülnénk, ha átjönnél... vagy le. Ahogy vesszük.
Szomszéduk végigmért minket Susannel, majd elmosolyodott.
- Gondolom, kérdeznem se kell, hogy jól telt-e az éjszakátok, miután távoztam.
- Ó! - nyögött fel Susan. - Olyan hangos lettem volna?
- Igen, az voltál – nevetett fel Sandy, én pedig rögtön csatlakoztam is hozzá.
Susan csak a szemét forgatta.
- Ha, ha! Nagyon vicces.


***


Egy zuhany és egy könnyű vacsora után Susannel leheveredtünk a kanapéra egy kicsit tévézni. Nem vesződtünk azzal, hogy felöltözzünk zuhanyzás után, csak heverésztünk ott meztelenül, egymáshoz simulva.
Pár perccel nyolc előtt kopogtatást hallottunk az ajtó felől. Azonnal tudtuk, hogy ez Sandy lesz.
- A fenébe! - nyögtem fel. - Gyorsan! Hozd a köntösöket!
Susan feltápászkodott és feddően rám nézett.
- Ó, nyugi már! Ez csak Sandy. Biztosan látott már meztelen nőket korábban is.
Azzal odasétált az ajtóhoz és kinézett a kukucskáló nyíláson, majd szó nélkül kinyitotta.
Amikor Sandy belépett és meglátta, hogy mindketten meztelenek vagyunk, egy pillanatra megtorpant.
- Ó! Bocsánat! Megzavartam valamit? Visszajöhetek később.
- Dehogy – válaszolta Susan. - Épp csak tévéztünk. Remélem nem bánod, ha... kényelembe helyezzük magunkat.
- Bánni? Nem. Egyáltalán nem – válaszolta Sandy. - Én is nagyon szívesen rohangálnék meztelenül otthon, de a férjem bármikor betoppanhat váratlanul. És többnyire magával hozza valamelyik barátját is. Ha csak rajtam múlna, soha nem is hordanék ruhát.
Aztán kinyitotta a táskáját és kitett egy üveg vodkát és egy nagy doboz narancslét az asztalra.
- Múlt este Screwdriver-t ittatok, ha nem tévedek.
- Ó! Köszönjük szépen – válaszoltam.
- Az igazat megvallva most is jól esne egy – mondta Susan. - Csatlakozol?
Meglepett, barátnőm milyen fesztelenül ácsorog ott teljesen meztelenül, miközben egy nővel beszélget, akit csak előző este óta ismerünk.
- Az nagyon jó lenne – válaszolta Sandy.
Aztán Susan ismét meglepett, amikor megkérdezte: - Sandy! A férjed itt biztosan nem fog feltűnni a barátaival.
- Tényleg? Nem bánnátok? - nézett rá szomszédunk meglepetten, majd rám pillantott.
- Tényleg. Csak nyugodtan!
- Érezd otthon magad! - javasoltam én is, annak ellenére, hogy el se tudtam hinni, hogy Susan felvetette ezt.
- Annyira kedvesek vagytok! - válaszolta Sandy. - Ha tényleg nem bánnátok, jó lenne. Csak akkor meztelenkedhetek szabadon, amikor a férjem épp üzleti úton van. Ami nem fordul elő túl gyakran. - Azzal elkezdett vetkőzni, miközben Susan italt készített hármunknak. - Van esetleg egy extra törölközőtök, amire ülhetek?
- Persze – válaszoltam és felkeltem, hogy a fürdőszoba felé induljak.
Amikor visszatértem, egy pillanatra megtorpantam elcsodálkozva azon, milyen gyönyörű teste van Sandy-nek. Magas volt és vékony napbarnított testtel, a mellei pedig akár Susanéivel is versenyre kelhettek volna. Ágyékát finom sötét szőrréteg borította. Nagyon jól nézett ki egy negyvenes nőhöz képest.
Bizonyára észrevette, hogy bámulom, mert enyhén széttárta a karjait és csinált egy piruettet.
- Nem rossz az én koromban, nemde?
- Azt meghiszem – jelent meg Susan az italokkal.
- Csatlakozom.
- James keres annyit, hogy egy percet se kelljen dolgoznom, úgyhogy bőven van időm heti háromszor is edzeni és heti kétszer járok szoláriumba. Bár, ha tehetem, inkább a napra fekszem ki.
Leterítette a törölközőt a székre és kényelmesen elhelyezkedett. Susannel visszaültünk a kanapéra és bekapcsoltuk a tévét.
Lakótársam a lehető legfesztelenebbül váltott személyesebb témára: - Szóval azt mondtad, csináltál már ilyen lányos mókát korábban. Rendszeres dolog volt?
Sandy belekortyolt az italába, majd ránk nézett.
- Nos, ha tényleg kíváncsiak vagytok rá... Több lány szeretőm is volt a kollégiumban. Ahogy már mondtam tegnap is, hiányoznak azok az évek és nagyon féltékeny vagyok rátok.
- Én soha még csak nem is álmodtam arról, hogy olyat csináljak, mint Susannel múlt éjjel – közöltem. - Csodálatos volt.
- Ha nem bánod a kérdésem, hogy kezdődött?
- Mr. Dákóval – válaszolta Susan. - Rávettük, hogy vegye fel velünk chaten a kapcsolatot azzal, hogy eljuttattunk neki pár vadító képet. Aztán már minden ment a maga útján.
- Ó! Értem – nevetett fel Sandy. - Én először egy „Vallasz vagy vállalsz”-játék során csókolóztam egy lánnyal.
Susan olyan fesztelenül beszélgetett a szomszédunkkal, mintha már évek óta ismertük volna egymást.
- Odalenn nem szoktál borotválkozni? - váltott a következő témára.
- Nagyon is szeretnék, de James így szereti. Ő eléggé... régimódi. Mielőtt megismerkedtünk, mindig teljesen csupasz voltam. Még annyira se fazonírozott, mint ti.
- Ó! - öltött megjátszott sértettséget az arcára Susan. - Te a puncinkat nézegeted? Huncut kislány.
Sandy-vel mindketten felnevettünk-
- Nos, nehezen lehetett elkerülni. Igyekeztem nem bámulni titeket, de mindketten nagyon vonzóak vagytok.
- Annyit nézelődsz, amennyit csak szeretnél. Mi nem bánjuk. Nem igaz, Jan?
Mit is mondhattam volna mást?
- Hát persze. Ha bánnánk, felvettünk volna valamit, mielőtt jössz.
- Ő szeretett volna – közölte Susan. - De én nem engedtem.
- Örülök – vonta fel a szemöldökét pajkosan Sandy.
Aztán Susan még jobban meglepett, amikor felajánlotta: - Talán ha majd az újdonság varázsa elmúlik számunkra, becsatlakozhatnál. Mit szólnál hozzá?
Sandy szemei elkerekedtek, ahogy az enyémek is.
- Nos... az csodálatos lenne. De ha ti is úgy vagytok vele, mint én voltam anno a barátnőimmel, az nem mostanában lesz... Talán csak évek múlva.
Váó! - gondoltam magamban és Susan is szóvá tette a gondolataimat:
- Egek! Remélem, úgy lesz. Ennél nem is tudnék elképzelni vadítóbbat.
- Jól esne még egy ital – mondtam és összegyűjtöttem a poharainkat, hogy elinduljak a konyha felé.
- Tudod – kezdte Sandy – nem akarok semmi biztosat mondani, de van még egy barátom az épületben, aki kénytelen elnyomni a nudista hajlamait a két gyereke miatt. Néha azonban átlóg hozzám, amikor James nincs a városban... De, mielőtt megkérdeznéd, nem. Nem vagyunk szeretők. Ő határozottan heteró.
- Mit gondolna rólunk Jannel? - kérdezte Susan. - Nem szeretnénk eltitkolni a kapcsolatunkat.
- Nem gondolna semmit. Egyáltalán nem prűd vagy naiv. Egyszerűen csak heteró. Tud mindent a múltamról és én is tudok minden fiúról és férfiról, akivel dugott. Eléggé vad életet élt a kollégiumban. Most is meglehetősen fitt és energikus meg szexi harminchárom évesen.
Előre sejtettem, mit fog Susan mondani, miközben visszasétáltam hozzájuk a friss italokkal.
- Meghívhatnád őt is hozzánk – előztem meg. - A több sokszor jobb.
Susan meglepetten nézett rám, majd szélesen elvigyorodott büszkén a fesztelenségemre.
- Nagyon örülne neki – válaszolta Sandy. - Akár most is felhívhatom. Meglátjuk, át tud-e jönni pár percre.
- Az jó lenne – mondta Susan.
Sandy fel is pattant és előhorgászta a telefonját a táskájából, majd tárcsázott.
- Szia! - szólt bele. - Anyukád otthon van? - kérdezte egyértelműen az egyik gyerektől, majd pár pillanatnyi hallgatás után folytatta: - Szia Bren! El tudsz lógni pár percre. Van pár új barátom, akik osztoznak a szenvedélyünkben... a kényelmes viselet terén. - Rövid szünet után folytatta. - Nem, nem. Két fiatal nő. Kedvelni fogod őket. - Ismét szünet. - A közvetlenül alattam lévő lakásban. Épp iszogatunk és beszélgetünk... Oké, nagyszerű. Várunk.
Aztán Sandy letette a telefont és felénk fordult.
- Öt perc múlva itt lesz. Brendának hívják, de mindenki csak Brennek szólítja. Kedves nő.
Amikor meghallottuk a kopogtatást az ajtó felől, rögtön felpattantam.
- Nyitom.
Igyekeztem levetkőzni minden szendeségemet. Az ital sokat segített benne. Kikukucskáltam a nyíláson, aztán kinyitottam az ajtót.
- Helló Bren! Jan vagyok. Ő Susan. Sandy-t pedig már ismered. Kérsz esetleg egy Screwdriver-t?
- Az jó lenne, köszönöm – mondta és rögtön el is kezdett levetkőzni, majd Sandy-hez fordult. - Mondtad, hogy fiatal nők és hogy kedvelni fogom őket, de azt nem, hogy ilyen gyönyörűk.
Amikor már minden ruháját levette, enyhén széttárta a karjait és körbe fordult.
- Ó! Milyen jó ismét ennyire szabadnak érezni magamat!
Susannel és Sandy-vel egyszerre nevettünk fel.
- Nagyon is jó – helyeselt a lakótársam.
Brennek vállig érő szőke haja volt. 170 centi körüli lehetett és, mindhármunkhoz hasonlóan, karcsú és fitt. A mellei inkább az enyémekre hasonlítottak. Nem voltak olyan nagyok és formásak, mint Susanéi. A puncija pedig teljesen csupaszra volt borotválva. Nagyon tetszett a látvány. A bőre pedig még szebben napbarnított volt, mint Sandy-é.
Átnyújtottam neki az italát, majd kerítettem neki is egy törölközőt. Amikor visszatértem, hoztam neki is egy széket, majd visszaültem Susan mellé.
- Bren, ahogy már tudod, Susan és Jan friss szeretők. Egyikük se volt még nővel pár nappal ezelőttig és most nagyon boldogok, hogy meglépték ezt.
- Ez csodálatos – válaszolta vendégünk. - Nagyon örülök nektek.
- Egy kicsit aggódtak – vette ismét magához a szót Sandy -, hogy te heteróként mit fogsz szólni hozzájuk.
- Remélem, megnyugtattad őket.
- Úgy tett – válaszoltam. - Még mindig próbálunk tisztába jönni magunkkal.
- Mesélte, hogy már úgy egy éve meztelenkedünk együtt? - kérdezte Bren.
- Azt nem mondta, mióta – válaszolta Susan. - Csak hogy meg szoktad látogatni, amikor a férje épp nincs a városban. Hogy jöttetek rá, hogy hasonló az ízlésetek?
- Egy szolárium-szalonban dolgozom, ahova Sandy rendszeresen jár. Ő pedig épp eléggé nyitott volt ahhoz, hogy meztelenül mászkáljon ott is mindig, amikor csak lehetősége volt rá. Még férfiak társaságában is. Hamar beszélgetni kezdtünk. A tagsági kártyájáról azonnal tudtam, hogy egy épületben lakunk. A többi meg már történelem. Na és ti hogy ismerkedtetek meg Sandy-vel?
- Mr. Dákó miatt – válaszolta a szomszédunk. - Így hívják a fickót az utca túloldalán. Meghallottam őket, ahogy alattam beszélgetnek az erkélyen. Nekik jobb a belátásuk, úgyhogy áthívtak engem is nézelődni. Na meg volt távcsövük is – kuncogott.
- A többiről nem tudott, amíg nem jött át, hogy együtt nézze velünk Mr. Dákót tegnap – tettem hozzá. - De aztán annyira tetszett neki, hogy csatlakozott.
- Egek, Bren – sóhajtott fel Sandy. - Nem fogod elhinni, mit művelt az a fickó tegnap. Kiverte magának, aztán a saját szájába élvezett.
- Te jó ég! - nyögött fel Bren. - Eddig is tudtuk, hogy szereti lenyalogatni magát, de ez... Váó!
- Aha – bólogatott Susan. - És úgy tűnt, nagyon is élvezi.
- Egek! Mit meg nem adnék, hogy láthassam! - sóvárgott Bren.
- A lányok talán segíthetnek ezen – javasolta Sandy. - Beszélgetnek vele online.
- Ez túl szép, hogy igaz legyen – csillant fel Bren szeme.
Közben megittuk az italunkat, úgyhogy elmentem újat készíteni. Bren azonban megállított és felajánlotta, hogy majd ő megcsinálja.
Egyáltalán nem zavart. Így legalább többet bámulhattam a gyönyörű testét.
Egek! - gondoltam. - Még a végén tényleg meleg leszek.
- Jó lenne ezt csinálni kinn is. Az erkélyünkre viszont könnyen belátni a felsőbb emeletekről – mondta Sandy.
- Igaz – bólintott Susan. - Ha nem vigyázunk, sose tudhatjuk, mikor kopogtat valaki az ajtónkon.
- Jó lenne összedugni a fejünket és kitalálni, hol meztelenkednénk szabadon anélkül, hogy bárki is meglátna minket – tette hozzá Bren.
- Ez nagyon jó ötlet – csatlakoztam én is.
- Egyetértek – bólintott Susan.
- Ismerek egy nudista kempinget északra a várostól – kapott észbe Bren. - Az I35-ös autópálya mellett van valahol. A szezon előtti napokban rengeteg nudista jön a szalonba egy kis alapszínt szerezni.
- Elmehetnénk mi is, Jan – javasolta Susan. - Egy kis szín egyikünknek sem ártana.
- Nagyon kedvező áraink vannak az évnek ebben a szakában. Ilyenkor van a legnagyobb pangás. Még pár kupont is szerezhetek nektek.
- Számíthatsz ránk – vigyorodtam el.
- Én vagyok az egyetlen itt, aki nem dolgozik, szóval magamra vállalom, hogy utánanézek a kempingnek – mondta Sandy, majd hirtelen felkiáltott. - Ó! El is felejtettem! - Azzal felugrott és a táskájáért nyúlt, hogy elővegye a távcsövét. - Ezt szereztem. Reméltem, itt hagyhatom nálatok, hogy még véletlenül se kelljen magyarázkodnom miatta Jamesnek.
Miközben visszafelé sétált a székéhez, azon kaptam magam, hogy a melleit és szépen lebarnult fenekét bámulom. Pihés ágyéka azonban nem tetszett és nehezen tudtam elképzelni, hogy valaha is egy ilyen bozonttal rendelkező nőt kényeztessek a számmal.
A következő pillanatban azonban lehunytam a szemem és igyekeztem kiverni a gondolatot a fejemből.
Már épp kezdtük igazán jól érezni magunkat, amikor Sandy és Bren közölték, hogy mindkettőjüknek haza kell menni, mielőtt a férjeik megérkeznek és keresni kezdenék őket.
Sandy felkelt és megállt a szoba közepén, hogy széttárja a karjait.
- Gyerünk, lányok! Egy nagy ölelést, mielőtt felöltözünk!
Susan is felállt és először Sandy-t ölelte át úgy, hogy az egész testük egymáshoz simult, majd Brent is. Én következtem, úgyhogy vettem egy nagy levegőt, majd hosszú másodpercegre átöleltem Sandy-t. Ugyanúgy élveztem a mellei érintését, mint amikor Susant öleltem. Aztán ugyanez következett Brennel. Az ő ölelése más volt, de ugyanolyan erotikus.
Végül Sandy és Bren is megölelték egymást és váltottak egy baráti csókot, majd pillanatok alatt felöltöztek.
- Ez nagyon jó volt – mondtam.
- Az – nevetett Susan. - Teljesen be is nedvesedtem. Úgyhogy muszáj leszel most azonnal megujjazni.

Folytatása következik!
Előző részek
Hozzászólások
Andreas69 ·
Tény és való: nagyon lassan bontakozik ki... Mindazonáltal szórakoztató.
Sinara ·
Lehet, icipici spoiler, de annyit elárulok, hogy nagy tetőpontra ne számíts a végén! Hosszú még a történet, de nem erről fog szólni továbbra se. Inkább élvezd az akciókat benne!
Andreas69 ·
Most már azért ideje lenne egy kis változatosságnak. És: ha csak akciók lennének, fele ennyire sem érdekelne!
Sinara ·
Remélem, megkapod majd, amire vágysz.

mozgi ·
Nekem is az akció leírások tetszenek benne.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: