Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Maxwell

Azért az udvariasságot sem hagytam el, úgyhogy előre engedtem. Amíg a fürdőben tisztálkodott, kicsit rendbe raktam a lakást.
-    Van egy törcsid? – dugta ki fejét az ajtón.
-    Pillanat! – kezdtem kutatni – Tessék!
-    Köszönöm! – lépett ki – Mehetsz!

Magamra zártam az ajtót, ledobáltam a ruháimat és bemásztam a zuhany alá. A hajamat természetesen újfent elfelejtettem felkötni, úgyhogy inkább megmostam. Hamar elkészültem és a derekamon törölközővel léptem ki a fürdőből.
A csaj észre sem vett, mert épp az ágyamon hasalt. A törölköző felcsúszott, így kishíján belátás nyílt a lábai közé.
-    Kényelmes? – vágtam hasra magam én is.
-    Bocsi, én… csak… - hebegett.
-    Te csak? – közeledtem hozzá. Már csak pár centire voltam tőle.
-    Én csak telefonban vagyok nagyszájú!
-    Mit értesz ez alatt? – máris berekedtem.
-    Nem tudom hogy smárolok! – sütötte le szemeit.

Finoman megcsókoltam, kicsit suta volt szegény, de egész hamar belejött. Élvezettel túrt közben a hajamba. Szívesen meghúztam volna úgy istenesen, de majd másodszorra… Aztán a nyaka következett… beleharaptam a puha bőrébe, majd kiszívtam. Már itt sóhajtozott, mi lesz később? Ismét megcsókoltam, majd levettem róla a törölközőt. Tenyérbe illő melleit cirógattam…
-    Szólj ha szeretnél valami, nem tudom kiolvasni a fejedből! – duruzsoltam.
-    Nyald meg! – suttogta.

Hosszú ideig játszottam melleivel, többször beleremegett nyelvem érintésébe. Aztán hasán keresztül combjaira mentem. Ahogy végigsimítottam combjai belsején, ismét megremegett. Mikor legérzékenyebb pontját érintettem, tudtam hogy készen áll rám. Éjjeliszekrényemből előszedtem egy gumit és felhúztam. Immár alattam feküdt, és halkan felsikkantott. Igyekeztem finom lenni, de ködös lett a fejem. Arca néha békés volt, néha mosolygott és sokszor fintorgott.
-    Van valami?
-    Kicsit fáj, de nagyon jó… így egyszerre…

Túl hamar elmentem, így ujjaimmal kellett kielégítenem. Mivel már kitisztultam figyelhettem a reakcióit. Élvezet volt nézni ahogy elélvezett…
Utána csak feküdtünk az ágyban és bambultuk a plafont. Rég voltam nővel, így rohadt jól esett ez a szex utáni nyugalom.
-    Van még óvszered? – törte meg a csendet.
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: