Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

MÁV

Van amcsiba egy kint tanulólány ismerősöm. Amikor nyáron itthon volt és feljött a vízumát intézni, nálam szállt meg. Még Csabiéknál laktam. Egy éjszakát töltött fent és másnap együtt mentünk haza. Hát az este nem sikerült valami fényesen, mind a ketten elég idegesek voltunk vagy inkább izgatottak. Egyszóval gyatra volt.

Másnap fagyos is volt a vonaton a hangulat. Az esti vonattal mentünk, ami este 11-re ér Csabára. ez egy nemzetközi gyors és nem volt sok ember a vonaton, így külön fülkénk volt és függöny is volt rajta. Manapság már ezeket is lelopták. Elkezdtem simogatni meg masszírozni, mire ő megkérdezte, hogy ezt még is, hogy gondolom. De hamar megtaláltuk a módját. Egy baromi szűk naci volt rajta és majd eltört a csuklom az izgatás közben.

Levette a bugyiját és egy bő rövidnacit vett fel. Így legalább elé térdelve nyelvel is tudtam dolgozni. A többiről nem is szólva, csak lazán félre kellett húznom. Alig bírtunk leszállni a vonatról. Tök jó volt, ahogy hallottunk amint néha lassítanak a fülke előtt.

Őt ez teljesen felizgatta, engem egyrészt izgatott, másrészt meg gátolt az elmenésben. Így mindenkinek meg volt a saját öröme. Tudom ajánlani mindenkinek.
Hasonló történetek
15350
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
24275
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: