Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Maszti az uncsitesómmal

Rólam annyit kell tudni, hogy egy 16 éves fiú vagyok, 175cm magas barna hajú és kék szemű. A történetemben leírtak tavaly nyáron történtek.


Július eleje volt, már rég találkoztunk második unokatesómmal ezért úgy döntöttem, busszal átutazok a szomszéd városba és meglátogatom őt, aki egyébként egyidős velem. Rajtam egy rövid ujjú póló és térdig érő bermuda volt szandál. Az uncsitesóm  már várt az autóbusz állomáson. Ő kicsivel alacsonyabb nálam, barna haja van és barna szeme. Őrajta is ugyanolyan szerelés volt mint rajtam.


-Szia!


-Szia, hogy vagy?


Köszöntük egymásnak, átadtam neki a kalácsot amit anyukám küldött. A rövid kis beszélgetés után elindultunk az unokatesómhoz, ez egy másfél km-s sétát jelentett. Nagyon meleg volt ezért az utca másik oldalára tértünk át ahol valamelyest árnyék honolt. Végre megérkeztünk hozzá, egy mellékutcában található padlásszobás házban laktak a nővérével és szüleivel. Belépve az ajtón levetettük szandáljainkat és ú körbevezetett engem a házukban, közben beszélgettünk.


-És mit csinálsz a nyáron? Van valami konkrét terved?-kérdeztem


-Nem, nincs. Járok a fürdőbe és itthon gépezek főleg.


-Az se rossz. Melyik a te szobád?


-Lent a földszinten van, mindjárt megmutatom.


Lementünk a lépcsőn, szobája a folyosó végén volt, bent egy számítógép, egy ágy, íróasztal, szekrények stb. A fal színe citromsárga.


-Hát ez lenne az én kis hajlékom, ja és bocs a rendetlenségért.


-Nem rossz, az enyém is hasonló!


Hirtelen csend lett, már egyikünk sem tudott mit kérdezni a másiktól. Mire én:


-Most mit csináljunk? Van még 2 órám, csak 6-kor indulok vissza.


-Nem tudom, mondjuk gépezhetnénk.


-Hát Ok.-egyeztem bele az ötletbe


Leültünk a computer elé, vártunk még bekapcsol. Ekkor megcsörrent az unokatesóm telefonja. Kiment a szobából beszélni. Mikor vissza jött megkérdeztem:


-Na, ki volt az?


-Apa volt, mondja, hogy ,majd csak késő este érnek haza.


-Miért? Hol vannak?


-Elmentek Szegedre bevásárolni és színházba, ment a nővérem is.


-Ja, értem!


Ez idő alatt bekapcsolt a gép, újonnan kínos csend lett a szobában, mire ő feltette a nagy kérdést:


-Ugye, mivel most négyszemközt vagyunk, megkérdezhetem, hogy te hányszor vered ki egy nap?


-Persze, semmi gond! Hát attól függ, kétszer, háromszor.


-Én is kb. így. És pornóra vagy valami másra?


-Vagy pornó vagy az osztálytársaim szexi instagramos képei. Jó csajok vannak az osztályban.


-Jó ötlet, öööö...Nem akarnád, hogy közösen verjük ki?


-Itt és most? Hát jól van!-belementem a dologba, igazából mindig is kipróbáltam volna ezt.


-Fasza...akkor állítsunk be valami jó pornót!


-Ok. Vannak a telómon jó csajos képek, Meg akarod nézni?


-Jóhogy...akkor üljünk le az ágyra onnan látni fogjuk a videót! Én vetkőzök.


-Rendben, én is.


Először mindkettőnkről a póló került le, aztán a nadrág. Végül csak az alsógatya maradt. Azt egyszerre húztuk le, a poén kedvéért. Egy kettőre már a gatya is lent volt, ekkor megláttam az unokatesóm farkát és rámeredtem. Ő is az enyémre. Az én farkam 16cm hosszú és 4cm vastag, az övé is nagyjából ekkora lehetett. Leültünk az ágyra, a pornóvideó már ment. Mindketten izzadtunk, az ágyon közvetlen egymás mellé ültünk. Én marokra fogtam az övét ő pedig az enyémet. Csodás érzés volt, és az a szag...Kamasz izzadság és farokszag, nagyon szexi volt. Azt kívántam bárcsak lenne itt egy lány is. Kb. negyed óra maszti után mentünk el, hatalmasat élveztem és ő is. Lassan felöltöztünk és elindultunk vissza gyalog, a buszállomásra.
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: