Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Masszázs!

Elhatároztam, hogy masszírozási képességeimet hasznosítom. Feladtam lapokban hirdetést: " Férfi masször hölgyeknek kellemes lazító és erotikus masszázst vállal. Email: nudi@freestart.hu ". Hát ez bejött. Nagyon sok kérés érkezett.

Elmentem az elsőre, a XI. Kerületbe. Egy szép villában fogadott a hölgy, aki még nem volt olyan idős, 43 éves volt, de nem nézett ki 30-nak sem. Selymes szőke haja omlott a vállaira, élénk kék szemei csak úgy világítottak felém. Bevezetett a hálószobába és ledobta a köntöst, amiben ajtót nyitott. Ott állt előttem anyaszült meztelenül. Közepes szép kerek mellei voltak, melyet bármilyen huszonéves megirígyelhetett volna, a puncija teljesen borotvált volt, két centire kilogó nagy csiklókkal. Mondanom se kell, kezdtem begerjedni, de türtöztetnem kellett magam, mert nem tudtam mit szeretne tőlem a hölgy. Lefeküdt az ágyra, közben én is levetköztem munkaruhára. Ugyanis én is majdnem meztelen vagyok masszirozás közben, csak egy kicsike ágyékkötö van előttem, mely a kukimat eltakarja. Igaz nem vagyok egy adonisz, ugyanis, 195 cm magas vagyok, szöke, zöld szemü, szörös mellü, mackos alkatu, és 14 cm-es kukim van, mely borotvált, csak a kuki felett van egy picike szőr hagyva. A hölgy mellé térdeltem az ágyra és megkérdeztem, hogy milyen masszázst szeretne. Ő a lazitót is és az erotikus is kérte.


Szép lassan a hasára feküdt, közben, megemelve a hasát és ezáltal láthatóvá téve a kedves punciját. Nem mondom, nem sok kellett, hogy ne essek neki. Fantasztikus nő volt és nagyon kívánatos. Bekentem a hátát, a kemény popsiját és a lábait krémmel, mely közben máris néha meg meg rándult a teste. Ahogy kivettem, nagyfokú szexuális ingerei voltak neki, nagyon sok erogén zónával. Szép lassan masszírozgattam, minden pontot, lágyan és érzékien. Néha kitőrt belőle egy selytelmes sohaj, érzékeltetve, hogy milyen jó ez neki. Mikor a popsiját és a combja tövét masszírozgattam, s hozzáértem véletlenül a kilogó csodás csiklójához, felsikoltott és láttam, hogy kis nedvcseppek csordulnak ki édes pinucijából. Még nem ezzel foglalkoztam, de egyre többet, mostmár direkt hozzá hozzá értem a már teljesen a nedveitől elázott csiklóhoz.


Nem bírta tovább és átfordult a hátára. Bekentem a melleit és az egész testét, a puncijára külön odafigyelve és több időt szánva. Már lihegett közben és nagyokat nyögött. Csodás punci volt előttem, vastag nagyon szép és izgató nagy és kisajkakkal, de a csiklója, mint egy kiskuki, úgy merevedett kifelé a kis mélyedéséből. Fantasztikus nő volt, nagyon irigyeltem a férjét. De nem bírta sokáig és az ágyékkötő alá nyúlt. Az akkor még csak alig két centis kukim elkezdte ő is masszírozni, mit masszírozni, markolászni erővel, mely ezen ténykedését meghálálva azonnal a teljes méretét felvéve, majd kicsattant. Ahogy a lábai felé fordultam, hogy most egy kicst azokat masszírozom, éreztem, hogy ő egy kissé megemelkedetett, letépte az ágyékkötőt és bekapta a kukim. Oly erővel szívta, hogy már fájt. De hagytam, mert neki ez volt jó és az ügyfél öröme az első számomra.

Folytatása következik.......
Hasonló történetek
26008
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
15293
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

Chinez ·
A nő meztelen volt kezdtem begerjedni...ágyékkötőm alá nyúlt megfogta " kettő " cm-es farkam ! Hááát ha nálad ez a begerjedés vigyél legközelebb nagyítót,vagy egyszerűen ne írj méreteket. Chinez

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: