Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Masszázs

Magamról csak annyit, hogy elmúltam 30 éves és két óvodáskorú gyermekem van. A történetem kezdetéig példás családanyának mondhatom magam. Kezdem az elején…

…Két gyerek után egyetlen nő sem dicsekedhet szuper alakkal, ha elveszíti hitét és akaraterejét. Erre és már majd elfelejtett sportmúltamra alapozva vásároltam egy bérletet a legközelebbi kondi terembe és hetente kétszer eljártam gyúrni. Először irigykedve figyeltem a húsz év körüli lányok rugalmas bőrét és feszes izmait, de egy kis igyekezettel és néhány hónap izzadságos munkával elértem, hogy elkaphattam néhány tátott szájú pillantást. Egyik délelőtt elcsíptem egy kisebb baráti társaság beszédtémáját. Egyikük felvetette, hogy főiskolai tanulmányai alatt hallotta vagy olvasta, hogy minden nő magában hordozza a biszexuális hajlamot, valakiben ez feltör, de a többség el tudja fojtani. Jót mosolyogtam a dolgon, de hazafelé a villamoson ülve nem hagyott nyugodni a téma. Este a gyerekek elalvása után tusolás közben azon vettem észre magam, hogy a kondi terembe edző lányokról fantáziálok és simogattam a kondizás következtében bedurrant combfeszítő izmaim, majd kezem felfutott bordázódni kezdő hasizmaimon mellemig. Mellbimbóim már szinte fájdalmasan megfeszültek…

…Levegő után kapkodva, zihálva tértem magamhoz. Reggel – ilyen még nem fordult elő velem – késve indultam munkahelyemre. Egy bankban dolgozom. Rohantam a villamos után, éppen felugrottam a az utolsó ajtón. Teljesen tömve volt a jármű, az utolsó lépcsőfokra léptem fel, de a tömegtől nem tudtam feljebb lépni. A velem szemben álló nő kissé beljebb préselte magát és mosolyogva megjegyezte: „Most már beljebb húzódhatsz”. Egy mosollyal megköszöntem és sikerült egy fokot feljebb lépnem. Ezzel a lépéssel közelebb kerültem a segítőkész hölgyhöz és megéreztem könnyű parfüm illatát. Akaratlanul is, de tetőtől-talpig végigmértem. Vajszínű, egészem magas sarkú cipőt viselt, sötétszürke farmert és fehér blézert derekánál összehúzva, hogy alatta mi volt azt nem láttam. A testalkata telt volt vagy inkább molett, mellei és csípője kissé megfeszítette a blézert. Szemei sötétbarnák voltak haja hosszú sűrű és majdnem fekete. Amint feljebb emeltem szemem, méregetés közben tekintetünk összeakadt, mindketten elmosolyodtunk. Enyhén kezdtem elpirulni és olyan borzongás futott végig gerincemen és úgy szorult görcsbe a gyomrom, mint tinédzser koromba mikor egy érett nekem tetsző férfit mustráltam és leleplezett.

Néhány nap eltelt az eset óta, de nem tudtam a lány kitörölni a gondolataimból tusolás közben és szeretkezés közben a férjemmel, mikor becsuktam a szemem róla fantáziáltam. Egyik nap munkahelyemen felnéztem a pult mögül és előttem állt a nő a villamosról. Idegességem alig tudtam leplezni, zavaromban össze-visszapakoltam magam előtt a papírokat, de megszólalni még mindig nem voltam képes. Melyikünk szólat meg először nem emlékszem, de kiderült, hogy vállalkozói számlát kíván nyitni. Elmondta, hogy most fejezett be egy masszőr tanfolyamot és megpróbál megélni belőle. Végül kaptam egy névjegykártyát és biztosított róla, hogy kedvezményt kapok, ha felkeresem. Itt volt az alkalom. Ekkor már biztosan eldöntöttem, hogy kipróbálom milyen, lehet egy nővel szeretkezni, legalábbis képes vagyok-e rá. A masszázs jó kiindulás, hogy megtapasztaljam milyen érzés, ha egy nekem tetsző nő hozzáér testemhez. Napokig gyűrögettem a névjegykártyát, de nem voltam képes tárcsázni. Egyik délután munkaidő után automatikusan a telefonhoz nyúltam és tárcsáztam a számot, innen már nem volt visszaút. Még aznap délutánra egyeztettünk időpontot.

Az ajtó előtt álltam és egy nagy lélegzetet vettem, majd bekopogtam. Ő nyitott ajtót kedvesen köszönt és betessékelt. Az előszobából egy közepes méretű szobába vezetett, halk zene szólt és könnyű parfüm illat töltötte meg a levegőt. Megkért rá, hogy vetkőzzem le és egy paraván mögé kísért, ahol egy szék és fogasok voltak, közben megbeszéltük, hogy egy teljes tetőtől-talpig frissítőmasszázst kérek. Remegő kézzel vetkőztem a szoknyámba akadt a lábam és majdnem kizuhantam a paraván mögül. Egy apró sárga színű tangában léptem elő zavart mosollyal. Egy asztalnál állt, háttal nekem. Valamiféle üvegcséket válogatott.
- Hogy megy az üzlet? – kérdeztem megtörve a csendet. Válla fölött hátra nézett és válaszolt
- Lassan beindul. Egy üveg olajjal a kezében szembe fordult velem és leplezetlenül végigmért. – Ha azt is leveszed – intett szemével a bugyim felé – kényelmesebb lesz. Ne izgulj ma te vagy az utolsó vendég – Jegyezte meg mosolyogva.

Hassal feküdtem az előkészített padra, kezeimet állam alá téve figyeltem mozdulatait. Éreztem, hogy szaporább lesz a lélegzetem, ahogy testemet méregette. Egy fehér, combközépig érő köpenyt viselt, melynek alsó gombja ki volt gombolva. A kivágásból elővillant vaskos combja, mely meglepetésemre a kidolgozott izmoktól dagadt, nem a zsírpárnáktól. Melltartó nem volt rajta, de mellei így is feszesek voltak. Hátamon éreztem izmos újait amint gerincem mentén előre-hátra vándoroltak. Csukott szemmel élveztem minden tapintását. Már a lábamnál járt. Vádlimtól indult fel egészem a combomig, mintha a combomnál kissé régebben időzött volna, ami egyáltalán nem zavart. Alig vettem észre, hogy szinte kéjesen vonaglom a padon. Ujjai lassan betévedtek combtövemhez és óvatosan, egyre duzzadó szeméremdombomat simogatta. Aztán mintha kenyeret gyúrna két tenyerével indult fenekemen fölfelé. Két kezét popsimon tartva fél körben megkerülte a padot és velem szemben állt meg. Csípője szemmagasságban ringott. Szememet felemeltem az arcára. Lágyan mosolygott és megkérdezte – Biztosan benne vagy? – Meg akartam szólalni, de kiszáradt számmal csak nyögni tudtam, de értette.

Továbbra is velem szemben állt és lassan kezdte kigombolni köpenye maradék gombjait. A ruhadarabot a földre engedte. Először teljesen borotvált puncija látványa fogadott, melyet gyönyörűen öleltek körbe combjáról felfutó izmai. Hasa mellkasával egy ütembe tornázott, átlagosnál nagyobb mellei valóban feszesen jártak föl-le. Lágyan, de erősem megfogta mindkét felkaromat és felhúzott a padon, úgy hogy, térdelő helyzetbe kerültem vele szemben. Közelebb lépett. Arcomon éreztem forró leheletét, olyan közel volt hogy szinte szúrós mellbimbói szinte felnyársalták a melleimet. Ekkor ajkai közé vette állcsúcsomat, és lassan szopogatni kezdte. Száját egyre nagyobbra nyitotta úgy, hogy már alsó ajkaim is a szájába csúsztak. Vaskos és erős nyelvével körbe járta ajkaimat. Itt volt a holtpont, nem bírtam tovább. Vadul belecsókoltam a szájába, harapdáltam és szoptam a nyelvét. Mintha csak erre várt volna, kitépte magát a számból és hanyatt döntött a padon, megfogta két csuklómat, a szorítástól kissé eltorzult arcom, de nem érdekelte és mintha én is élveztem volna a fájdalmat. Kezemet a fejem fölé emelte és lefogta. Mint egy éhes tigris nekiesett a melleimnek, ahol csak érte szopta, nyalta, szívta.

Combjaimat úgy szorítottam össze a kéjtől, hogy szinte égetett. Ekkor feltérdelt a padra, átvetette gyönyörű combjait csípőmön, Arcom elé lógatta melleit és azt zihálta.
– Most a tied! Harapd őket! – Hörögte. Nem kellett kétszer mondania. Nekiestem mellbimbójának és szívtam, haraptam, ahogy követelte. Melleit váltogatta a számba, és egyre erősebben feszítette őket arcomnak, a végén egész arcomat belepréselte. Közben csípőjét egyre hevesebben dörzsölte alhasamhoz. Belemarkoltam feszes fenekébe, melyen úgy feszültek az izmok, hogy ujjaim majd bele törtek. Az izzadságtól nedves fenekén elcsúsztak ujjaim és mutatóujjam véletlenül popsijának nyílásába csúszott, meglepően könnyen tövig szaladt, felhördült és még jobban megfeszítette fenekét. Próbáltam kihúzni az ujjamat, de megfogta a kezem, és oda-vissza kezdte mozgatni, fenekét teljesen rátolta. Másik kezem két ujját pedig már teljesen tüzes és nedves hüvelyébe irányította. „Út közben” éreztem vastagra duzzadt csiklóját és kezemet fel-le mozgatva masszírozni kezdtem.

Ekkor monumentális erővel tolta nyelvét a számba és forró nyála elöntötte szájüregem. A hatalmas élvezetben éreztem meg, hogy legalább három ujja puncimban dolgozik és juttat egyre közelebb a végső robbanáshoz. Váratlanul térdre emelkedett és nyáltól maszatos szájjal nyögte:
– Azt akarom, hogy nyalj! – Válasz sem várva popsiját arcom felé emelte, letérdelt és szám fölött térdére ült. Mielőtt még számra csúsztathatta volna nagy ajkait, szinte beláttam kitágult hüvelyébe, és szemügyre vehettem kéjesen duzzadó csiklóját. Nem ámuldoztam tovább, nyelvemet amilyen mélyen csak tudtam belemélyesztettem. A belső része szinte égetett, de ilyen édeskésen fanyar, kellemes ízt még sohasem éreztem. Éreztem, ahogy ő is szeméremdombom felé hajol és szívni kezdi csiklómat, közben fürge nyelvcsapásokkal izgatta végletekig. Csípőm a végső élvezettől egyre feljebb feszítettem neki az arcának. Ahogy közeledtem a csúcs felé nyelvem egyre hevesebben, forgattam benne és éreztem, hogy combja lassan záródnak össze a kéjtől.

Előbb én mentem el, majd nem sokkal utána ő is. Egy darabig ernyedt testtel feküdt rajtam, később lemászva magára vette szexi köpenyét és megmutatta, hol zuhanyozhatom le. Míg tusoltam ő az ajtófélfának dőlve figyelt. Közbe beszélgettünk, és a végén kijelentette, hogy leszbikus.

Folytathatom…?
Hasonló történetek
26042
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
24270
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
marihuana ·
Nekem nagyon tetszet a Mű! Szerintem nem kell a végére pasi, mert akkor tényleg pornófilmes lenne. Érdekelne a folytatás! :stuck_out_tongue:

creatza ·
ha ilyen jo torteneteket tudsz irni,akkor soha ne hagyd abba.nagyon tetszett.
No0oB ·
Sikerült kommentálnod egy 5 éve publikált sztorira.

sissi84 ·
hát nekem bejön a történet és szivesen kiprobálnálak mindketötöket...akár külön külön is... :heart_eyes: :hushed: :heart_eyes: :heart_eyes: :stuck_out_tongue:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: