Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Márti - 09 - Ketten

Suli időben sokáig nem merült fel a szex téma Eni és köztem. Aztán egyszer, mikor nálunk készültünk a hétfői nagy dogára, félretette a füzetet.
- Te nem érzed magad furcsán esténként az ágyban? - kérdezte.
- Hogyhogy furcsán? Hőemelkedésed van?
- Hát valami olyasmi - mondta elgondolkozva. Nyelt egyet, és folytatta:
- Emlékszel a nyáron, mikor Istivel voltunk Valahogy megváltozott, azóta állandóan a barátnőit hajtja, és néha egészen durva.
- Hát úgy látszik belejött a dologba - jegyeztem meg.
- Jó kis buli volt a nyáron, annyira együtt voltunk Én is baromira élveztem. Aztán persze ahogy beindult a napi robot, ritkán maradtunk kettesben, kevesebbet beszélgettünk úgy, mint a nyáron. Isti nem állt le, pedig Apuék is otthon voltak már délutánonként.

- Mindig koslatott utánam, de én már nem akartam, hogy a szüleink gyanút fogjanak, tudod, együtt a fürdőben, meg néha bejött hozzám este. Én kitessékeltem, és próbáltam megértetni vele, hogy most más a helyzet. Láttam rajta néha, hogy fel van izgatva, pedig én igyekeztem kevesebbet mutatni magamból otthon. Bugyit hordtam, pedig már én is egészen megszoktam a meztelenkedést vele.
- Beléd esett az öcséd?
- Éppen hogy nem, mostanában többször vágta hozzám, hogy túl széles a csípőm, meg lógnak a melleim, pedig hát te is láttad.
- Szerintem csak savanyú a szőlő! Biztosan állandóan áll a farka, és nem tudja megérteni, hogy miért lehetett akkor, most meg miért nem. A cickód nem lehet az oka, mert ahogy látom, most is áll az rendesen - vigyorogtam, és megsimítottam a melle hajlatát a pólón keresztül, megemelve egy picit a duzzadó cicijét.

- Ugye? - mosolygott rám hálásan Enikő - Azért te se voltál kutya! A dudáid! Akkorát élveztél, hogy majdnem elmentem veled én is. Egyébként nekem is hiányzik, hogy néha egymáshoz bújjunk. Azt hiszem, ettől alszom el éjszaka olyan nehezen. Félek, hogy végleg eltávolodunk egymástól Istivel.
- Miért nem jársz te is valakivel? Szerintem az öcséd normális. Ebben a korban. És hát jó leckéket kapott tőled! Csak nem fogadtál szüzességet?
- Miért, te már nem vagy szűz? - nézett rám kitágult szemekkel a barátnőm.
- Hááááát, azt hiszem nem.
- Ne hülyéskedj, ilyesmit nem felejt el az ember!
- Még csak anyámnak mertem bevallani. Köztünk marad?
- Hallgatok, mint a sír! - mondta izgatottan Enikő, és feltérdelt az ágyon.
- Egyszer a kádban voltam egy romantikus film után, és elkezdtem magam sajnálni.
- Hajajjj, így vagyok én is minden este - replikázott Eni, és hanyatt dőlt.

- Helyes pasikra gondoltam az utcánkból, még rátok is, és lassan elkezdtem masztizni. Éreztem, hogy Eni ráteszi a kezét a meztelen combomra a fürdőköpenyem nyílásában. Mikor ránéztem, biztatóan intett, hogy mondjam tovább, érti a dolgot. Láttam, hogy felhúzza a felém eső lábát, de azt is láttam, hogy a keze a lába köze felé araszol. Nem szóltam semmit, csak egy picit összezártam a lábam, mert már a fürdés után sietve magamra húzott pamut bugyimat is látni lehetett. Rátettem a kezére az enyémet, éreztem, milyen meleg.
- Mikor már nem volt elég a kezem, beszappanoztam a mosdókefe műanyag nyelét, és lassan bedugtam magamnak.
- Jézusom! Nem féltél? Milyen volt?
- Közben a másik kezemmel a csiklóm masszíroztam, isteni volt, bár elég kemény. Mikor elélveztem, véletlenül belecsúsztam a kefébe, de túl jól sikerült. Lassan rózsaszínű lett a víz a lábam között, egy kicsit beszartam, gondolhatod.
- Naná!
- Ayámnak nem is ezt adtam be, hanem azt, hogy véletlenül az egyik tamponcserénél mélyen nyúltam be magamnak, mert annyira ciki volt. Azt mondta, most már mindegy, de azért vigyázzak magamra, meg majd megnézetjük a dokinál. Persze nem volt semmi baj utána, így lassan elfeledkeztünk róla, én is.

- És azóta? Keféltek még? - kérdezte Eni és kibuggyant belőle a röhögés.
- Hát neked is érdemes vallomást tenni, mondhatom - dohogtam, de én se vettem komolyan, és persze egy kicsit már az esti masztin járt az eszem. Eszembe jutott valami. - Akarod érezni? - fogtam meg a kezét.
- Mit? - húzta volna el a karját.
- Hát, hogy milyen egy berepedt szűzhártya! - mondtam, és szétnyitottam egy picit a lábam, és megemeltem a bugyim szélét. - Persze csak akkor, ha te se leszel szégyenlős!
- Én? Előtted? A múltkori borotválás után? - mondta felpattanva Enikő, és ráncigálta le magáról a sortot.
Felemeltem a csípőm, és kibújtam a bugyimból.
- Várj, hozok egy kis célzóvizet - kiáltotta Enikő, és a bárszekrény felé indult. Kissé széttett lábakkal, direkt lehajolt a pulthoz, és mosolyogva hátranézett a válla fölött. - Hé, nem ér nélkülem kezdeni! - méltatlankodott, mert látta, hogy a kezemmel a lábam közénél matatok.

- Nem is széles a csípőd - nyugtattam meg - és a nunád meg egyenesen fantasztikus innen nézve!
- Hála a fodrászomnak - mondta és megriszálta a csípőjét. Mikor hátranyúlt a lába közt, hogy végigsimítsa a múltkor lekopaszított nyílást, én is azt csináltam, a sajátomnál a megnyálazott ujjammal.
- Na itt van! Hagyj nekem is! És ne csak a piából - mondta, és elém tartotta az üveget. - Lassan újra trimmelhetnénk - nézett a köldöke felé, és megfeszítette a bőrt a szőrénél. Az ajkai duzzadtak voltak az előbbi beszélgetéstől, a csiklója pedig már nagyon kikívánkozott a rejtekhelyéről. Lassan ráereszkedett a lábszáramra, ügyelve arra, hogy hozzám simuljon a meleg, nedves öle.
- Tök beindultam! - nézett rám fátyolos szemekkel.
- Azt hiszed, nem érzem? Én is kezdek nedvesedni! Ide nézz! - nyitottam szét a mellemig felhúzott másik lábam. A csiklómon köröztem a középső ujjammal, amit néha bebújtattam a puncimba. Egészen felnyúltam magamnak a show kedvéért. - Ha így csinálok, érzem a méhszájam az ujjammal.
- Bazé, én is!

- Várj csak, előbb én jövök! - mondtam, és a hasához nyúltam. Készségesen felemelkedett, és hagyta, hogy rásimítsam a tenyerem a kezével széthúzott, nedves ajkakra. Begörbítettem az egyik ujjam, és lassan becsusszantam vele a puncijába.
- Hé! Mutasd a körmöd! - vizsgálta meg a másik kezem. - Szerencséd! - mondta, és ráhelyezte a kezét a karomra. - Érzed? - kérdezte.
Az ujjam nemsokára egy rugalmas falba ütközött, ami egy picit beljebb volt, mint az enyém, de ott volt.
- Csoda, hogy tudsz menstruálni! - csóváltam meg a fejem.
- A rohadt életbe, ne vágj úgy fel! Nem régen még neked is volt! - méltatlankodott, de közben már járt a csípője az ujjam körül.
- Na, ne olyan hevesen, mert nem állok jót magamért! - néztem rá, de a szemét hiába kerestem, mert az a kezeinkre meredt.
- Csináld még így! - könyörgött kipirult arccal.

- Tudod milyen jó két punciban lenni egyszerre? - izgattam őt, mert a másik kezem sem volt tétlen. Behunyta a szemét, és olyan gyorsan, követelőzően mozgott, hogy alig tudtam az ujjam a nuncijában tartani.
- Márti basszál! A kezed Mártikám! Óhhh, már úgy hiányzott egy jó orgazmus!
Lelassult a mozgása, és érzéki, kifinomult körözés lett belőle. Megemelte egy picit a csípőjét, hogy jobban a puncijához férjek. Súgva mondtam neki:
- Emlékszel a múltkor, amikor Istivel?
- Igen. De jó lenne az a szép, hosszú farka most bennem.
- Én is Péterre gondolok néha közben.
- Tudtam, hogy csinálod vele! - kiáltott fel Enikő. Megint beindult, a mellbimbója majdnem átbökte a vékony pólót, a cickói izgatóan jártak fel-alá. - Élvezek! - mondta fölöslegesen, mert elöntötte a tenyerem a puncinedve.

Hullámokban tört rá a görcs, ilyenkor néha megrázkódott a feje is. Kimerülten rogyott a lábamra.
- Jaj te, gyere - súgtam neki, és hagytam, hogy rám dőljön a remegő teste. Éreztem, hogy rázza a sírás, de közben mosolygott rám a pillái alól. Lassan megcsókoltuk egymást. Jó nedvesek voltak az ajkaink. A sós könny, a nyálunk, meg a szánk meleg puhasága örökre megpecsételte a barátságunkat.
- Ne haragudj, hogy olyan durva voltam - suttogta - olyan isteni volt a kezed, és felizgatott, amikor kimondtam, meg amikor te is, hogy a Péter - Ugye voltatok már együtt?
- Nem úgy, ahogy te gondolod. Mondjuk, mint te az öcséddel.
- Egyformák vagyunk - sóhajtotta megnyugodva. - Neki is olyan szép a fütyije, mint az öcsémnek?
- Egy kicsit vastagabb. Várj egy picit, még élvezek - mondtam neki, mert eszembe jutott a nyár a kertben, meg a bátyám meztelen teste, ahogy hozzám simult a kiránduláson.
- Hadd érezzem! - mondta, és megkereste a lüktető nyílásom.
- Csókolj meg még egyszer - kértem, mikor éreztem, hogy ujjaival belém hatol.
Egymás szájában járt a nyelvünk, és boldogan élveztük a pillanat hosszúságát. Aztán nagyon lassan szétváltunk. Enikő szó nélkül elfordított, és ő is hanyatt dőlt a kanapén.

- Érezni akarom a nuncid az enyémmel - mondta, és ollóba nyitottuk a lábunkat.
Feltartottam a térdem, és apró puszikat szórtam a szőrtelen lábszárára, közben pár percig szótlanul mozgattuk a csípőnket. Pinusaink hálásan cuppogtak, mikor egymásra találtak a kezeink között. Egymáshoz húztuk a testünket, hogy jobban érezhessük a másik izgató szeméremcsontját.
- De jó vagy! Úristen, milyen lehet dugni valakivel?
Felugrottam, hogy hozok egy törülközőt, de közben Enikő kérdésén is elgondolkoztam.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

BURGONYA ·
SZERINTEM KILIÁN WANDA KIRÁLYAKAT ÍRT!! :angry:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: