Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Márti - 08 - István

Beindult a tanév, és én már több hete nem láttam a barátnőmet. Kíváncsi voltam, mi lehet vele, aztán egyszer hazafelé a gimiből megcéloztam a lakásukat. Becsöngettem hozzá. Kis motoszkálás után az öccse nyitott ajtót.
- Szia! - köszöntem.
- Helló!
- Eni itthon van? - kérdeztem feleslegesen, mert már kidugta a fejét a szobájából.
- Szia Márti! - üdvözölt.
- Itt várjak, vagy bemehetek végre? - kérdeztem epésen Istvántól, aki szinte elállta az ajtót.
- Persze, gyere csak - hallottam Enikő hangját.
- Rosszkor jöttem? - kérdeztem, és közben beljebb nyomultam.
- Ne hülyéskedj, csak éppen olvastunk - próbált megnyugtatni Enikő, de éreztem, hogy valami vibrál a levegőben. István a szobaajtóban állt.
- Olvasópróba volt? - kérdeztem, mert láttam, hogy Enikő párnákat és mindenféle ruhákat rakosgat közben a szobájában. - Mi a darab címe?
- Gyere egy pillanatra!

Húzott át Eni a kisszobába titokzatosan. - Hülyéskedünk az öcsémmel. Találtunk egy könyvet a nappaliban, és felolvasunk belőle részleteket egymásnak - suttogta.
- De miért kell suttogni? - kérdeztem én is suttogva.
- Várj! Ismered? - kérdezte, és előhúzott egy vastag könyvet a háta mögül.
- Fritz Kahn: A szerelem iskolája - betűztem a címét. - Mi a retek? Ez egy ősrégi könyv! Akkor nektek most tulajdonképpen órátok volt? - vigyorogtam.
- Hát éppen ez az! - nevette el magát. - A múltkor anyu megjegyezte, hogy ebből tanulták apámmal a szexet. Az iskolai felvilágosításról beszéltem neki, és akkor jutott eszébe ez a könyv. Az öcsémmel megbeszéltük, hogy délutánonként, amíg az ősök gályáznak, áttanulmányozzuk. Még van három óránk, és most ... szóval ... érted?
- Szóval tényleg rosszkor jöttem?
- Hááát ... Figyelj, beszállhatsz te is. Megkérdezem Istit.
- Kiment, pusmogtak egy darabig, én meg belelapoztam. Ilyeneket olvastam: "Nem baj, ha pattan a gomb, ha szakad a bugyi!", meg "a férfi pénisze, mint a szerelem zászlórúdja...". Úristen, milyen ásatag dumák!
- OK! - jelent meg Enikő az ajtóban az öccsével. - Elmondjam a játékszabályt?
- Ühüm!
- Mindenki kiválaszt magának valami szexi göncöt, és körbe ülünk. Felváltva olvasunk. Nézhetjük közben a másikat, de nem érhetünk egymáshoz.

Most láttam csak, hogy Enikőn a múltkori átlátszó bugyi van, és valami klepetus. Az öccse magára dobott egy fürdőköpenyt, alatta egy jó szabású fehér alsó volt.
- Mi zuhanyoztunk, de erre most nincs idő. Válassz magadnak valamit! - mondta Enikő, és átterelte Istvánt a szobájába, miközben kibújtam a ruhámból. "Még szerencse, hogy napoztam a Balatonon" - gondoltam magamban, amíg a barnára sült combomon felhúztam egy csipke bugyit, és a nyakamba vettem a mamája egyik hosszú, könnyű sálszerűségét.
- Gyere, kösd meg légszi! - kiáltottam át Enikőnek, aki összecsapta a kezét, miután szemügyre vett.
- Hű, ez baromi jó lesz! - lelkendezett. A sálat melltartónak használtam keresztben. Megkötötte hátul a lapockám alatt, és szemügyre vettem magam a tükörben. Egy kicsit felhúztam, hogy eltakarja a mellbimbómat, de így meg alul látszott ki egy csík a cicimből.
- Nem baj, így még szexibb! - mondta Eni. - Öcsi el fog élvezni! A francba, hogy ez nekem nem jutott eszembe!... - Átvonultunk Istvánhoz, aki majd felfalt a pillantásával.
- Miért nem tudtál hamarabb jönni! - sóhajtotta, és megigazította a fütykösét a feszülő nadrágban.
- És én nem tetszem? - csinált Eni egy piruettet.
- Te vagy a legszebb nővér a világon! - nyúlt István a nővére melle után.
- Megbeszéltük! - fenyegette meg Enikő ujjával az öccsét. - Gyere! - intett nekem. - Még csak az előjátéknál tartottunk - mondta mosolyogva, és odaadta Istvánnak a könyvet.
- Ez nem ér! Olvasson a későn jövő!

Engedelmesen elkezdtem a fejezetet, amit Enikő megmutatott. Az előjátékok típusairól volt benne szó, eléggé avítt, kispolgári stílusban. A kézzel történő izgatásnál felpillantottam, és láttam, hogy a két testvér egymást bámulja. Eni feltette egyik lábát a széke karfájára, és kezével a mellét masszírozta. Istváné eltűnt az alsógatyájában. Egy hatalmas dudort lehetett csak látni szétnyíló köpenye hasadékában. Én is a mellbimbóm simogattam, miközben Enikő bugyiját fixíroztam, ahol csak egy kis pamacs sötétlett a puncija tetején. Gyönyörű volt a nunija rése a bugyin keresztül. Ha megálltam egy pillanatra, mindketten rám néztek.
- Meddig kell olvasni? - kérdeztem egy idő után.
- Elég lesz - jelentette ki Enikő, és átvette a könyvet. Rákezdett, és széthúzta egy picit a mellén a köntöst, hogy lehessen látni a meredező mellbimbóját. Mindkét lábát felhúzta, és a bugyiján játszott a keze. Én is terpeszbe ültem, hogy beférjen a kezem az átnedvesedett bugyimba, és odaadóan figyeltem István markát.
- Lehet közben disznókat mondani? - kérdezte István, ahogy meglátta, hogy a csiklómon körözök.
- Éhes makk disznókat álmodik? - vihorásztam.
- Mi az, hogy? - rikkantotta Enikő. - Áll már a bránered? - kérdezte az öccsére nézve.

Kuncogni kezdtem, de elhallgattam, mikor István kibújtatta a dákóját a nadrágjából, hogy bebizonyítsa, jól megtanulta a leckét.
- Nem fogom kibírni, ha így masztizol, és közben remegnek a cickóid - mondta, és jelentőségteljesen a szemembe nézett.
- Az az igazság, hogy már tiszta lucsok vagyok. Látjátok? - kérdeztem, és felhúztam a nedvességtől átlátszó bugyit a csípőmre.
- Levehetem? - Enikő válasz helyett magasba emelte a lábát, és elkezdte lehúzni a naciját. Isti lecsúszott a székben.
- Ne csináljátok lányok! Kimenjek, ha élveznem kell? - közben alig tudta levenni a szemét a bugyiból kiszabaduló, az izgatottságtól libabőrös vágatomról.
- Na neeee! Látni akarjuk! Ugye Márti?
- Csináljuk együtt, mert már ... én se bírom sokáig - lihegtem sóhajtva, miközben a mellbimbóimon köröztem a könnyű anyagon keresztül - Ugye milyen szép Enikő popsija? - kérdeztem, szemtelenül izgatva az öccsét.
- Látjuk ... a lukacskádat... a hátsót is - nézett a nővérére István.
- És tetszik? - tárta ki magát nekünk mindkét kezével.
- De szépek vagytok! ... Már nem bírom sokáig... - nyöszörgött István.
- Nekünk meg a hosszú dákód tetszik - mondta Eni, az öccse markát figyelve, aztán rám pillantott kipirulva.

Úgy éreztem, mintha az ő keze simogatná a nedves csiklóm.
- Moooost! - nyögött fel az öccse, és a hasára fröccsent a spermája ... kétszer ... háromszor, majd az utolsó is lassan lecsöppent a combjára.
- Isteni veletek élvezni! - rázkódtam meg én is.
- Én már mindkettőtökön elmentem egyszer - mondta piros arccal Enikő.
- Tényleg, annyira gyönyörűek a melleid! Megmutatod őket? - Együtt masztiztunk, de elpirultam, amikor előugrottak a sálból a ruganyos félgömbök. Úgy ágaskodtak a mellbimbóim, hogy Enikő nem bírta ki, felállt, és elindult felém.
- Kivételesen - jegyezte meg, majd odahajolt a szájával. Felkínáltam neki, és közben segélykérően Istire néztem.

Mellém állt, és egy hatalmasat smároltunk. Majd befeküdt szétnyitott lábaim közé, és most nem volt szívem nemet mondani, ráadásul nagyon hiányzott már valami a nunámból. Hallottam, ahogy István lefetyeli a megduzzadt, érzékeny csiklóm, én meg közben Eni melleit kerestem. István felnézett, és a látványtól elkezdte simogatni az újra megkeményedő farkát. A nővérével már egymás pinusában jártunk csókolózás közben. Isti akkor élvezett el újra, mikor hosszú idő után lerogytunk a szőnyegre. Fölénk térdelt, és mindkettőnknek juttatott a nedveiből. Bedörzsöltük vele a mellünket, aztán pihegtünk egy picit egymáson. Enikő az órájára nézett, és együtt vettük be rohammal a fürdőt.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: