Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Márti - 01 - Kirándulás

Keszthelyen nyaraltunk a nagyi házában, együtt az egész család. Péter, a bátyám elég nagy volt már, így egyre ritkábban tudták rávenni a szüleim, hogy velünk tartson. Most is hamar elege lett, aztán egy nap eszébe jutott, hogy meglátogatja veszprémi barátját.
- És én itt maradjak egyedül? - kérdeztem elszontyolodva.
- Hogyhogy egyedül? És anyuék?
- Persze, de Kláriék sincsenek idehaza a szomszédból, rettenetesen fogom unni magam.
- Csak két napról van szó ... De ha akarod, velem jöhetsz. Elvigyorodtam, de korai volt.
- Egy feltétellel! Ne égess le azzal, hogy örökké törvénytelenül vihogsz, és a szád elé kapod a kezed.
- Jaj, ne izélj, tudod, hogy az még a fogszabályzó miatt volt!

Már gimibe jártam, de Péter még mindig úgy gondolt rám, mint ahogy a lányos bulikon látott a pubertáló barátnőimmel, akik közül már alig jártam össze valakivel. Az új suli szétszórta a bandát, de új barátnőink még nemigen voltak. Anyámék nem bánták a dolgot. Másnap reggel felkerekedtünk hajnalban, mert Péter szerint akkor volt jó a stop. Bár megálltunk reggelizni (illetve eluntuk a várakozást az út szélén), így is hamar Veszprémbe értünk. Még soha nem jártam itt, és Péter mutogatta a látnivalókat. Csalódás volt, hogy a barátjáéknál senki nem volt otthon, de a bátyám nem esett kétségbe.
- Mászkálunk egy kicsit, aztán visszanézünk. Engedélyezett egy sört nekem is, úgyhogy jó hangulatban tértünk vissza a sráchoz, aki ide járt egyetemre is.

Úgy emlékszem, nemrégen költöztek le Pestről, ahol Péterrel összebarátkoztak.
- Most mit csináljunk? - kérdezte a bátyám, miután kiderült, hogy a barátja még mindig sehol.
- Visszaérünk anyáékhoz még az este? - kérdeztem reménykedve.
- Nekem már elegem volt a stopból, inkább nézzünk szállás után Nem nézett ki rossz bulinak, Péter meg élvezte, hogy szervezheti az eseményeket. Kivártuk, amíg megjött a szőlőből a kollégium vezetője, és hajlandó volt kinyitni nekünk egy szobát - szerintem tök olcsó volt. A bátyám még beszerzett egy üveg vörösbort, aztán birtokba vettük a szobát. Nem volt valami lakályos, de egykettőre összetoltuk az ágyat, meg szétszórtuk a cuccainkat, csapra vertük a bort. Szopogattuk, és beszélgettünk, egészen belemelegedtünk.
- Hoztál pizsit? - kérdezte Péter.
- Azt hittem, a nagyfiú mindenre gondol - vigyorogtam, mert a sör, meg a bor megtette a hatását.
- Nem tudom, te mit csinálsz, de én nyáron meztelenül alszom.
- Legfeljebb majd bugyiban leszek - vontam meg a vállam, mintha nem érdekelt volna, hogy egy 19 éves, jól kisportolt srác pucéran lesz mellettem, még ha a bátyám is az.

Egy kicsit Pétert is izgathatta a dolog, mert elmesélte milyen volt, mikor egy csajt stoppolt le a múlt nyáron, aki vezetés közben a rövidnadrágos combjára ejtette a kezét, és az illusztráció kedvéért megmutatta, mire gondolt. Hülyeség, de mindketten belepirultunk egy kicsit, mikor éreztem a göndör szőrét a meleg tenyeremen.
- A volt barátnőmmel nudiztunk egy párszor tavaly. Tudtad, hogy itt is lehet a Balaton mellett?
- Nem ciki annyi ember előtt meztelenül? És mi van, ha feláll a kuksid? Egyre kerekebb szemekkel nézhettem rá, mert folytatta:
- Ne mondd, hogy ti nem szoktatok meztelenkedni a lüke barátnőddel! Hogy is hívják? Magamban és is Enikőre gondoltam. Még a nyár elején jöttünk haza együtt egy táborból, és egyedül maradtam volna pár napig, mert náluk senki nem volt otthon. Elfogadtam osztálytársnőm ötletét, hogy aludjak a családjuknál. Első éjszaka jó sokáig pusmogtunk a táborbeli fiúkról, de még jobban felizgattott Enikő dugi Martinija, meg az, hogy a hálóruhája csak egy bébidoll felső volt. Gyakran felugrált az ágyából, vízért ment, kint felejtette a Bravót, meg ilyesmi.

Egyszer benyitott az öccse egy törülközőben. Nagy meglepetésemre Enikő nem jött zavarba, pedig a melle baromi jól látszott a hangulatvilágításnál, és bugyi sem volt rajta. Mikor lehajolt, István rám kacsintott és hangosan így szólt:
"Mindjárt elmegyek, csak a krémedért jöttem!"
"Pfuj, disznó!" - korholta Enikő, de belepirult, mikor odadobta a tubust az öccsének.
"Ez mindig így megy nálatok?" - kérdeztem, mikor István bezárta maga mögött az ajtót.
"Dicsekvő majom ... bár elég jó a segge, és elől sincs vele semmi baj. Néha még mindig együtt fürdünk, vagy napozunk, ha a szüleink nincsenek itthon." - tette hozzá Enikő, miközben lefekvéshez készülődött.

Akkor azért nekem is eszembe jutott a bátyám, meg Enikő mellbimbója, meg még sok minden, mielőtt lassan álomba cumiztam az ujjam a combjaim között.
- Nem szoktunk - mondtam hangosan, aztán összeszedtem a bátorságom.
- És milyen volt?
- A nudista strand? Szerintem még jobb, mint a textilesek. Nincs szemét, és vidámabbak az emberek.
- Én is kipróbálnám - csúszott ki a számon, de már késő volt, mert Péter rávetette magát a dologra.
- Igen? Hát akkor Keszthelyről majd becserkésszük!
- De én még nem voltam meztelenül senkivel! Baromira zavarba tudok ám jönni! - próbáltam visszatáncolni.
- Ne hülyéskedj! Előttem is szégyelled magad?
- Hát te is pasi vagy! - mondtam, és azt gondoltam magamban, hogy "sőt nem is rossz".
- Na, akkor ma nudizunk egyet! - jelentette ki. Leégni nem fogunk, mert leoltjuk a lámpát, és így te is belejössz a premier előtt.

Péter még kiszaladt a sarki kocsmába utánpótlásért, én meg izgultam, hogy mi fog ebből kisülni, de végül is inkább jó érzés volt. Csak a hold világított be, mi meg ott álltunk a szobában, és lassan lehámoztuk magunkról a kevés nyári ruhát. Cicifix sem volt rajtam, mert bár a melleim eléggé fejlettek, de nem szeretem, ha fel vagyok kantározva. Felhúzott lábakkal ültem a falnak dőlve és szinte dideregtem a furcsa helyzettől, a burgundi pont jól jött. A témáink egyre sikamlósabbak lettek, a puncimról nem is beszélve. Nem tudom, Péter mit láthatott, de én lassan ki tudtam venni a félhomályban, hogy beszéd közben néha megigazítja a kispétert, ahogy Apu szokta hívni. Én is szétnyitottam néha a lábam, mert azt éreztem, mintha valami szivárogna a nuncimból. Néha megdermedtem, mert a csendben szinte hallani lehetett, ahogy végigsimítom a lábam közét, és megnyugtatom a csiklómat (bár inkább felizgattam). Péter odaadóan mesélt intim kalandjairól. A bortól én is felengedtem, és suttogva elmeséltem, mikre szoktam gondolni elalvás előtt, persze őt nem említettem.

Láttam, hogy nagyokat nyel, és próbálja leszorítani a farkát. Lassan kiürült az üveg. Csalódott voltam, mert még csak most kezdtünk belejönni.
- Megyek zuhanyozni. Nem jössz? - kérdezte szinte rekedten, és nyújtózkodott. Ásítást színleltem. Csak Péter nehogy meghallja, milyen szívdobogásom van.
- Menj előre! De nehogy elfürödd a melegvizet! Úgy ágaskodott a mellbimbóm, hogy végig kellett dörzsölni magam. Hallottam, ahogy Péter megnyitja a zuhanycsapot. Nem bírtam ki, becsúsztattam két ujjam a puncimba, de a bátyám fütyköse járt az eszemben. Ha nem akartuk volna, a zuhany alatt akkor is állandóan egymáshoz ért a testünk. Beszappanoztuk egymás hátát, és nem bántam, hogy a bátyám közben érzi testével a meredező mellbimbóm, én meg a fenekemen az ágaskodó fütyijét. Ilyenkor mind a ketten idegesen felnevettünk, én egyszerre dideregtem és tüzeltem.

A végén egymásra néztünk és vigyorogva megállapítottuk, hogy ilyet jót még egyikünk se zuhanyozott. Ledőltünk a széles ágyra.
- Jól megmostad a nunid? - kérdezte, ahogy kiskoromban.
- Várj, megnézem! - válaszoltam, és szétterpesztettem a lábam, hogy ő is érezze a combom. Az arcomhoz dörzsöltem a puncis tenyerem, és beszívtam a saját illatom.
- Hmmmm ... fincsi, illatos! - jelentettem. Megkerestem az orrát, és ő is mintát vehetett.
- Atyám! Te nem tudod, mit csinálsz velem - mondta, és elkezdte a bőrt húzogatni a farkán.
- Ugyan már! Hagyd, idebújok - mondtam, bár magam se tudom, hogy álltam meg, hogy ne masztizzak én is egyet. Reggel összebújva ébredtünk, de egyikünk sem akart kibontakozni az ölelésből.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

syringa ·
Nagyon jól írsz! Beindítja a fantáziámat…

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: