Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Marketing 31

Kitakált történet, minden hasonlóság bla-bla-bla véletlenszerű...

- Gabi jöjjön be az irodámba, azonnal! – süvöltötte a kagylóba Sz. vezérigazgató. Egy hatalmas építkezési vállalatot vezetett, közel kétezer alkalmazottal. A fiatal marketingest két hónappal ezelőtt vette fel, és bár a lány jól nézett ki, alkalmazásában elsősorban végzettsége és kiváló tanulmányi előmenetele játszott szerepet. Na és persze egyik teniszpartnerének a közbenjárása, akinek valamilyen unokahúga lehetett a lány.

Amíg Gabira várt, egy kissé lenyugodott és újra átnézte a szerződést. Közel kétmillió forintos reklámot kötött le a lány az egyik helyi napilappal, anélkül, hogy erről megkérdezte volna. Sőt, a nevében írta alá a szerződést. Néhány másodperc erejéig az is megfordult a fejében, hogy kirúgja, de aztán meggondolta magát. Más lehetőség is van a megleckéztetésére, mosolyodott el kajánul.
Halk kopogás.
- V. kisasszony van itt – szólt be a titkárnő, Gabi pedig mit sem sejtve libbent be az irodába.
- Jó napot igazgató úr, éppen beszélni akartam Önnel az új lakópark promóciós anyagairól – eresztett meg Gabi egy udvarias mosolyt főnöke felé.
- Egy pillanat, kisasszony, előbb másról kell beszélnünk – és elébe tolta a szerződést.
A lány arcán röpke felhő szaladt át, majd hadarni kezdett.
- Igen… ö… ezt is említeni akartam. Két hétig Németországban volt, nem volt időm megvárni, míg visszatér, az X napilap pedig nagyon előnyös szerződést ajánlott a bevásárlóközpont hirdetésére, ami pedig a ….
- Egy pillanat, kisasszony, felfogta ön, hogy mit tett? – dörrent rá a férfi.
- Mint már említettem, az ajánlatra azonnal kellett válaszolni és a szerződést is sürgették, nem gondoltam volna….
- Kisasszony, ez okirathamisitás – vágott a nő szavába ismét a főnök, ezúttál már nyugodt, vészjóslóan hideg hangon.

A lány szája már szinte sírásra görbült, elfehéredett újakkal markolta a szék karfáját, amelyben ült. Izgatottságában szaporán szedte a levegőt, fehér rövidújjú blúza alatt pihegve emelkedtek és süllyedtek kerek mellei.
- Én csak a cég érdekeit néztem, nem gondoltam volna, hogy neheztelni fog, ön is beláthatja, hogy ez egy nagyon előnyös szerződés – próbálta menteni a menthetőt.
- Még mindig nem érti?! Ez elvi kérdés, ön csalt, hamisított, ezért börtön jár.
- De hát… Nem gondoltam, hogy…
- Értesíteni fogom a hatóságokat, az ön karrierjének pedig ezennel vége.

Súlyos csend nehezedett rájuk, a vezér még mindig hideg szemekkel nézte Gabit, aki idegességében ölébe ejtett kezeit tördelte. Kezdett lassan rájönni, hogy túlbuzgóságában hatalmas ostobaságot követett el. Feltekintett a főnökére, de annak melleire szegeződő tekintetétől csak még idegesebb lett.
- Nos, igen, értesíteni fogom a hatóságokat, hacsak…. Nézze, kisasszony, el kell ismernem, hogy ön nagyon csinos, talán más lehetőséget is találhatnánk, hogy helyrehozza baklövését.
Gabi elkerekedett szemekkel bámulta főnökét. Csak nem azt akarja, hogy…
- Természetesen ön dönt, bár, ha belegondolok, néhány év a börtönben…
- Ezt nem teheti..
- Dehogynem, itt és most én mondom meg, mit tehetek és mit nem. Játszunk nyílt kártyákkal, vége a mellébeszélésnek. Az ajánlatom a következő: egy hónapig az enyém lesz, a szó szoros értelmében. Kielégíti minden kívánságomat, ott és akkor teszem a magamévá, amikor akarom. Minden parancsomat teljesíti, ha azt kívánom, meztelenül táncol az íróasztalomon.
- Könyörgöm, ez lehetetlen, ezt nem kívánhatja…. Gabi nem akart hinni a fülének. Nem, ez nem vele történik meg, ezt a megaláztatást nem viseli el.
- Kisasszony, ön dönt. Az ajánlatom egy hónap néhány év börtön ellenében. És garantálom, az előbbi az ön számára is élvezetes lesz… mosolyodott el a vezér.

Gabi döbbenten maga elé bámult, ajkai remegtek. Kezével a miniszoknyája szélét babrálta, majd, mint aki most döbben rá kissé kihívó öltözetére, idegesen megpróbálta lejebb simítani.
- Most 12 óra, délután kettőre várom az irodámba. Ha nem jelentkezik, felhívom a hatóságokat – zárta le a beszélgetést a férfi.
……

Kettő előtt tíz perccel Sz. vezérigazgató kiszólt a titkárnőjének, hogy hazamehet. Egy pohár gint szopogatott, levette a nyakkendőjét és kigombolta ingét.
Pontban kettőkor halkan kopogtak, majd Gabi lépett az irodába. Sápadt volt és kissé ijedt, lassan végighaladt a szobán és megállt a főnök asztala előtt.
- Szóval elfogadta ajánlatomat. Helyesen döntött.
Gabi nem mert ránézni, rossz szokásához híven a szoknyája alját babrálta.
- Vetkőzz le – dörrent rá a főnök, áttérve tegezésre.
A lány ijedten nézett fel, egy pár másodpercig úgy tünt, kiszalad a szobából, de végül beletörődötten elkezdte kigombolni a blúzát. Kibújt belőle, levette cipőit, majd lecsúsztatta szoknyáját. Főnökére nézett, annak szigorú tekintetét látva remegő kézzel a melltartójához nyúlt és azt is kigombolta, azonban mielőtt levette volna, jobb kezét maga előtt keresztbe tette.
- Ne állj meg – szólt rá a vezér. Gabi leengedte a kezét, megfogta rövid tangáját és lassan lesodorta magáról. Felegyenesedett és könnybelábadt szemét a főnökére emelte. Annak szigorú tekintetéből azonban nem számíthatott kegyelemre.
- El kell ismernem, nagyon szép vagy. Ülj le a székre, és tedd szét a lábaid.

Gabi engedelmeskedett, széttárt lábai közül elővillant fazonosra borotvált puncija. Várt, és ahogy főnöke szemeivel vizslatta, egyre inkább zavarban érezte magát. Mikor a vezér rászólt, hogy simogassa magát, megrezzent. De aztán nem szólt, kissé reszkető kezeivel előbb karjait, majd a hasát és a melleit kezdte simogatni. Egy-két perc után a főnökére nézett, annak várakozó tekintetéből pedig kiolvasta, ennél többet akar. Lejjebb vitte a kezét, egy ideig a vénuszdombján körözött, majd megérintette a nagyajkait. Akaratlanul is rövid sóhaj szaladt ki a száján ahogy ujjai a résbe csusszantak és hozzáértek klitoriszához. Puncija már nedves volt, csodálkozva vette észre, hogy lelkével ellentétben teste pozitívan válaszol a megalázó helyzetre.
A vezér egy darabig még nézte, hogyan ügyködik a lány, majd kihúzta íróasztala fiókját és egy golyóstollat vett ki belőle. Felállt, átsétált az asztal másik oldalára, és odaadta a lánynak.
- Dugd fel – parancsolt rá.

Gabi, miközben magát simogatta, már-már elfelejtkezett megalázó helyzetéről, most azonban ismét rátört a felismerés: teljesen ki van szolgáltatva az előtte álló férfinak. Átvette a tollat, előbb néhányszor végighúzta nagyajkai közt, majd egy hang nélkül félig feldugta a vaginájába. Lassan mozgatni kezdte, mind beljebb tolva magában a golyóstollat.
A vezér néhány pillanatig nézte, majd leszedte az iratokat az íróasztaláról.
- Gyere ide és feküdj fel. Széttárt lábakkal.
A lány kihúzta magából a tollat, felállt, odalépett az asztalhoz, majd hanyatt dőlt. Sarkait az íróasztal sarkára tette, kezeit maga mellé helyezte. Jobb kezében még mindig ott csillogott a golyóstoll.

A férfi gyönyörködve nézte, fekvő helyzetben a lány mellei még kerekebbnek, még keményebbnek tűntek. Élvezte a helyzetet, itt fekszik előtte egy fiatal nő és ő azt tehet vele, amit akar. Farka már nagyon feszítette a nadrágját, de nem akarta elsietni a dolgokat. Kivette a lány kezéből a tollat és most ő dugta fel neki. Gabi enyhén megremegett, de hang nem jött ki az ajkán, tekintetével a plafont bámulta.
A vezér egy ideig ki-be húzogatta a tollat, majd egy hirtelen ötlettől vezérelve teljesen kivette és a lány popsilyukához illesztette. Gabi, amint megérezte a végbélnyilásánál a tollat, ijedt mozdulattal pattant fel az asztalról.
- Ne, kérem ne, azt ne – szaladt ki a száján.
A főnök szigorúan tekintett riadt beosztottjára. – Ne feledd, engedelmességgel tartozol, azt teszek veled, amit akarok.
- Csak nem szűz még a popsid?
A lány nem válaszolt, lesütött tekintettel állt a a főnöke előtt.
- Gondolhattam volna. Na jó, a popsidhoz még nem nyúlok, persze annak is eljön majd az ideje. Most lássuk, mennyire finomak az ajkaid. Térdelj le.

Gabi kissé remegő térdekkel ereszkedett le és nézte, ahogy a vezér előveszi a farkát nadrágjából. A férfi egy darabig elcsodálkozott azon, hogy a lány le sem veszi tekintetét a faszáról, majd a szőke hajzuhatagba nyúlva közelebb húzta magához. Gabi nem nyitotta ki azonnal a száját, a farok egy darabig az ajkain körözött, de aztán a férfi szorítását érezve a nyakán kinyitotta száját és bekapta a méretes falloszt. Egy másodpercet várt, majd a nyelvével körbesimogatta a makkot, aztán kiengedte és ismét visszacsúsztatta. Néhány perc múlva felpillantott és már nem szigorú főnöki szemeket látott, hanem egy kéjtől vonagló férfi tekintetét. Gyorsított a mozgáson, mind közelebb engedve a torkához a faszt. A férfi az utolsó pillanatban álította le.
- Nem a szádba akarok élvezni – felállította a lányt, szembefordította az íróasztallal és rádöntötte. Jobb lábával enyhén széjjelebb tolta Gabi lábait, majd kezével egy kissé lenyomta a derekát, hogy kidudorodjon a feneke. A farkát a kinyílt puncihoz igazította, majd egyetlen lökéssel tövig hatolt a lányba. Gabi, maga sem tudta igazán, a meglepetéstől vagy a kéjtől-e, hatalmasat nyögött. A vezér előbb körkörösen mozgatta a farkát a lányba, majd kemény, erőteljes lökésekkel baszta a punciját. Nem kellett sok és beleengedte spermáját a lányba.

Egy percig várt, majd kivette a farkát és felhúzta a nadrágját. Gabi az asztalra dőlve maradt, nem tudta, felállhat-e vagy lesz még folytatás.
- Ülj vissza a székbe és simogasd magad. Dugd vissza a tollat is.
A lány felegyenesedett, megkereste a földre hullott tollat, leült a székbe és engedelmeskedett a parancsnak. Főnöke háttal az íróasztalnak dőlve nézte a lány ténykedést.
- Hány férfival voltál már? – kérdezte hirtelen.
- Hárommal – válaszolta néhány másodperces szünet után a lány.
- És nővel?
- Egyel sem, válaszolta szinte azonnal Gabi, meglepetten tekintve főnökére, még a puncija simogatását is abbahagyva.
- Ne hagyd abba, és közben mesélj valamit magadról.

Gabi csodálkozva tekintett a férfira, hirtelen nem tudta, mit is mondjon. A tollat újra megmozdította, szinte teljesen benyomta a puncijába, egy kicsit körözött vele, majd kihúzta. Másik kezével a nagyajkai között matatott.
- Vidékről jöttem… A középiskolát még a szülővárosomban végeztem… kezdte szaggatottan. – Egyszerű lány vagyok, albérletben lakom egy barátnőmmel… Van egy macskám… Az egyetemet már itt végeztem a fővárosban… Szeretek táncolni, gyerekkoromban baletteztem… Az egyetem alatt rengeteget kirándultam… van egy kis kocsim… bejártam vele az országot… És a szomszédos… országokban is voltam…
Mind lassabban ejtette ki a szavakat, hangja mind szaggatottabbá vált. A toll mind gyorsabban járt a kezében, térdei egy kicsit remegtek.
- Hagyd abba – szólt rá hirtelen a vezér, mire Gabi meglepetten, szinte könyörgően nézett fel rá. Vontatottan vette le kezét puncijáról. A férfi felállította, leült a székre, kivette ismét megkeményedett farkát a nadrágjából, majd hátulról magára húzta a lányt. Kis igazítás után akadálytalanul hatolt a nedves punciba.
- Mozogj, és mesélj tovább…

Gabi csak néhány fel-le mozdulat után folytatta. – Az egyetemen kommunikációt hallgattam… Egy évet Amerikában töltöttem… Kinn akartam maradni, de nem… ahh… lehetett… Szeretek táncolni, igeehn, ezt már… ohh… mondtam… Meegh… hogy baletteztem… Imááádhom a vörös… ahh… bort… Jóól főzök… Ahhh… Ahhh… A szabadságomat… ahhh… görög tengerparton… fog… auh… foghom eltölteni… Igehhn…
A lány már vonaglott, összefüggéstelen, artikulálatlan hangok jöttek ki az ajkain, elfelejtkezett megalázó helyzetéről és csak saját testére és a benne ki-be járó faszra tudott gondolni. Mind gyorsabban ugrált, sikoltozott, egyik kezével a klitoriszát simogatta, másik kezével a férfi heréit morzsolta. A vezér nem bírta tovább és a lányba engedte a magját, aki hirtelen megfeszült, a háta ívbe hajlott, még egy hosszút sikoltott és ernyedten a férfi mellkasára dőlt.

Néhány másodperc után Gabi felemelkedett, lehajolt és a szájával megtisztogatta a főnök félig elernyedt férfiasságát.
- Felöltözhetsz – szólt rá nyersen a férfi. Gabi meglepetten pillantott rá, majd sietve felkapkodta a ruháit.
- Holnap rendes munkaidő, majd szólok, ha szükségem lesz rád. Légy mindig készen arra, hogy teljesítsd a kívánságaimat.
A lány könnyes szemmel fordult az ajtó felé, halkan kinyitotta. Egy másodpercig megtorpant, mintha várna még valamire, majd kilépett és behúzta maga után az ajtót.

Folyt. köv.
Hozzászólások
További hozzászólások »
zeno ·
Ismerős alapötlet, korrektül megfogalmazva. De többet is ki lehetett volna hozni belőle. Elég perverz hozzá a fantáziám. :wink:

ANONIMUSZ2 ·
NAGYON KIRÁKY MIKOR LESSZ FOLYTATÁS? :wink:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: