Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mariann

Mariann az egyik legszebb nő, akivel valaha is találkoztam. Régóta ismerem. Amikor megismertem még nem tetszett, de ahogy felcsperedtünk, egyre kívánatosabb, szexi nő vált belőle. 24 éves, csupán 160 cm magas körül lehet, de én kedvelem a kistermetű lányokat. Vékony, enyhén kreol bűrő és fekete hosszú egyenes haja van. Az arca bájos és kedves, mindig mosolygós. Rengeteget fantáziáltam róla, hogy hogyan dughatnám meg egyszer. Már úgy éreztem belebetegszem, ha nem érinthetem meg a testének rejtett zugait, mikor történt valami:

Mariann barátja jó ismerősöm volt, de azért nem voltunk barátok. Egyszer Mariann munkahelye előtt mentem el. Gondoltam beköszönök neki, így bementem hozzá. Egy nagyáruházban dolgozott, így mikor megpillantottam az üzlet dolgozóinak az egyenruhája, piros nadrág és felső volt rajta, valamint egy pici, talán kb. 37-es fehér klumpa. Ébenfekete haja fel volt tűzve. Harisnyát nem viselt, pici sarkai kisejlettek a nadrág alól. Kellemesen formásak és szép barnák voltak. Imádom a lábait, gyönyörűek. Kedvesen fogadott, majd mondta ha várok egy kicsit végez, és akkor talán mehetünk együtt hazafelé. Én felajánlottam neki, hogy hazaviszem, csak előbb hozzám is fel kellene ugrani egy pillanatra az autóm kulcsaiért.

Miután végzett lekísértem az öltözőhöz, ahová ő bement, én pedig leültem előtte a székekre. Mikor belépett az öltözőbe, előtte hátrafordult és rámmosolygott, közben kiengedte fekete haját mely a vállaira omlott. Majd megzavarodtam a tudattól, hogy csak egy ajtó választ el tőle miközben öltözködik. Elképzeltem formás alakját, szép lábait és popsiját ahogy hajlong és leveszi kórházi ruháját. Gondolatban már ott dugtam az öltözőben hátulról, ő pedig előrehajolva fogta az öltözője ajtaját, mikor kilépett az ajtón.

Egy istennő volt előttem. Fekete zárt magassarkú cipő, fekete popsin feszülő nadrág, és piros, szintén kellemesen feszülő felső volt rajta. Melltartót nem viselt, pici bimbói domborodtak a pólón. Volt még nála egy nagyobbacska női válltáska. Egyre jobban éreztem a késztetést, hogy rá kell vennem egy baráti dugásra, vagy legalább arra, hogy valahol szopjon le, de még ma mert megőrülök. Reménykedtem, hogy nem lesz nehéz dolgom, mert hallomásból tudtam hogy szereti a faszt és többen is megdugták már a munkahelyén. Útközben beszélgettünk, majd mikor hazaértünk hozzám felmentünk az autó kulcsaiért. Gondoltam, hogy itt a pillanat, most majd kiderül milyen is a lány.

Fent a lakáson ledobtam a cipőmet, majd beinvitáltam egy pár percre, míg összeszedem a kulcsokat és papírokat. Ő is levette a cipőcskéjét és belépett a szobába. Furcsa volt, de a fekete nadrághoz fehér harisnyát viselt. Hófehér volt. Átlátszott rajta gyönyörű lábfeje és lábujjai. Nagyon szexi volt, ahogy barna lábán feszült a harisnya. Arra gondoltam, hogy ha ezt most megfoghatnám és a számhoz emelve megnyalogathatnám és simogathatnám, már az is elég volna ahhoz, hogy beleélvezzek a nadrágomba.

Míg én pakolásztam, megkérdezte bemehet-e a fürdőszobába egy pillanatra. Persze mondtam neki, és ő el is tünt az ajtó mögött. Nekem még mindig a lábacskáin járt az eszem, ezért a nadrágomba nyúltam és arra gondolva, hogy csupasz talpát nyalogatom és lábujjait szopogatom elkezdtem verni a farkamat. Háttal ültem a fürdőnek, így csak hallottam hogy nyílik az ajtó és ő kilép rajta. Cipőkopogást hallottam, holott harisnyában ment be. Gyorsan kivettem a kezem a nadrágból és hátrafordultam. És a látvány….. Nehéz leírni. Csak ennyit mondott: - Látom mit csinálsz, nem kell folytatnod, bízd rám magad! Tudom, hogy dugni akarsz velem. Tégy a magadévá most.

Ekkor jöttem rá, hogy mi volt a táskájában. Egy szexi fehérnemű és a hozzá való tartozékok. Szóval ahogy bejött a szobába az maga volt a szex istennője. A fehér harisnya egy selymes combfix volt, felső részén egy vastag csipkés szegély fogta körül a combjait. Selymesen csillogott és feszült karcsú, sportos lábain. Peckesen lépegetett befelé a szobába a magassarkú, üveghez hasonló látványt nyújtó áttetsző papucsában. Feljebb egy fehér, apró tangabugyit viselt selyemből, majd felül egy fűzőhöz hasonló felső részt szintén selyemből, melleinél kemény melltartó résszel. Csillogó haja a vállain terült el. Az ágy szélén ültem, ő odalépett hozzám és a lábaim között állt meg, majd kezével az állam alá nyúlt és arca felé fordította arcomat.
- Úgy kefélj meg, mint még soha senki, élvezni akarok. Azt teszel velem, amit akarsz.

Ekkor megfordult, előrelépett kettőt és elkezdett vonaglani. Riszálta nagyon lassan a csípőjét. Nem ocsúdtam fel még mindig, de le sem vettem a szemem a popsijáról, amibe a tanga hátsó része belemélyedt. Csak egy vékony selyemfonal volt a bugyi popsi részén, így mikor kicsit előrehajolt felsejlett a popsinyílása körüli kicsit sötétebb bőr. Mint egy álom, olyan extázisban voltam. Miközben lassan táncolt előttem én levettem a ruhámat. Rámparancsolt gyengéden, hogy feküdjek hanyatt az ágyon. A farkam úgy meredezett, olyan kemény volt, mint egy tűzelésre kész ágyú. Csillogott is Mariann szeme, látva a sikerét. Az ágy mellé lépett és megkérdezte:
- Tetszik a lábam igaz? Mohón bólogattam, ő elmosolyodott és jobb lábacskáját kivette a papucsból és felemelte. Harisnyás talpát a mellkasomra helyezte óvatosan és simogatni kezdett vele. Kezeimmel simogatni kezdtem a formás lábfejét és lábujjait, eközben ő a melleimet kényeztette a talpával.

Érezni akartam a lába nőies illatát, így megfogtam lábfejét és az arcom felé húztam. Nagyon finom testápoló illata volt, talán egy kisbabának lehet ilyen. Kinyújtottam a nyelvem és a sarkától a lábujjáig élvezve minden centimétert végignyaltam a talpát, majd bekaptam harisnyás lábujjait. Nagyon izgató volt ez nekem, és úgy láttam neki is. Látva, hogy imádom a lábait, hogy az élvezetem nagyobb legyen lassan letűrte jobb lábáról a harisnyát, majd végül teljesen lehúzta a lábfejéről is és ismét visszatette az arcomhoz a talpát. Lassan, kéjesen érintettem meg először a nyelvemmel. Nagyon finom és illatos volt. Úgy nyalogattam mint más a fagylaltot. Hosszan a sarkától a lábujjakig, bekaptam a talpa élét és a nyelvemmel játszottam rajta. Legvégül pedig a lábujjai jöttek, amiket egyesével a számba vettem és kéjesen szívogattam, a nyelvemmel pedig cirógattam.

Talán egy negyed órát is eltöltöttem így. Mivel eddigi találkozásainkkor maximum csak a lábfejét láttam , így érthető, hogy ennyire vonzódtam hozzájuk és izgatónak találtam őket. De most az egész teste az enyém volt, így máshogy is folytattuk a szeretkezést. Miután a lábacskáit a legvégsőkig kényeztettem és majdnem elélveztem már ettől is, felültem az ágyon és bal lábáról is lehúztam a harisnyát. Miközben lehúztam a harisnyát szájammal megérintettem combjának belső oldalát és mohón csókolgattam lefelé haladva, míg kezemmel elértem lábfejét és arról szépen, simogatóan levettem a selymes ruhadarabot. Szép barna és kecses lábak voltak ezek, talán a legszebbek a világon.

Hátradőltem, ő átlépett felettem és felém hajolt négykézláb majd megcsókolt. Puha ajkai voltak, mohón nyalogattuk egymás nyelvét. Nyálasan csókolt, ordított a vágytól, hogy leszopja a farkamat. El is indult lefelé, nyelve hegyével a mellkasomat cirógatva. Finom fehérneműje ekkor már a farkam hegyét érintette. Rövid ideig megállt a mellbimbómnál és nyalogatta körbe - körbe, illetve gyengén ráharapott és lágyan szívogatta is. Lefelé haladva egyre mohóbban nyalogatott, mígnem álla megérintette álló farkam hegyét. Ekkor felnézett rám, én persze bámultam lefelé kíváncsian és türelmetlenül, mikor csúsztatja a makkomat a nyáltól csillogó ajkai közé.

Rámmosolygott, egymás szemébe néztünk mikor kinyújtotta a nyelvét és megérintette vele makkom végén a nyílást, majd lassan megemelte a fejét még mindig nyújtott nyelvel. Láttam, hogy a nyelve hegye és a makkom között egy fényes nyál és kéjcseppből álló nyúlós folyadék van. Jobb kezének mutatóujjával éppenhogy megérintette a makkom végét, ezzel felvette onnan a folyadék végét, ami immáron a nyelve és az ujja között lógott majd kéjesen lassan szétkente körbe a száján. Nem bírtam tovább, gyengéden megfogtam a fejét és a farkam felé húztam. Neki sem kellett több nyaggatás, nagyra nyitotta a száját és szép lassan bekapta tövig a farkamat, majd bezárta száját és óvatosan elkezdte fel-le mozgatni a fejét.

Ahogy végigszopogatta a tövétől a makkom végéig, cuppogó hangot adott és láttam, hogy az egész farkam csillog a meleg, selymes nyáltól. Közben kezével is megfogta, enyhén szorítva hol lassan, hol gyorsabban verte a farkamat. Mikor már majdnem elélveztem többször is megszorította egy picit, ezzel késlelteve az elélvezést. Nagyon ügyesen szopott, forró volt a szája, a nyelve pedig cirógató. A harisnyán kívül még minden ruha rajta volt, pedig már alig vártam, hogy lehámozzam róla őket. Nem akarta a szopást abbahagyni, szemmel láthatóan élvezte hogy játszhat a farkammal. Én viszont már meztelenül akartam az ölemben tartani, hogy minden porcikáját élvezhessem.

Lassan elhúztam a farkmat a szájától és felültünk úgy, hogy ő az ölembe ült. Eközben a kezével még mindig a farkamat fogta és lassan húzogatta fel-le. Átöleltem majd hátul lehúztam a fehérnemű zippzárját és óvatosan levettem róla majd félretettem az ágyon. Lenyűgöző mellei voltak. Maximum közepes méretűek, de feszesek és szoláriumbarnák. A bimbói pedig, hát azok fenomenálisak. Izgalmi állapotban úgy meredtek előre, mint az én farkam. Átmérőben kicsi bimbói voltak, azonban legalább két centiméter hosszúak lehettek. Fejemet közelebb hajtottam, két kezemmel megfogtam őket és felváltva nyalogatni kezdtem őket. Keményen meredeztek, úgy lehetett szinte szopogatni őket, mint ő tette a farkammal. Hangosan nyögdécselt, élvezte a játékot.

Már csak a tanga volt rajta. Jómagam a lányok popsiját kedvelem legfőképpen, úgyhogy megkértem, térdeljen négykézláb az ágyon. Meg is tette szó nélkül én pedig mögé térdeltem. Ebben a helyzetben láttam csak igazán Mariann szépségét. Szép nőies háta, szinte maroknyian vékony dereka és formás kerek feneke volt, közte a falatnyi tangabugyival. Feszes popsija ebben a pózban szinte teljesen kinyílt és megmutatta bájait a tanga szára mellett. Puncija nem látszott a bugyitól, annál inkább popsinyílása. Szinte könyörgött, hogy ott is jól megbaszzam. Persze nem siettem el. Bal kezem mutatóujjával a tangát félrehúztam, jobb kezemet pedig előrenyújtottam Mariann szájához, hogy szopja meg a mutatóujjamat, hadd legyen kellőképpen nyálas.

Miután ez megtörtént, mutatóujjammal megérintettem a popsilyukát. Erre ő felszisszent egy picit az élvezettől. Körbe-körbe mozgattam az ujjam izgatva a végbelét, majd ekkor Mariann váratlanul hátramozdította az egész testét. Mutatóujjam hegye erre becsusszant a popsijába, de mivel jó szűk volt így csak elég röviden.
- Kívánod, hogy a popsidat is jól szétbasszuk? – kérdeztem.
- Igen szeretném, még sosem basztak seggbe, de veled azt is szívesen kipróbálnám, ha megtennéd nekem. Persze nekem aztán egyáltalán nem volt ellenvetésem, hiszen annyira tetszett Mariann, hogy ott és olyan formán, annyiszor baszom meg amennyiszer az lehetséges lesz.

Ezen felbuzdulva mutatóujjamat lassan benyomtam a seggébe és kéjesen ujjazgattam, ki-be tövig. Ő nyögve vonaglott seggében az ujjammal. Mikor kicsit szárazabb lett az ujjam és már nem csúszott, kihúztam a lyukból és bekaptam hogy ismét benyálazzam, majd visszadugtam. Testének az ízét éreztem, mikor lenyaltam kéjesen a seggéből kihúzott ujjamat. Lassan ellazult a popsija az ujjazás miatt és éreztem, hogy már kevés neki az egy ujjam. Lehajoltam, arcom popsijának két domborulata közé nyomtam. Az az igazi nőies, finom popsi illata volt. Két kezemmel megfogtam a két domborulatot és széthúztam. Feltárult a kéjbarlang, ahogy a popsinyílás a feszítés következtében szétnyílt.

Talán tíz centiméterre is beláttam a popsijába, kellemesen rózsaszín és hívogató volt. Nem bírtam ellenállni, így nyelvemet amíg csak bírtam a végbelébe nyomtam és olyan mélyen nyaltam bele, amennyire az lehetséges. Hatalmasakat nyögött az élvezettől és lágyan ringatta a fenekét, hogy minél mélyebbre hatoljak a nyelvemmel. Azt hittem menten elélvezek a gyönyörűségtől, hiszen álmaim nője itt térdel előttem én pedig nyakig vagyok a fenekében. Nem volt mit tenni tovább, könyörgött, hogy basszam seggbe most azonnal. Egy pillanatra hátrafordult, gyorsan bekapta a farkamat és jó nyálasra szopta majd a végén egy adag nyálat a makkom végére csurgatott, majd azonnal vissza is fordult nekem háttal.

Fenekét az égnek emelte, arcával az ágyra feküdt és hívogatóan két kezével széthúzta a fenekét. Mariann mögé álltam és a nyáltó nedves farkam a popsilyukához érintettem.
- Basszál meg! – mondta és jobb kezével megfogta a farkam majd szinte megába nyomta. Először csak a makkot – sziszegve fújtatott, talán nem volt kellemes így először – majd erős, de rövid lökésekkel egyre beljebb. Persze én is löktem, minél mélyebben legyek benne álmaim nőjében. Aztán lassan az egész farkam eltünt a popsijában. Ezután már nem volt gond, szép lassan mozgattam így hamar síkos lett az egész és könnyebben járt ki és be.

Hátulról ráhajoltam, hogy a lehető legmélyebben tudjak behatolni. Bal kezemmel támaszkodtam mellette, a jobbal pedig átöleltem a mellkasánál és így, mintegy kutyapózban vadul basztam hátulról. Ő is mozgatta a testét előre hátra, segítve a munkámat. Egy vad orgia volt, ahol az állati ösztönök kerültek előtérbe, semmi nem érdekelt a baszáson kívül. Nem tudom pontosan meddig, de ebben a pózban jó sokáig keféltünk mígnem majdnem elélveztem. Ezt elkerülendő hirtelen kihúztam a farkam a popsijából, így sikerült is visszatartanom.
- Már csak a puncim van hátra, ha ott is így megbaszol akkor azt hiszem, a világ legnagyobb orgazmusa fog következni.

Hátára fordult és levette bugyiját. Csupasz, bársonyosan selymes puncija volt, ami egy kicsit kinyílt, mikor lábait széttárta. Ujjaival odanyúlt, és picit megdörzsölte az ajkait, amik már amúgy is lucskosak voltak. Úgy láttam, hogy a vágyakozástól már szinte kifolyik rajta a sikamlós folyadék, ezért gyorsan odahajoltam és rátapasztottam a számat a nyílásra. Egy kicsit megszívtam, mire ez a mennyei nedv átfolyt a számba. Egy kéjes folyadék, ami annak a nőnek a testéből folyik a számba akit világ életemben meg akartam baszni. Lehet ennél jobb? Azt hiszem nem, éreztem a fogaim között és a nyelvemen, ahogy csúszik és folyik, majd mohón lenyeltem. Annyit nyaltam ki a puncijából, amennyi csak ott volt.

Ezután már valóban nem volt más hátra, minthogy hagyományos módon a farkam a puncijába dugjam és azt addig basszam, míg a lány el nem élvez. Fölé is hajoltam, majd a farkam lassan izzó puncijába dugtam. Hatalmas élvezet volt, hogy itt láttam magam alatt pinájában a farkammal az álomnőt. Gyorsan mozogtam, hogy minél hamarabb a csúcsra juttassam, ez mellet pedig még a melleivel játszadoztam és csókolgattam őket. Néhány perc alatt el is jutott a csúcsra, akkorát élvezett hogy talán még a szomszédok is hallották. Vonaglott és nyögött a kéjtől.

Mikor ez megvolt kérdezte, hogy én hogyan akarok elélvezni? Bármire szívesen vállalkozott. Mondta, hogy élvezzek a fenekébe, mert a seggbebaszás nagyon bejött neki, vagy akár ráverhetem az arcára is, akkor viszont legalább onnan le tudja majd nyalni és lenyelni. Azt mondta, a lényeg csak az, hogy a végén a geci a testébe jusson seggen, pinán vagy szájon át. Én ezzel ellenben mást kértem tőle. Először mosolygott, de aztán persze elfogadta az én megoldásomat is. Hasrafektettem, lábait kinyújtotta és lefeküdt. Átadta magát az én élvezetemnek. Mögé mentem, és a talpai fölé hajoltam, majd kéjesen elkezdtem mind a kettőt nyalogatni. Erre tudok igazán élvezni, azt hiszem láb fetisiszta vagyok.

A talpait, a sarkait és a lábujjait is végignyalogattam, majd a lábai fölé hajoltam, és az egymás mellett lévő talpacskáira, vagy inkább a kettő közé raktam a farkam. Talpacskái csúsztak a nyáltól, így a farkam könnyen járt rajtuk oda-vissza. Talán az egész kefélésben nekem ez volt a legjobb, hogy megbaszhattam a lábát a szeretett nőnek. A dörzsölés és a látvány következtében nem kellett sok, hamar ráélveztem Mariann talpaira. Csodálatos élmény, főleg ha a nő is elfogadja. És Mariann betartotta az ígéretét, hogy a gecimet a testében akarja tudni. Miután elélveztem óvatosan felült, hajékony lévén felemelte egyik, majd másik lábát és nyelvével óvatosan, nehogy egy csepp is elvesszék saját talpáról lenyalogatta és lenyelte az ondót.

Nekem ennél a látványnál nem is kellett több, másodszorra is felizgultam egy pillanat alatt. Mariann mosolyogva előrehajolt, szájában még habzott az előző adag ondó majd azzal a lendülettel, most már elég bátran szopni kezdett. Az előttem térdelő Mariann látványa szétnyílt popsijával hamar segített, hogy másodszorra a csúcsra jussak, így néhány perc szopás után az új adag ondót mélyen a torkába pumpáltam. Ki is szívta jó erősen belőlem az utolsó cseppet is gondosan.

Rövid pihenés után Mariann kivonult a fürdőszobába és visszaöltözött utcai ruhájába, mintha nem történt volna semmi. Beültünk az autómba, majd hazavittem ahol már várta a barátja. Szívesen fogadott minket, pár percig maradtam majd elindultam hazafelé. A lépcsőházban még hátranéztem, eddigra a barátja már bement Mariann pedig mutatóujját a szájába véve kéjesen megszopta azt. Tudtomra adva ezzel, hogy igazén élvezte a délutáni kefélést.

Talán ennyi volt röviden az első közös kefélésünk története, azóta szinte havonta összejövünk egy ilyen orgiára, ahol hasonló jókat kefélünk. Talán most már kevésbé vagyunk feszélyezve, így használunk eszközöket is, ami feldobja a dugást. De erről majd legközelebb…
Hozzászólások
További hozzászólások »
DREAMER ·
"kihúztam a lyukból és bekaptam hogy ismét benyálazzam, majd visszadugtam. Testének az ízét éreztem, mikor lenyaltam kéjesen a seggéből kihúzott ujjamat."
Csacsi, az nem a testének íze volt, hanem egyszerűen a bélsáré!
"arcom popsijának két domborulata közé nyomtam. Az az igazi nőies, finom popsi illata volt."
Hát, a nőies illat meg a sz@rszag az két különböző dolog!
"tíz centiméterre is beláttam a popsijába, kellemesen rózsaszín és hívogató volt"
Akkor te már kész proctologus vagy! Javaslom, látogass el el egy patológiai előadásra, ahol meggyőződhetsz róla, hogy a belek sehol nem rózsaszínűek!
"szép lassan mozgattam így hamar síkos lett az egész és könnyebben járt ki és be."
Alapvető tévedés, a végbélben semmi sincs amitől sikosabb lehetne! Azok a bizonyos Bartholini mirigyek, csak a hüvelyben vannak!
"hirtelen kihúztam a farkam a popsijából,...hagyományos módon a farkam a puncijába dugjam"
Éppeszű nő ilyet nem enged saját teste tisztasága/egészsége érdekében!

Paródiának nem jó, igaznak nem jó, nem is tudom...
Sehogy se jó!
Puti1 ·
Bazzzeeeg! Kurvajó hozzászólás!! Kiröhögtem a belemet, megnéztem, és tényleg sehol nem rózsaszítű, csak bélsarat láttam. Höhöhöhö.

Attys38 ·
Egy áruházban mióta viselnek "kórházi" ruhát a dolgozók?
:japanese_ogre:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: