Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mankó II.

...- Eressz el! Csak egy rohadt telefont kértem tőled és te rögtön belegázolsz az életembe. Mi közöd hozzá? És ha nem baleset? Kinyögsz egy sajnálomot azt annyi? Te is férfi vagy, ugyanolyan mocskos hazudozó barom.
- Nem ismersz. Honnan gondolod? De ha annyira akarsz, menj én csak segíteni akartam, amióta beléptél azon az ajtón...

A dühös lány feltápászkodott, de ha Balázs nem kapja el a csípőjét biztosan a földre zuhan. Felállt mögé és kezét még mindig a csípőjén tartva sugdosott a fülébe.
- Kérlek, nyugodj egy kicsit le, mert ha így kapkodsz még megütöd magad és egy ilyen csúnya köcsög pasinak kéne ápolnia. Nem akartalak megbántani. Figyu semmi közöm hozzá, de ha valami fáj, kérlek, mondd el és megpróbálhatok segíteni jó?
- Bocsánat én nem, én nem, én nem akartalak megbántani. Én olyan szerencsétlen vagyok. Most is egy szinte ismeretlen csávó tart meg, hogy ne zúgjak egy hatalmasat. Szánalmas vagyok.
- Gyere, ülj le, - átfordította a lányt és az ágyra tette-semmi bajom nincs veled. Beszélgessünk kicsit? Van kedved? Csak úgy, nem kell rossz dolgokról. Csinálunk egy „csajos” estét. Kérsz egy is bort?
- De csak kicsit, megárt, tudod. Beszélgethetünk, ha elmondod végre, mikor jutok haza.
- Amikor jónak látod, na meg persze én is akarom- kacsintott rá egy kedves barna szempárja és a bor, nem árt meg, főleg ilyen aranyos lányoknak nem.

Kibandukolt a konyhába és két borospoharat bányászott elő a szekrény mélyéről. Kicsit áttörölte, majd bort töltött bele, épp addig ameddig szokás. Kezében a poharakkal meg az üvegekkel tért vissza, már kis kedvenc ápoltjához. Odanyújtotta a törékeny kezeknek, amelyek egy halk köszönömmel elvették. Letette a poharát meg az üveget az egyik kispolcra, majd a kezébe vette a lány lábait és befáslizta. Tudta jól, hogy nem is kéne rátennie a kötést, csak a mellette ülő teremtés nem akarja látni a sérüléseket magán. Amikor végzett felnézett a zöld kissé, csillogó szemekbe. Egy kis mosolyt látott köríveződni a bájos arcon, majd egy könnycseppet, amint végigfut a puha bőrön és rácsöppen a tőle kapott ingre. Aztán könnyek zápora kezdte mardosni az anyagot és az ő szívét is. Egy fejet érzett a vállába fúródni.
- Én nem csináltam semmit. Csak egyszerűen bevadult és kezet emelt rám. Én nem tudtam, hogy ivott-fakadt ki- tudod nem erőszakos ő, meg szeretett is, csak elborult az agya. Mindenkinél van ilyen.
- Ez nem igaz. Ne áltasd magad, ha valaki megteszi egyszer, többször is megfogja. Sírástól elhomályosult szemek néztek rá.

Nem bírta megállni, és egy apró puszit lehelt a kicsiny női szájra majd kezeivel is átkarolta a vékony csípőt. A pusziból lassan csók lett, és az ajkak apránként tapogatózva ismerték meg egymást. Gyengéden karolta az ártatlan kis testet, vigyázva, nehogy valami kárt tegyen benne. Nem akarta azt, hogy a társa azt higgye, hogy csak a testére hajt, és ő is csak egy szexre éhes hím. Abba hagyta nyelve játékát, és mélyen a zöld szemekbe meredt. Apró csókot adott a szemhéjakra és halkan, éppenhogy érintve kezdte el becézgetni a lány arcát. Lassan akarta felébreszteni a szunnyadó gyönyört és csak a másikra akart összpontosítani, a saját élvezete nem érdekelte. Mint egy kisded simult bele a karjaiba Lili. Belecsókolt a nyakába és a füleket kezdte kezelésbe venni. Kis harapásokkal fokozta az ingereket és piciket lehelt a lány fülébe. Érezte a másik borzongását, libabőrösségét.
- Hunyd le a szemed és zárd ki a külvilágot-, búgta fülekbe.
- De ezt biztos, hogy szabad?
- Kicsim mindent szabad, ami nekünk örömet okoz. Főleg ami neked. Csókokat adott kis vállakra és letette a törékeny kis lényt az ágyra, majd fölötte helyezkedett el. Csókolta a nyakát, és a biztonságot nyújtó kezei a vékony csípőn kalandoztak. Érezte a félelmet, a kíváncsiságot, a nyugodt nyugtalanságot, amit a másik teste árasztott. Tudta, hogy ezt a lányt meg akarja ismerni és nem csak egy egyéjszakás kis kalandot akar összehozni szomszédjával. Visszatért az ajkak csókolásához és lefeküdt Lili mellé a nőies testet magához szorítva.

- Tudod Lili, igazából szeretném, ha itt aludnál, és egy kicsit megnyugtatna az, hogy biztonságban vagy, és ha neked is tetszene mostmár lenne, aki vigyázzon rád. Ha te is így gondolod. Holnap tényleg hívunk egy lakatost, és be tudsz jutni a lakásodba. Hm?
- Olyan kedves vagy Balázs, és mindig is az voltál. De kérlek, hogy ha lehet, aludjunk rá erre az egészre egyet, mert nem tudom én se, hogy mit érzek. Hogy csak a kedvességed ilyen csábító számomra, vagy te magad.
- Bizonyítani fogok neked. Ígérem. Egy hosszú csók után, az álomvilágba utaztatta kis kedvencét.

Reggel Balázs ébredt hamarabb. Kibotorkált a nap fényével átjárt konyhába és narancslével csillapította szomját. Pár perc múlva, már kicsit magához tért, és a kabátjához sietett- Kivette belőle Lili tipikusan női kulcscsomóját és a dolgozószobájában lévő asztal fiókjának a legmélyére süllyesztette.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Tapaizsofi ·
Nagyon jó!!!! Van folytatás?? Ha van elküldöd az emailemre:tapaizsofi@citromail.hu??

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: