Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Malacka

Eric a számítógépén dolgozott, amikor a képernyő szélén egy figyelmeztetés villant fel. Valaki videobeszélgetést akart vele kezdeményezni. Fogadta a hívást és a képernyőn megjelent a húga, Tiffany. A lány négy évvel volt fiatalabb nála és még otthon lakott a szüleikkel a családi farmon.

-Röf, röf! - mondta a lány vigyorogva, minden bevezető nélkül.

Eric jó kapcsolatban volt vele, de a lány néha fel tudta idegesíteni.
-Tiff, nem kellene már ágyban lenned? Ezenkívül nem igazán tudlak követni.
Mi a bajod?

-Semmi, csak gondoltam mint szakács, megnézem a husikámat.

-Szakács a husikát? Miről beszélsz?

-A régi szobádban takarítottam és pakolásztam. Találtam egy darab papírt, amin érdekes dolgot olvastam. Idézek belőle, jó? “Oh…anya, apa, Tiffany….ha tudnátok mennyivel finomabb vagyok az állatoknál. …. Engem lógassatok fel, nézzétek a vergődésemet, azután daraboljatok fel…” Ismerős? - kérdezte a lány és a kamerának mutatott egy teleírt papírlapot.

Eric elvörösödött és egy darabig nem jutott szóhoz.

-Ez csak fantáziálás, ami senkire sem tartozik. - nyögte ki végül.

-Olvassak még belőle?

-Ne. Mit akarsz?

-Nem fogod elhinni mi történt. Amikor először elolvastam, azt hittem megőrültél. Ki is akartam dobni. Azután nem hagyott nyugodni … újra és újra elolvastam…és egyre jobban tetszett a dolog. Arra gondoltam, hogy megmutatom anyáéknak is, hátha nekik is tetszik.

-Meg ne merd tenni!

-Mitől félsz? Nem te írtad, hogy szeretnéd, ha apa azt tenné veled, mint az állatokkal szokott? Ismerd be a hugicádnak, hogy szeretnéd, ha megennének! - unszolta a lány.

Eric újra elvörösödött. Az írást nem tagadhatta le.

-Igen…szeretném…de csak fantázia az egész. A valóságban fájdalmas lenne.

-Nem biztos. Tudod, hogy apa milyen gyakorlott. Nem éreznéd sokáig…. Szóval?

-Elment az eszed. Kérlek hogy ne beszélj erről másnak!

-Késő! Már döntöttem… Jó éjt kis malackám! - mondta a lány mosolyogva és mielőtt Eric tiltakozhatott volna, megszakította a kapcsolatot.

A fiú a következő pár napban megpróbálta elérni a lányt, de nem kapott választ. A munkája lekötötte, így elkönyvelte magában, hogy a húga csak ugratta és valójában megtartotta magának a felfedezését.

Egy hét múlva azonban e-mailt kapott Tiffanytól. Megnyitotta és döbbenten olvasta a mondatokat:

“Beszéltem anyáékkal arról, amit találtam. Először ők is pontosan úgy reagáltak mint én: azt mondták, hogy teljesen elment az eszed. De ugyanaz történt velük, mint velem. Teltek a napok és a gondolat nem hagyta őket nyugodni. Szóval most ott tartunk, hogy a fantáziád mindhármunkat izgat. Arra jutottunk, hogy a dolog rajtad áll. Ha még mindig szeretnéd, a jövő szombaton várunk családi ebédre. Egy igen különleges ebédre. Tiff “

Eric hosszú ideig üres tekintettel meredt a képernyőre, miközben gondolatai száguldoztak.
Vajon hány ember kap a testvérétől meghívást olyan ebédre, amin ő lesz a fő  fogás? Azután felsóhajtott és megírta a rövid válaszát: a legnagyobb örömmel megy a közös ebédre.

A napok gyorsan teltek és Eric-et már nem kötötte le a munkája. Gondolatai egészen máshol jártak. Amikor péntek délután már egészen közel járt a házukhoz, még egyszer arra gondolt, hogy vissza kellene fordulnia, de végül folytatta az útját és bekanyarodott a bejárat elé. A családtagok örömmel üdvözölték. A másnap említését mindenki gondosan kerülte. Eric-et csak
a munkájáról és a nagyvárosi életről kérdezgették, illetve beszámoltak neki a helyi eseményekről.

Amikor lefekvéshez készülve Eric a fürdőszobából a szobájába ment, a húgát találta az ágyán ülve.

-Izgulsz, ugye? - kérdezte tőle a lány.

-Igen…nagyon - felelte Eric és oldalra fordította a tekintetét.

A lány mellé lépett és a fiú mellkasát, hasát cirógatva azt mondta:

-Holnap ez a test mindenkié lesz. De ma este csak az enyém. Élvezni szeretném!

Hosszú órákon át szeretkeztek. Másnap Eric Tiffany hangjára ébredt.

-Ébresztő malacka!

Eric álmosan kinyitotta a szemét és meglátta a lányt, ahogy az az ágy mellett állt, a kezében kötéllel. Mellette ott voltak a szülei. Tiffany lerántotta a paplant a bátyjáról, aki ösztönösen próbálta meztelenségét eltakarni.

-Eric, csodásan nézel ki és isteni ízed lesz - mondta az anyja mosolyogva.

-Tiff, igazad volt…remek lesz - mondta az apja a lány felé bólintva.

A lány elmosolyodott és azt mondta Ericnek:

-Kérem a kezeidet!

A fiú felült az ágy szélére, előrenyújtotta a kezeit és egy darabig némán nézte, ahogy a húga összekötözi a csuklóit.

-Sajnálom, hogy leírtam egy ilyen sötét képzelgést - mondta végül.

-Ne tedd! Mindannyian élvezni fogjuk az ízedet - mondta az apja.

-Mivel én találtam a húst, az én előjogom, hogy az első falatomat megválasszam - mondta Tiffany, miután végzett a csomózással.

-Rendben, ha megsült, tied az első választás joga! - mondta az anyja.

-Már tudom is, hogy mit választok. - mondta a lány vigyorogva és a bátyja ölébe nézett.
Eric elvörösödött és a merevedő péniszét próbálta takargatni, de Tiffany maga felé húzta a csuklókra hurkolt kötél végét:

-Gyerünk malacka! Sétálj szépen a helyedre!

Ahogy a farm kis vágóhídjához közeledtek, Eric egyre vonakodóbban lépkedett, de végül odaértek. A fiú megtorpant, amikor belépett és az egyik kampóra akasztva egy frissen levágott sertést látott.

-Sajnálom Eric! Elfelejtettem betenni a fagyasztóba. Arra az esetre készültem vele, ha meggondolnád magad. Csak ne nézz rá! A te húsod sokkal finomabb lesz. - mondta az apja bocsánatkérő hangon, majd folytatta:

-Feküdj le a földre!

Eric engedelmeskedett, az apja pedig összekötötte a bokáit is. Ezután a hurokba egy kampót akasztott és lánccal felhúzta a fiút fejjel lefelé úgy, hogy annak karjai pár hüvelykkel a padló felett lógtak.

-Alig várom, hogy megkóstolhassam! - mondta Tiffany mohó csillogással a szemében, majd megkérdezte az apját:

-Segítsek?

-Hozd ide azt a nagy kést!

-Nagyon félek! - mondta remegő hangon Eric.

-Ne aggódj! Láttál már ilyet. Tudod, hogy gyorsan vége lesz. Csak próbáld elengedni magad! - nyugtatta meg az anyja.

A nők ezután hátrébb léptek. Eric apja a bal kezével hátranyomta a fiú fejét, a jobbjával pedig a torokra helyezte a kést.

-Csinálhatom? - kérdezte.

-Igen! - nyögte Eric kis tétovázás után.

Egyetlen, határozott, mély vágás volt. Eric teste egy darabig rángatózott, majd pont olyan mozdulatlan lett, mint a másik kampón lógó állat. Az apa levágta a fejet, majd szakértő módon kibelezte és feldarabolta a testet. A darabokat a konyhába vitte, ahol a nők már előkészültek a sütéshez.
Hasonló történetek
6498
Ekkor megpillantott valami mélyen kavargó sötétséget érkezni a folyosó másik végéből. Elkezdett futni, lábai önkéntelenül mozogtak, előre a lámpakapcsoló irányába. Nem tudta, miért csak, hogy el kell érje a kapcsolót, hogy újra fény legyen...
6366
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
Hozzászólások
További hozzászólások »
triklovic ·
Nem rossz.

laliboy ·
Nagyon tetszett!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: