Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Magányos nő megosztaná...

Enikő nagyon magányosnak érezte magát. Csak ült a fürdőkádban, és elmerült a gondolataiban. Azon gondolkodott, hogy juthatott ide 28 évesen. Na meg azon, vajon mit hoz, mit hozhat még a jövő. Annyira szép volt eddig minden. Tamással tökéletesen megértették egymást, együtt éltek, nem csak élettársa, de a legjobb barátja is volt. Eddig. Miért kellett neki az hülye kurva?

Már a buli előtt is rossz érzése volt, bár így utólag visszatekintve, semmi alapja nem volt rá, csak egyszerűen úgy érezte, az az este nem lesz jó, valami rossz fog történni. Persze lehet, hogy ez csak egyszerű női megérzés volt, mindenesetre bejött. Már éjfél is elmúlt, így érthető, hogy mivel 8-kor már a buliban voltak, eléggé sikerült lerészegedniük. Tamást mindig kerülgették a nők, de hát ez érthető volt, hiszen nagyon is jóképű volt, és mindig is adott magára. Megengedhette ezt, hiszen Enikő könyvelő irodája nagyon jól futott, egyenesen vissza kellett néhány ügyfelet utasítani, mert már nem bírták a munkát. "Ezt is Én értem el, ez a szemét meg éveken keresztül csak kihasznált" - gondolta, és egy kicsit arrébb helyezkedett, mert a kád egyik kiszögelése már nyomta a könyökét. Most sem okozott gondot, hogy Tamás körül több nő is forgolódott, mindig udvarolgatott egy kicsit, de aztán soha nem lett semmi a dolgokból. Legalábbis úgy hitte! Annyira egy hullámhosszon voltak mind szellemileg, mind szexuális téren. Nem voltak tabuk, sok-sok mindent kipróbáltak, szinte minden alkalommal tudtak újat nyújtani egymásnak. Vettek újságokat, és nem egy pornófilmet is megnéztek együtt, amiből el-elcsentek ötleteket.

Tehát minden tökéletesnek tűnt! "De akkor minek kellett azt a ringyót megdugnia?" Már elmúlt éjfél, amikor érezte, hogy fárad, és már haza akart menni. Tamást nem találta sehol, de hát ott volt majd 100 ember, biztos valahol beszélget a barátaival. Körbejárta a házat, kiment a teraszra és a kertbe is, de sehol nem találta. Nem maradt más, mint az emelet. Ott viszont csak szobák voltak, mit keresne ott Tamás? Egy kicsit rossz szájízzel felment, és benyitott az első szobába. Laci, Tamás egyik régi barátja ült ott az ágyon, és egy szőke hosszú hajú lány térdelt előtte, erősen "dolgozva". Enikő bocsánatot kérve kihátrált, és a második ajtóhoz ment. Ezen már az előzőből okulva először kopogott, majd pár másodperc elteltével ide is benyitott. Bár ne tette volna. Tamás épp hátrapillantott az ajtónyitásra, miközben meg sem állt, folyamatosan kefélte azt a vörös kurvát. Hirtelen döbbenet ült ki az arcára. Enikő annyira meglepődött, hogy meg sem bírt szólalni, csak állt ott és nem értette, hogy mi is van tulajdonképpen. Tamás habogott valamit, amit viszont már nem volt kedve végighallgatni, már csak becsapódó ajtón át hallotta a "várj, meg tudom magyarázni..." mondatot. Lerobogott, ki az utcára, és futott két sarkot sírva, míg meg nem látott egy taxit, amivel egyenesen hazahajtatott.

Ennek már több mint két hete, és hiába jött másnap Tamás egy nagy csokor rózsával, csak a megpakolt bőröndjeit találta meg a bejárat mellett a kertben. Lassan elkezdett hűlni a víz, a habfürdő is eloszlott már a víz tetejéről. Kihajolt a kádból és beállította a hidromasszázst, egy kis levegő keverést is adagolva a vízsugarakhoz, és feljebb tekerte a hőfokbeállító gombot. Végignézett magán a kavargó vízben, és nem értette, hogy miért kellett Tamásnak az a lány. Ő klasszisokkal jobb volt. Minden elfogultság nélkül. Ráadásul utánakérdezett, és a lány nem csak átlagos, de még buta is volt. Valószínűleg csak egy skalp lehetett, más magyarázat nincs. Vagy az alkohol. Vagy mindkettő, de már úgyis mindegy. Megint mozdult párat, mert régóta ugyanabban a pózban volt. A vízsugarak selyemként simogatták bőrét. Már két hete nem volt senkivel. Ez szokatlan volt számára. Tamással volt, hogy naponta többször is szeretkeztek, kivéve a menstruáció időszakát. Azt is kipróbálták egyszer, de nem tetszett egyiküknek sem, így alig várták hogy "azok a napok" véget érjenek.

Iszonyúan hiányzott neki a szex, az orgazmus izmokat összerántó érzése. Gondolt egyet, és a vele szemben lévő fúvóka kivételével elzárta az összes többit. A beáramló vízsugár pont a lába között vezetett el, és megtöbbszörözött ereje megmozgatta bőrét végig, a lába belső felétől kezdve a fenekéig. Érezte, hogy elönti a borzongató érzés. Lassan a mellére tette a kezét, és párszor végigsimított rajtuk. Oly régen volt már, hogy magát elégítette ki. Nem volt rá szüksége, Tamás mindent mindig megtett érte. Mellbimbói már az első simítás hatására megkeményedtek. Ujjaival a kemény bimbók körül körözött, majd párszor megmarkolta melleit. Mellei épp hogy elfértek a kezeiben, de a szorító-simogató érzés mindig is felizgatta. Egyik kezét teketóriázás nélkül puncijára tette, és simogatni kezdte magát. A meleg, folyamatosan simogató víz, és melleinek ingerlése már megtette hatását, pár mozdulat után középső ujját bedugta a nyílásba, majd így is maradt pár percig. Annyira jó érzés volt, végre! Érezte, hogy ez lassan nem lesz elég, ezért kezét lassan mozgatva, körözni kezdett. Tenyere a szeméremajkait dörzsölte, míg ujjával a punci belső falát ingerelte. Tudta nagyon jól, hogy mivel lehet a legnagyobb örömet szereznie magának.

Pár percig folytatta csak ezt, és bár az érzés nagyon kellemes volt, már messze nem volt elég neki. Bal lábát kitette a kád szélére, és így nagy terpeszben ülve kivette az ujját magából. Cserélt, és most a mutató ujját dugta be a nyílásba, míg a középső ujjával lassan masszírozni kezdte feneke nyílását. Csinálták már párszor a "hátsó bejáraton keresztül", de Ő magának még soha. Ez mindig Tamás "dolga" volt, maga az ötlet is tőle származott, hogy próbálják meg. Az igaz, hogy nem bánta meg. Érezte, hogy kezd ellazulni a záróizom, és ujját nagyon lassan beljebb dugta fenekébe. Ezzel mutató ujja is beljebb került a puncijába. Érezte hogy kezdi elönteni a kéj, teste megvonaglott. Nagyon lassan még beljebb dugta mindkét ujját, és elérte a második ujjpercet is. Ha ennél beljebb dugja ujjait, akkor már nagyon feszítette volna a gátját, így itt megállt, és ismét a lassú körözésbe kezdett.

Tenyerét megpróbálta rászorítani szeméremajkaira, de csak a legtetejüket érte el. Folyamatosan, egyre gyorsuló ütemben mozgatta kezét, és a körözésen kívül egy kissé már-már mozgatta ki és be is. Másik kezével már rég nem simogatta a melleit. Ilyenkor már a durva harapásokat élvezte, de hát nem volt aki harapja. Mellbimbóját a körmei közé csípte, és húzogatta, morzsolgatta. A fájdalom amit ez okozott a szex alatt kifejezetten jó volt, holott máskor a mellei meglehetősen érzékenyek voltak minden külső behatásra. Érezte, hogy lassan elérkezik az idő, amikor már csak a pattogó karikákat látja lehunyt szemeivel, amikor tagjai görcsbe rándulnak, és eljön az orgazmus. Már önkéntelenül gyorsította kezei mozgását, ujjai egyszerre jártak ki-be mind puncijában mind pedig fenekében, másik kezében mellbimbója már vörös volt a sok dörzsöléstől és csípéstől, és ekkor elérte az érzés. Lábát hirtelen levette a kád széléről, vissza a vízbe, és összezárta másik lábával. Még épp idejében, ha az orgazmus által kiváltott izomrángásakor még kint lett volna, biztos hogy begörcsöl. Ekkor érte el a csúcsot, és egy hangos sikoly kíséretében elélvezett.

Ernyedten ült a kádban pár percig. Amikor magához tért érzete, hogy ujjaira rázáródott fenekének záróizma az orgazmus görcsétől, de lassan finoman kihúzta ujjait magából. Kinyúlt oldalara, és visszaállította a fúvókákat, hogy mindegyikből egységesen törjön elő újra a víz. Lenézett, és látta hogy mellbimbója szinte még mindig lángol. Ellazulva elnyúlt a kádban, lehunyt szemmel pihent. Már csak egyetlen gondolata volt: Vajon miért kellett Tamásnak az hülye kurva, miért nem tudott itt lenni amikor annyival jobb vele. Hiányzott! Kinyúlt a mobiljáért a kád szélére, és beütötte Tamás számát. Miközben a hívott szám kicsörgött eszébe jutott: "Még, hogy a szex nem oldhatja meg a problémákat..."
Hasonló történetek
15370
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
25080
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

libido ·
Erotikus történet, amihez senki nem szólt hozzá? Érdekes.
Hárpia ·


libido

2002-ben más volt a világ!

Álltak még az ikertornyok, és Saddam naponta igazítatta a bajuszát.

Más volt az oldal grafikája, és mások olvastak és/vagy küldtek be töriket. (majdnem hogy)

Szóval ami volt elmúlt, ami ma van, az a jelen lenne, ha már is el nem múlna, mire leírom.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: