Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Magány?!

Magány. Már maga a szó is áraszt magából valamit...egy érzést, mikor egyedül vagyunk, s nem fogja senki se kezünk, mikor várnánk valakire, aki mindig ott van, várunk csak várunk, reménykedünk benne...ezekben a pillanatokban vagyunk magányosak, szánk fordított mosolyt tesz:, ilyet. Ez a szomorúság egyik jele a sok közül, mint ahogy a magányé is.

De van, amit nem tudunk, pedig kellene! Az valami vagy inkább valakik a barátok, IGAZ barátok (természetesen már ha van), akik elvileg jóban rosszban, "háborúban és szerelemben", örömben és bánatban, minden apróbb pillanatban benne vannak. Kiknek "kötelezettségük" segíteni, ha baj van, meghallgatni, ha kérik, vagy a szívük diktálja... hogy miért "kötelezettségük"? Azért mert ők elhivatottak egy dologra, elvállalták, tudván azt, hogy ez egy nehéz, rögös utakat, viharos szeleket, örömteli, édes időket megjár(t).
Ez a BARÁTSÁG, mely csak akkor igazi ha tűzön vízen át, árkon-bokron keresztül is de megmaradt és meg is fog maradni! Bizony ki kell bírnia rengeteg sok mindent, olykor megkeseríti perceidet, vagy éppenséggel a boldogság tavában úsztat, próbára tesz!
De hogy mégis mi köze van a két dolognak egymáshoz? Hát az, hogy ugyan vannak barátaink, de a magány úgy is utol tud érni, de a barátok segíthetik ezt enyhíteni, azt az érzést, mikor szomorú pillantásokat veszünk a földre, mikor búsan örülünk mások boldogságának, megpróbálnak felvidítani, törődnek veled, s te ezt érzed. Érzed, hogy fontos vagy nekik, lehet, hogy ott a magány, de a másik felén ők mindig ott ülnek! Tudd, hogy fontos vagy nekik, de ha mégsem, akkor legyenek ők a fontosak neked! S talán egyszer rájönnek...
Hasonló történetek
4221
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
2673
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
További hozzászólások »
ym2 ·
hali

kicsit közhelyes dolgot fogok mondani, de sztem igaz.

a \"történeted\" teljesen igaz, s noha mindenki tudja , senkisem írja le . mert a szomorúság a magány érzése nem egy jó dolog.....

ettől eltekintve tetszett a megfogalmazás:P

további irkálást

bota93 ·
50%

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: