Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ma reggel a kádban ülve simultál hozzám..

Ma reggel a kádban ülve simultál hozzám.
A hátad a mellkasomhoz simult, szelíden öleltelek át.
Hátradőltem a kád széléhez, te is elnyújtóztál, s combodat mosdattad.
Elnéztem amint a habfürdő csorgott le rajta.
Közben beszélgettünk, néha pedig csak cirógattam gyengéden a kezedet.
A csendet a csapból kicseppenő vízcseppek törték meg, amint a vízbe érve miniatűr hullámokat képeztek.
Megcsókoltam a homlokod, majd hátrahajtottad a fejed, s ajkadat csókoltam érzékien.
Végig simogattam mellkasod, majd a kezemet felemelve engedtem rád az apró vízcseppeket.
Szemeimmel láttam, amint a cseppek legördülnek a mellkasodon, ahogy a melleiden futkostak le ívesen.
Láttam, amint bimbódat megkerülve csorogtak le a kádba.

Samponért nyúlt a kezem, s kupakját felkattintva éreztem az illatot, amit annyira szeretek.
Tenyerembe öntöttem belőle, majd a mellkasomat cirógató hajkoronádon kezdtem eloszlatni a krémes sampont.
Finoman kezdtem el belemasszírozni a fejbőrödbe.
Ujjaim párnáival körkörösen simogattam, s enyhén nyomkodtam hajszálaid kezdetét.
Ujjbegyeim halántékod felé nyúltak. Itt is finom mozdulatokkal dörzsöltem a sampont.
Behunytad a szemed, s láttam amint ellazulva, engeded el magad.
Mellkasod egyenletesen mozgott, a víz is együtt mozgott vele, simogatva tested körvonalát.
Tenyereim a tarkódat támasztották meg. Ujjaimat fel, s lemozgattam finom fejbőrödön.
Megcsókoltam a homlokodat, majd folytattam tovább a masszírozó mozdulatokat.
Le egészen a nyakad tövéig.
Két kezembe fogtam a hajad, s hosszan morzsoltam, s oszlattam el a sampont egészen a hajvégekig.

Lassan toltam előre a fejedet, feneked csúszott a kád alján előrébb.
Egész óvatosan engedtem le fejedet a vízbe, úgy, hogy arcodat ne lepje el.
Éreztem, amint a hajad a víz alatt combomat, simogatja. De elfojtottam a vágyakat.
Hajtincseidre koncentráltam, s lemostam róla a finom illatos habot.
Homlokodról húztam le vizes tenyeremmel a maradék sampont.
Ügyelve szemed fényére, amit most nem láthattam.
Mindezt megismételve szeretgettem a hajadat, s közben az óra mutatója egy negyedet fordult.
Megfordultál velem szemben, ültél fel, s lábaidat az enyém mellett helyezted el.
Kinyitottad a szemed, én, pedig arcodat simogattam meg, vizes tenyeremmel.
Közelebb húzódtál, s szenvedélyes csókkal köszönted meg a hajmosást.
Csillogó szemekkel néztél rám, én, pedig átöleltelek.
Huncut mosollyal az arcodon, nyúltál a habcsókokkal teli víz alá.
Férfiasságomat, lassan helyezted, be szemérmes ajkaid közé.
Egyszerre hunytuk be a szemünket, majd apró csókok mellett éveztük egymás szorítását.
Lassan csúsztam előre, s hátra, veled karöltve.
Apró sóhajok hagyták el ajkunk szélét.

Füledbe csókoltam, s érezted, amint megborzongok a vágytól, s a szenvedélytől.
Tested is aprókat remegett meg, s még szorosabban húztál magadba.
Egyre nagyobbakat sóhajtoztunk, majd a hullámok nagyobbak lettek, a mozgás is egyre gyorsabb, hevesebb lett.
Érezted, amint lüktetésem is egyre nagyobb lett.
Te csak szorítottál, két kezembe fogtam arcodat.
Rád néztem, s láttam, amint közelítesz a csodálatos öröm felé.
Érzékien érintettem fogammal az ajakadat, s egész finoman haraptam meg.
Még hevesebben ringatóztunk a kádban, kezemmel a hátad mögött kulcsoltalak át.
Ráfeszültél, s a tested is megfeszült az enyémmel egy ütemben, egyszerre.
A sóhajokat kéjes nyögdécselések váltották fel.
Éreztem, amint egyszerre jutunk el a gyönyörbe, s a mennybe, a szelíd fellegekbe.

Kitörtem benned, s te is rám feszültél, elárasztottalak.
Aprókat lüktettem benned, minden egyes rezdülésem érezted, erősen kulcsoltam át a kezed.
Egymásra borulva lassan nyugodott meg a testünk.
Apró cirógatásokkal a hátadon, nyugtatgattam, a kitörő szenvedélyt.
Így nyugodtam meg én is, s elernyedve csúsztam ki belőled.
Rád néztem, mosolyogtam veled, átöleltelek, s a következőt mondtam…
Szájunk ki kedves, mert elhűlt a víz. :)

velvet soap
Hozzászólások
További hozzászólások »
Camino ·
Tetszett, főleg az, hogy mindezt egy férfi írta! Nem az a "durr bele, tömjük meg jól" sztori. Igazán romantikus és szerelmes leírás. Jó a fogalmazás, csak annyi talán, hogy néha úgy éreztem megakasztod az olvasást azzal, hogy rengeteg rövid mondatot írsz, olyankor is mikor ezt nem indokolja semmi. Mert azt látom, hogy ennek a történetnek ilyen a stílusa, de ha túlságosan gyakran tördeled szét a mondatokat, akkor valahogy az egész széttörik. Nem tudom, hogy érthető vagyok-e? :))
Pl.:
"Megcsókoltam a homlokodat, majd folytattam tovább a masszírozó mozdulatokat.
Le egészen a nyakad tövéig." - ez sztem nyugodtan lehetett volna 1 mondat, vesszővel elválasztva.
vagy:
"Homlokodról húztam le vizes tenyeremmel a maradék sampont.
Ügyelve szemed fényére, amit most nem láthattam. - itt szintén 1 mondatba írtam volna az egészet.

Engem csak ez zavart a történet olvasása közben, amúgy nagyon jól van megírva az egész! Grat! :)
velvet_soap ·
Persze, értelek. Biztos igazad van, de én ilyenekre nem nagyon szoktam figyelni.
Minden írásommal, úgy vagyok, hogy csak írom, s ahogy esik, úgy tördelem.
Néha át sem olvasom, max 1szer.
Miért? Nem vagyok író, ez volt az első írásom.
Majd, alakulok, mint púpos gyerek a prés alatt. :)
Örülök, hogy tetszik :wink:
Camino ·
Csak, mint építő jellegű véleményként írtam le azt, amit éreztem a mű olvasása közben. Hátha a későbbiekben hasznát veszed. De, az is lehet, hogy ezt csak én egyedül éreztem kissé zavarónak és akkor meg lényegtelen az egész. :)
Várom a többi írásod!
velvet_soap ·
Mindig szeretem a kritikát, főleg ha épít.
A történetekre is az őszinte hozzászólásokat várom.
Örülök, hogy leírtad a véleményed!
Holnap már itt is lesz az új.. :)

mandula ·
Nem ismétlem önmagam,ugyanaz a gondom,mint a másik írásodnál.Egyébként olvasható....

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: