Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Lopott pillanatok hármasban 3. rész

Írta:  secretsxywriter
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2015. december 12.

******************************************************************************************

- Ó, egek! - nyögtem fel, miközben megszorítottam Jenna kezét és arcom a wc-csésze hűvös felületéhez nyomtam. Örültem, amiért épp aznap reggel takarítottam ki a fürdőszobát. El sem tudtam képzelni, milyen lett volna itt térdelni előtte. - Teljesen kiürültem. Nem értem, hogyan...
A gyomrom ismét megrándult, de már semmi nem jött fel. Csillagok táncoltak a szemem előtt.
- Csss, Kat cica! Semmi baj – duruzsolt Jenna lágy hangja a fülemben, miközben a lapockámat simogatta.
Felültem és a hátamat a zuhanyzó ajtajának döntöttem. Egy hideg rongy simult a homlokomhoz, én pedig felsóhajtottam.
- Olyan rohadtul szerencsés vagy, hogy neked nem lehet gyereked! - nyöszörögtem.
- Csak a hormonok beszélnek belőled – csókolta meg lágyan a homlokomat.
- Nem – ringattam a fejemet előre-hátra. - Inkább a megbánás. Mégis mit gondoltunk?
- Csss! Sosem bánnád meg, hogy terhes vagy. Akkor már semmiképp, amikor majd a karjaidban tarthatod a kisbabádat.
A szemeim felpattantak és rászegeződtek.
- Majd akkor is emlékeztetni foglak erre, amikor a kisasszony vörösre üvölti a fejét a boltban, vagy összetöri a kocsit.
- Észrevetted, hogy már hetek óta úgy utalsz a gyerekre, mintha csak lány lehetne?
Ismét lehunytam a szemeimet, és a szabad kezem enyhén domborodó hasamra helyeztem.
- Az anyák tudják.
- Szerinted túl korai még kifesteni a gyerekszobát? Megvenni a ruhákat, meg a játékokat?
Nyeltem egyet, elfintorodva a számban maradó utóízektől.
- Dr. Nayum azt mondta, várjunk a második trimeszterig. Tudom, hogy nem úgy néz ki, de én is izgatott vagyok. Lesz még bőven időnk bevásárolni.
- Tudom. Csak kicsit türelmetlen lettem. Ahogy Meredith és Joanie is. Csodás nagynénik lesznek.
- Igen. Azok – motyogtam, miközben engedtem, hogy felsegítsen a padlóról. - És legalább nem kell sokat vesződnünk azzal, hogy bébiszittert találjunk, ha egy kicsit kettesben szeretnénk lenni.
Jenna ráült a lecsukott wc-fedélre, amíg megmostam a fogam.
- Sajnálom, hogy nem lehettem ott a mai vizsgálaton.
- Kérlek, fejezd be a bocsánatkérést! Lesz még bőven elég lehetőség. Csak terhességi vitaminokról beszélgettünk és arról, hogy mire lehet számítani még az első trimeszter végéig.
- Megkérdezted a dokit a piercingjeidről?
- Minden rendben kell hogy legyen velük. Legfeljebb kissé kellemetlen lesz, amikor mindenhol megdagadok. Különösen a csiklómnál. Valószínűleg a mellbimbómból el kell majd távolítani őket, mielőtt szoptatni kezdek.
- De az is elég lesz, miután a baba megszületett, nem?
Reménykedő mosolyára pillantottam a tükörben, és elnevettem magam. Tudtam, hogy imádja a piercingjeimet. Néha még jobban is, mint én magam.
- Majd meglátjuk. Talán kicserélhetjük a gyűrűket súlyzókra. Azok kevésbé jelenthetnek veszélyt a gyerekre, de majd még beszélünk róla.
- Azt hiszem, jobb lenne, ha megpróbálnál kicsit aludni – karolt át Jenna, és gyengéden az ágy felé vezetett. Amikor elkezdtem volna lehúzni az ágytakarót, elhúzta a kezem. - Azt majd én.
- Magamtól is meg tudok ágyazni, Jenna – nevettem.
- Tudom. De szeretem én megcsinálni neked.
Könyörögve kidüllesztett alsó ajkával és boci szemekkel nézett rám, én pedig szarkasztikusan felsóhajtottam.
- Oké. Fektess le!
- Igenis! - csapta össze mosolyogva a kezeit.
Lassan megcsóváltam a fejem. Néha elgondolkoztam azon, melyikünk is az érettebb.
Amikor végzett az ágy elrendezésével, felém fordult, és teátrálisan a helyemre intett.
- A királyi hálókamra készen áll, Kedvesem. Minden megfelelő a királynő fogadására.
Gyengéden végigsimítottam az arcán ujjaim hátával.
- Te vagy a stabil pont az életemben, Jenna. Képtelen lennék ezt végigcsinálni nélküled. És nem is akarnám.
Szorosan magához ölelt, éreztem, hogy könny szökik a szemébe, amikor megszólalt: - Én se akarnám végigcsinálni senki mással, Kat.
- Köszönöm – töröltem le a könnyeimet a hüvelykujjammal.
- De most már hagyjuk abba a sírást és bújjunk ágyba!
Ezerszer jobban éreztem magam, amikor végre vízszintes helyzetbe kerültem. A párnám kellemesen hűsítő volt, ahogy belesüppedt az arcom. Boldogan felsóhajtottam és lehunytam a szemem.
- Még el kell készítenem egy jelentést odalenn. Ha szükséged van bármire, hívj csak fel! Ott van a telefon az éjjeliszekrényen.
- Igenis, Anya.
Éreztem, ahogy Jenna fölém hajol, és megigazítja rajtam a takarót. Aztán megcsókolta a homlokomat, és egy pillanatra a hasamra tette a kezét. Ez már a mindennapos esti rutinja részévé vált, mióta kiderült, hogy a mesterséges megtermékenyítés sikeres volt.
- Jó éjszakát, Kat cica! És jó éjszakát az én kis madárkámnak is!
Álmosan elmosolyodtam.
- Jó éjszakát, Swallow mama! Szeretlek.

Folytatása következik!
Előző részek
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: